Toon posts:

Het grote beste spel topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het grote beste spel topic:

Ik zit al een tijdje te twijfelen om dit topic te starten. Nu komt het er toch.
Om eens te kijken welke spellen er genoemd gaan worden.
Natuurlijk moeten er een aantal regels zijn:

-Het spel moet op de pc zijn uitgebracht.

-De release datum maakt niet uit, al is het van de vorige eeuw.

-Geen console games draaiend op emulators.

-Voor de rest het hanteren van de basis got regels.

De games worden in catogorie ingedeeld, zodat we uiteindelijk misschien van iedere catogorie het meestgenoemde spel kunnen aanwijzen. Misschien gebonden aan een poll. Er zijn 10 catogorien:

-Actie
-Strategie
-Racing
-Shooter
-Advanture/fantasie
-Role playing game
-Flightsim
-Sports
-Fight
-Overige (alles wat niet in de bovengenoemde catogorien thuis hoort)

Het is heel simpel. Vermeld in je post waar jouw favoriete game(s) thuishoren.
Als je ideeen hebt over het maken van een poll kan je die hier ook posten.
Uiteindelijk, als de eerste de beste mod dit topic geen goed plan vind, kan hij er een slotje op zetten.

Veel fun!!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 17:34:
Geen console games draaiend op modulators
Volgens mij bedoel je emulators :P...

Mijn favo games ever:

* Settlers (hele serie) - Strategie. Speelt lekker voor de vuist weg.
* ONI - Actie. Lekker knokken/shooten.
* Outcast - Actie / Shooter. Leuk zoekwerk.
* NFS Serie - Sports Racing Arcade. Speelt lekker arcade.
* GTA 2/3 - Sports Racing Arcade. Speelt lekker arcade.
* MS Flightsims - Flightsim. Lekker realistisch.

[ Voor 59% gewijzigd door RobIII op 27-04-2003 17:43 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

RobIII schreef op 27 april 2003 @ 17:37:
[...]

Volgens mij bedoel je emulators...

Mijn favo games ever:

* Settlers (hele serie)
* ONI
* Outcast
* NFS Serie
Vertel je er ook even bij waarom B)

mijne Grand Theft Auto (1,2 en 3, Vice City nog nooit gespeeld, wel een keer gezien)

Ik speel vrijwel nooit games maar dit is gewoon 1337 8) Vond racegames altijd wel leuk, maar de combi met criminaliteit en missies maakt het nog een stuk beter :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens, kon het goeie woord niet vinden denk ik.

@RodIII:

Volgens mij kan je de nfs serie indelen als arcade racing.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 17:41 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Voor dat het draadje uit de hand loopt... vertel wel waarom je dat spel juis het best vind.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
Mijn favo games (en meteen ook de enige games die ik ooit heb uitgespeeld :)):

* GTA1, vanwege de fantatische (toen vernieuwende) eagles-eye speelmodus..
* GTA3, omdat GTA2 zo'n flinke domper was en deze 3d :+
* Medal of Honor, vanwege de hoge verslavingsgraad
* Splinter Cell, ik heb hem vorige week geinstalleerd en ik ben vandaag begonnen met m'n tweede rondje, maar nu op hard :D
* Counter-Strike; heb ik weliswaar niet uitgespeeld (:+) maar op lan's zeker mijn favoriet!!!
* Last but certainly not least; Ultimate Race Pro.. velen zullen me voor gek verklaren maar die fantastische Multiplayer Bunny-modus zal ik nooit vergeten :D

[ Voor 18% gewijzigd door Peedy op 27-04-2003 17:49 . Reden: cs vergeten :| ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
dreeke schreef op 27 april 2003 @ 17:38:
[...]

Vertel je er ook even bij waarom B)
Was nog aan 't editten :P. Ik speel overigens zelden games, en ben al helemaal niet thuis in Quake of CS games e.d. (online).
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 17:40:
@RodIII:

Volgens mij kan je de nfs serie indelen als arcade racing.
Mijn naam is RobIII...

