Toon posts:

Sony groove oordopjes los te verkrijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een jaartje mijn Sony groove fontopia's. Nu is mijn linker oordopje zoek. Ergens kwijt geraakt. Is het nu mogelijk om dat dopje apart te kopen/bestellen?
Ik heb namelijk geen zin om een hele nieuwe fontopia te kopen (gaat me weer 40 euro kosten)

Ik bedoel die dopjes die om de in-ear's

Afbeeldingslocatie: http://www.minidiscworld.nl/media/sony_mdr_ed228lp_l.jpg

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:02
heb ik ook weleens naar gevraagd bij sony, er zat een draadbreuk in me linkerdraad, maar nee hoor, die dingen zijn los duurder dan gewoon bij de winkel

ze zijn trouwens 32 euro bij megapool, heb anderhalve maand geleden nieuwe gehaald

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:56

JvS

Ik heb hem zelf ook

een dopje apart kopen kan niet. Je kan hooguit sony bellen. Maar je kan beter gewoon nieuwe kopen. Grooves kan je trouwens ook gewoon kopen in de winkel.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Op woensdag 29 mei 2002 23:34 schreef Hitpoint het volgende:
Ik heb net een jaartje mijn Sony groove fontopia's. Nu is mijn linker oordopje zoek. Ergens kwijt geraakt. Is het nu mogelijk om dat dopje apart te kopen/bestellen?
Ik heb namelijk geen zin om een hele nieuwe fontopia te kopen (gaat me weer 40 euro kosten)

Ik bedoel die dopjes die om de in-ear's

[afbeelding]
Ik heb er net een weggesmeten in m'n prullenbak. Ik was mijn lades aan het leegruimen. Het hele speakertje was al tijden kapot, maar dat is zoiets van "bewaren, misschien komt het nog van pas. Voor mij niet meer, maar als je wilt kan ik er gewoon 2 naar je opsturen. (In mijn bak zit alleen papier en dergelijke en als je echt hygienisch wilt zijn kun je ze zo afspoelen.)

Verwijderd

Dit model heb ik op mijn portable MD35Z van Sony en dan met DigiBass,
klinkt echt goed, maar bij GROOVE net iets te veel....... ;)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ik heb zelf de Groove's ook gehad, maar ik vind de kwaliteit echt bagger :( (Als je de muziek een beetje hard hebt staan dan blaas je je oordopjes op :( ). Ik heb nu de Sennheiser MX500, die doen het een stukje beter :) Kosten € 24,- :) (Incl. 2 jaar garantie :) )

webOS all the way!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-08 13:40

spacy

+++

ik heb een hele goeie Aiwa's (gehad), maar dat type wordt nu niet meer geproduceerd, maar daar zit een mooi geluidje in, diverse personen die het ook hadden gehoord zijn zelf ook die oordopjes gaan kopen.
er zit nu helaas een draadbreukje in 1 van de dopjes.

Verwijderd

Nah, ik zweer het nu al jaren met de MDRE888-LP. Zowel op MD (mzr-55) als op MP3 speler (Napa380) als op Stereo (SonyEX880) klinken ze het beste. Tja, niet iedereen heeft het op oordopjes, maar voor onderweg zweer ik erbij.

Ze zijn prettiger dan die groove dingen (ik heb van oude walkman en discman nog liggen), wel zijn ze niet voor alle oren geschikt (qua grootte en ontwerp).
Kosten zijn wel hoog (ca. 60-70 euro) en ze zijn niet overal in NL te verkrijgen.

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 17:46
...probleem met die dingen is dat ze altijd uit je oor vallen (of ben ik de enige ?!?!?)

Verwijderd

Heb ik ook last van, ze zitten wel comfortabel voor dopjes, ik kan er zels op mijn zij mee gaan liggen zonder dat ik ze beschadig, of dat mijn oren pijn gaan doen.

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:26

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Die dude heeft het dus alleen over het kapje met tuitje, niet over hele oordopjes.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1