Toon posts:

Tekortkomingen Siemens Mobile Software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in dit topic benieuwd naar jullie mening omtrent de tekortkomingen van de Siemens Mobile Software. Ik ben zelf zeeeer tevreden over de software van de Siemens telefoons, echter op 1 voor mij zware tekortkoming na:

*Missing Call*

De software geeft bij "missing calls" of "gemiste oproepen" slechts alleen aan wie als laatste heeft gebeld. Wat ik mis is:

-Het aantal maal dat iemand heeft gebeld en op welke tijdstipen.
-Het in een oogopslag zien hoeveel "missing calls" je in totaal hebt.

Bovengenoemde functies zijn wel op de nokia toestellen terug te vinden, helaas is Siemens dit vergeten. Mijn S45 was anders het voor mij perfecte toestel geweest.

Wat is jullie mening hieromtrent of andere tekortkomingen van de Siemens Mobile Software?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 19:21 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou, ik heb precies hetzelfde wat jij zegt. Ik kan wel zien wie er allemaal voor het laatst gebeld hebben en hoe laat, maar niet hoe vaak. Ik had dit op me m35 wel... echter dat ging tot 99x. Nu kun je dus niet meer zien of iemand 1 of 3x gebeld heeft bijvoorbeeld, dat vind ik wel een minpunt soms. Verder heb ik geen klachten :)

• HellFish
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 14:18

HellFish

Hang The DJ

Als ik op mijn M50 naar bitmap viewer ga, ik open een foto en ik druk dan op de rode knop om terug te gaan, dan gaar hij helemaal terug naar het menu "fun en games".
Dit vind ik erg storend, voor de rest is mijn GSM heel gebruiksvriendelijk.

Asus A7V333 | AMD XP 2000+ | 512 MB RAM PC2700 | Aopen GF 4 Ti4200 128MB (310/500) | DVD 16/40 | WinTV Go | ADSL 3.3 Mbit | Logitech Cordless Desktop Optical

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
HellFish schreef op 27 April 2003 @ 19:56:
Als ik op mijn M50 naar bitmap viewer ga, ik open een foto en ik druk dan op de rode knop om terug te gaan, dan gaar hij helemaal terug naar het menu "fun en games".
Dit vind ik erg storend, voor de rest is mijn GSM heel gebruiksvriendelijk.
Moet je ff op select duwen en dan op load, niet op het rode knopje. Dan moet je niet zo ver teruggaan.

Ik vind persoonlijk de laad-tijden erg lang wanneer er veel items in je inbox komen. Ook soms rare opbouw van de menu's ...

Zijn er manieren om dingen aan te passen in je gsm ?!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Ik mis: als je vanuit standby de groene knop drukt krijg je alleen de uitgaande oproepen, ik zou ook graag de inkomende erbij zien.

Voor de rest ben ik best tevreden!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 22:21

Wallie

Herr

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 19:20:
Ik ben in dit topic benieuwd naar jullie mening omtrent de tekortkomingen van de Siemens Mobile Software. Ik ben zelf zeeeer tevreden over de software van de Siemens telefoons, echter op 1 voor mij zware tekortkoming na:

*Missing Call*

De software geeft bij "missing calls" of "gemiste oproepen" slechts alleen aan wie als laatste heeft gebeld. Wat ik mis is:

-Het aantal maal dat iemand heeft gebeld en op welke tijdstipen.
-Het in een oogopslag zien hoeveel "missing calls" je in totaal hebt.

Bovengenoemde functies zijn wel op de nokia toestellen terug te vinden, helaas is Siemens dit vergeten. Mijn S45 was anders het voor mij perfecte toestel geweest.

Wat is jullie mening hieromtrent of andere tekortkomingen van de Siemens Mobile Software?
Ja, dat had ik ook al opgemerkt in mijn ME45 review, de C55 kan het wel, tellen hoeveel keer je iemand gemist hebt.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:52

Korakal

Up up up!

Hmmm ff getest: de S55 telt ook wel... maar alleen het totaal aantal keren dat je dat nummer hebt gemist. Je zou dus telkens de gemiste oproepen lijst moeten missen.
Persoonlijk vind ik dat echt niet zo spannend ;)
Pagina: 1