[ Voor 61% gewijzigd door RobIII op 27-04-2003 17:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Verwijderd

Topicstarter
White Dust schreef op 27 april 2003 @ 17:40:
Voor dat het draadje uit de hand loopt... vertel wel waarom je dat spel juis het best vind.
Uiteraard, anders hebben we er weinig aan natuurlijk. :)

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10-2025
5 spellen die als eerste bij me opkomen:
  • [b]
  • Splinter Cell
  • [/b] Sfeer, sfeer en nog eens sfeer, heerlijke gameplay, geen bugs (zover ik weet) [b]
  • Grand Prix 2
  • [/b] Zijn tijd ver vooruit, verslavend, ook veel tijd met de car editor doorgebracht ,eigen teams bouwen :P [b]
  • Starcraft
  • [/b] Super gameplay, mooie meegeleverde en makkelikjke editor. Veel speelopties, en niet te kort [b]
  • Max Payne
  • [/b] Goed verhaal, mooie graphics, bullet time als vernieuwend aspect (ook al is het afgekeken van ee film) [b]
  • Need For Speed Porsche Challenge
  • [/b] Weinig mensen zullen het met me eens zijn denk ik maar dit is gewoon het beste deel uit de NFS serie IMO. De handling van de verschillende auto's zijn ook daadwerkelijk heel verschillend. Uitdagend maar toch lekker speelbaar. Een perfecte mix tussen arcade en simalatie als je het mij vraagt. Plus zijn de tracks zeer mooi ontworpen, de graphics overleven de tand des tijds, vindt het nog steeds mooi :)

[ Voor 8% gewijzigd door k7of9 op 27-04-2003 17:59 ]

Mijn fotografie en videografie

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12-2025

Eijkb

Zo.

FPS
The one and only Half-Life offcourse. Machtig spel, goed gebruik makend van de verhaallijn (niet persé een goed verhaal overigens), spannend, plezierige gameplay en natuurlijk niet te vergeten, goed uitbreidbaar met de diverse mods waardoor het spelplezier onmetelijk verlengd wordt. Speel het vanaf het begin bijna dagelijks (Half Life, Half Life MP, CS, DoD etc).

RTS
De hele C&C reeks met als topper Red Alert. Leuk spel, vooral in de MP modus. Speel nu uiteraard vooral Generals en heb hiervan speciaal 2 pakketten gekocht zodat ik het thuis tegen mijn vriendin kan spelen. Need to say more? (Van halflife heb ik overigens 4 originele versies...)

.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm 1tje komt er in mij op namelijk: Grand Prix 2. Werkelijk top game.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Sen
  • Laatst online: 22-12-2025

Sen

<-->

Race games zijn altijd mijn ding geweest. Ben later ook andere games gaan spelen maar race games blijven voor mij het leukst.

Op 1:
Grandprix 2
Op 2:
GTA (Vooral veel emotionele waarde heeft dat spel. (Op mijn opa's sterfbed gaf hij me dat spel ik was toen ook jarig)
Op 3:
Stunts (Jaren mee gespeeld)

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-12-2025

FoggyFreek

I'm a llama again!

wat had jij een coole opa, ik heb er ook zo een :) een beste peer :P

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Grand prix 2 ga ik in mee ...heb een racegame nog nooit zoveel gespeelt als deze en was toen op een gegeven moment overtuigt van mijn raceskills :)

Ook Mafia vond ik een topgame eigenlijk door het geheel ...bijna alles klopte aan die game .

Em Medal of honor is de beste Fps tot nu toe imho ...dat kan je van de uitbreiding jammer genoeg weer niet zeggen.

ja en dan heb je natuurlijk nog FF7 die is toch ook uitgebracht op de pc ? ..ik had hem iig op de Playstation toen .
Het verhaal en de style bevielen me goed .

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 18:28:
Grand prix 2 ga ik in mee ...heb een racegame nog nooit zoveel gespeelt als deze en was toen op een gegeven moment overtuigt van mijn raceskills :)

Ook Mafia vond ik een topgame eigenlijk door het geheel ...bijna alles klopte aan die game .

Em Medal of honor is de beste Fps tot nu toe imho ...dat kan je van de uitbreiding jammer genoeg weer niet zeggen.

ja en dan heb je natuurlijk nog FF7 die is toch ook uitgebracht op de pc ? ..ik had hem iig op de Playstation toen .
Het verhaal en de style bevielen me goed .
FF7 is volgens mij wel op de PC uitgebracht later.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Verwijderd

RTS:
StarCraft

1tje noemen per genre lijkt me anders wordt je gek :) Starcraft staan dan onbetwist op nummer 1 omdat ik geen enkel ander spel ZOlang ben blijven spelen met zoveel plezier als Starcraft.

FPS:
Unreal Tournament

Er zijn vast betere, en zeker mooiere intussen maar toch blijft UT1 de meest gespeelde (en dus meest verslavende) FPS voor mij. Eigenlijk zijn we het ooit per ongeluk gaan spelen, om het 5 jaar later nog steeds te spelen :)

Adventure:
Monkey Island 2

Een klassieker, en voor mij de leukste uit de reeks. De 3D incarnaties vond ik niks eerlijk gezegd, die hadden niet die authentieke sfeer meer van MI1 en MI2. Onovertroffen humor, heerlijk wazig maar toch logisch genoeg om goed te spelen te zijn (itt bijvoorbeeld Discworld).

Arcade Racer:
Need for Speed III: Hot Persuit

Persoonlijk de beste uit de reeks, en ik ben helemaal niet zo'n racefanaat maar deze vond (en vind) ik echt geweldig leuk om te spelen.

RPG:
Planescape: Torment

Die behoeft toch zeker geen nadere uitleg of wel?

Verwijderd

Beste RPG:
Planescape: Torment
Geweldig verhaal, dit spel blijf ik nog jaren spelen.

Beste Adventure:
Discworld Noir
De sfeer is erg goed, ik hou wel van zwarte humor.

Beste RTS:
Warcraft II
Mooi spel, ik vond Orcs en Humans toch net iets leuker dan Protoss en Zerg...

Verwijderd

Topicstarter
Ff mijn lijstje:

Strategie: Age of empires the conquers standalone. MP is ie echt bizar. Leuk en moeilijk.
De nieuwe strategie spellen zoals generals en age of myth. zijn grafisch mooi, maar hebben het echte game gevoel niet in me opgewekt.Vooral MP dan.

Shooter: Tactical Ops. Heeft een replay waarde van hier tot tokiyo. Single en multiplayer op en top. Verveeld nooit.

Actie: GTA3, is actie toch? Anyway, het is wel duidelijk waarom hij er staat toch? Als vice city al uit was geweest, had ie hier 99% zeker gestaan.

Racing: Ik heb zelf nfs3 het meest gespeeld. Dit vind ik dan ook tot nu toe het meest leuke en bste spel. Replay waarde is ook erg hoog.

Advanture: Monkey island 3, the curse of monkey island. Ik speel weinig advantures. Deze verdient dan ook de plek omdat ik hem helemaal heb uitgespeeld. Erg leuk :)

Sports: Fifa 1997, ja ja. De enige echte waarbij ook een indoor veld te bekennen was.
Deze vond ik gewoon vet. Nadeel van dit soort spellen: het is handig om er een controller voor te hebben. Ik denk dat ik maar eens een nieuwe ga aanschaffen.

Overige: Misschien een xtreme sports game maar tony hawk 3 is ook erg leuk. Alleen om hem nu weer helemaal te gaan spelen, nee. Ik wacht op thps4.

Dit waren zo`n beetje mijn spellen die ik bovenaan zet. Ik vind het erg interessant om te weten welke spellen jullie er neerzetten. Laat je dus niet leiden door anderen, maar schrijf gewoon op dat je b.v. pinball errug leuk vind :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:27

Wom

Mijn favo games all-time :

Rollercoaster Tycoon : Heb echt vele uren met deze sim gespeeld, was de logische stap na Theme Park en de downloadbare extra's verlengen de gameplay.

Unreal Tournament : Eerste game die ik echt veel online heb gespeeld, en af en toe nog steeds opstart. Vooral geliefd door de grote community.

Grand Thieft Auto : Heeft me het eerste jaar op de Havo gekost omdat ik hem zo verslavend vond. Kon niet stoppen met spelen.

Need For Speed : Hot Pursuit : Na eerste de demo te hebben gedownload 10 minuten later gelijk het spel gekocht. Voor die tijd ongeloofelijk mooi en super verslavend. Alles wat erna van NFS is uitgekomen kan hier nog steeds niet aan tippen.

TOCA 2 : Op het moeilijkste niveau en dan proberen net die tiende ergens te vinden. Ook veel met hotlap compitities meegedaan.

Machines : 3D RTS waarvan ik geloof ik de enigste was die het speelde. Vond het echt super om met megagrote robots alles en iedereen te vernietigen. Eerste ervaring voor mij met 3D RTS.

Stunts : Banen maken, testen, aanpassen en ruilen. Geweldig.

Halo : Eerste spel wat ik constant met open mond heb gespeeld. Verhaalwendingen, de AI, het gevoel dat je erbij kreeg, erg goed.
Deze komt nog uit op PC, maar is te goed om niet te vernoemen.

[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 27-04-2003 19:35 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06
-Actie
Raptor Call of the shadows.

-Strategie
Warcraft2, gewoon erg goed gemaakt. (starcraft nooit gespeelt)

-Racing
Rollcage (1 en 2), gewoon heerlijke snelheid en de mogelijkheid om muren en plafonds mee te pakken.. erg cool

-Shooter
UnrealTournament, echt veel te lang gespeelt :D geweldige gameplay en zag er nog goed uit ook

-Advanture/fantasie
Myst, gewoon weg briljant. mooie graphics, en geweldige gameplay
FF7 voor het verhaal

-Role playing game
Baldurs Gate, zo uitgebreid, heerlijk. BG2 is te dicht naar mijn gevoel, je kan niet meer dwalen in het woud en niet zelf dingen ontdekken.

-Flightsim
US Navy Fighters '97, ja antiek maar ik speel ze nooit ;)
puur door de mision editor heb ik er erg lang mee zitten spelen

-Sports
speel ik nooit

-Fight
Soulcaliber. ruled gewoon.

-Overige
-

Bier, Whiskey en Metal!!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:15
-Actie

Last ninja 2, origineel voor C64 (dacht ik), maar ook geport naar de pc.
Lekker met een ninja dude wat enemy's slaan en schoppen, en puzzels
oplossen met voor die tijd goede graphics en muziek

-Strategie

Command and Conquer : Tiberian Dawn, een hele verbetering sinds DuneII
Mooie graphics, goede verhaallijn, onderbouwd door vele filmpjes
een van de weinige spellen die een complete filmset hebben gebruikt
om het geheel te maken.

-Racing

Stunts/4d Sports Driving, een super spel. Lekker scheuren en ondertussen
een loopingje nemen enzo :) Vooral door de ingebouwde mapeditor een hele
lange levensduur.

-Shooter

Unreal, Mooi spel, goed verhaal erin, vooral de botmatches zijn altijd
lachen

-Adventure

Day of the Tentacle, :)

What a fine day for Science! | Specs

• PromWarMachine
  • Laatst online: 31-12-2025

PromWarMachine

Forsaken Archer

Beste is subjectief en dit wordt te snel een opsomtopic, maar ik ga toch proberen mijn favorieten te noemen :)

Actie
Max Payne vond ik erg goed, mooie verhaallijn, die niet al te ingewikkeld was en toch spannend bleef. Die enge levels er tussendoor maakte het verhaal compleet.

Strategie
Hier wint wat mij betreft toch StarCraft het van WarCraft III. Het blijft een geweldig spel met hele lekkere gameplay. Na 5 minuten heb je de controls in de vingers. Voor die tijd (1996/1997 schat ik) zijn de graphics echt zo slecht nog niet. Tamelijk goede online mogelijkheden. Redelijke hoeveelheid mogelijke stregiën. Veel support, ook nadat het spel goed verkocht is! Zo is er pas geleden nog een patch gereleased. Dat zie ik EA Pacific nog niet doen na 6 jaar . . . . .

Racing
Vroeger, eind jaren tachtig, kwamen van die leuke racespelletjes op de markt. Erg verslavend en qua graphics was het niet meer dan 16 kleuren in een 2D omgeving, maar een úren dat je er mee bezig was, echt ongelovelijk. Tegenwoordig vind ik Colin McRea Rally 2.0 wel erg mooi, maar toch minder verslavend dan die 500 Kilobytes games van vroeger :)

Shooter
Unreal Tournament vind ik wel grappig op z'n tijd. CS heeft me nog nooit getrokken, misschien door de verhalen die zich de ronde doen over cheaters en dergelijke. Quake 3 is ook wel aardig, maar UT wint het, misschien door de betere wapens.

Adventure/fantasy
'k Ben niet zo erg into dit genre. 'k Heb Rayman 3 een tijdje gespeeld, wel grappig, maar dit soort dingen vind ik meer op een console thuis horen.

RPG
'k Heb Fung Wang Online Beta een poosje gespeeld, maar dat ging erg vervelen. Dit genre vind ik pas sinds kort leuk en heb daardoor nog maar weinig ervaring in dit genre. Wel wil ik graag de MMORPG van mijn favoriete ontwerper; Blizzard, gaan doen: World of WarCraft. Gezien de Blizzard ervaringen die ik heb, lijkt me dit een leuke game om eens meer ervaring op te doen in het RPG genre.

Flightsim
Die Arcade spellen in die spelhallen zijn altijd erg verslavend. Hier heb ik alleen geen namen van. De laatste Flight Game die ik gespeeld heb, was Freelancer. Erg succesvol! Mooie graphics, leuke verhaallijn en de gameplay is erg makkelijk en lekker. Nu speel ik het niet meer, omdat je na uren continue spelen erg veel last krijgt van je armen, althans, ik, bezitter van een gewone muis, wel.

Sports
Op z'n tijd een voetbalspelletje is wel grappig. Aangezien ik maar één serie van naam ken, Fifa, heb ik de nieuwe Fifa wel eens gespeeld. Geen motivatie waarom, omdat ik andere games gewoon niet ken.

GTA 3 heb ik ook urenlang gespeeld; leuke verhaallijn, veel opties en een variatie aan spelelementen.

Fight
Wat valt hier precies onder? :?

King of Fighters misschien, dat heb ik wel een tijdje gespeeld, maar dat vind ik ook snel vervelen. Niet echt mijn genre.

Dividend for Starters

• Crash
  • Nu online
-Actie
Max Payne
vernieuwende gameplay, goed verhaal, goede graphics :)

-Strategie
C&C Generals
leuke game, grafisch dik in orde, leuke gameplay, en lekker oorlogje spelen >:)

-Racing
de NFS serie
lekker arcade racen in dure sportauto's :9

-Shooter
Half Life en Counterstrike
een goed verhaal, maar vooral een heerlijke gameplay :)

-Sports
de FIFA serie
blijft altijd leuk, een potje voetballen op de computer :)

-Fight
Mortal Kombat 4
Gewoon lekker potje rossen :P

-Overige
GTA en GTA3
doen en laten waar je zin in hebt in de grote stad >:)
daarnaast goede gameplay en gewoon lekker lomp

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 18:56:
Ff mijn lijstje:

...

Sports: Fifa 1997, ja ja. De enige echte waarbij ook een indoor veld te bekennen was.
Deze vond ik gewoon vet. Nadeel van dit soort spellen: het is handig om er een controller voor te hebben. Ik denk dat ik maar eens een nieuwe ga aanschaffen.

...
Fifa 98 had ook een indoorveld, want dat vond ik ook zo leuk om daar in te spelen. ;) :*)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:00
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 18:56:

Dat is niet waar, 98 heeft ook indoor.

Mijn lijst:

Actie: GTA 3, hier heb ik zooo lang op gewacht, iedereen weet wel waarom dit zo'n cool spel is :)
Strategie: Age of Empires, erg vaak gedaan, ook multiplayer tegen zusje :D
Racing: Need for Speed Porsche 2000: goeie feeling, en carreer mode is erg vet.
Shooter: Medal of Honor, gewoon coole singleplayer en multiplayer.
Adventure: Tomb Raider 2, ongeveer de enige adventure die ik gespeeld heb, maar wel een erg toffe.
RPG: speel ik niet.
Flightsim: Flight Simulator 2002 natuurlijk, mooiste graphics vind ik, realisme is hoog.
Sports: moeilijk, speel meestal de nieuwste FIFA's erg lang, op dit moment 2003 dus, maar heb me ook kostelijk vermaakt met de rest.
Fight: Mortal Kombat 4, gewoon niet nadenken, raggen, hakken en fatalaties >:)

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Lord_Mithril schreef op 27 April 2003 @ 19:18:
-Fight
Soulcaliber. ruled gewoon.
Eh das toch geen PC game :? die is alleen op de Dreamcast uitgekomen....
Maaaaaaar hij is wel goed :*)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 00:23
O ja, hier mijn lijstje:

Actie: Jedi Knight 2, vooral leuk om mp duel's te houden.

Strategie/ adventure: Desparados, het verhaal was gewoon goed!

Racing: Need For Speed serie's. Vond gewoon leuk inplaats van F1 spellen.

Adventure: Monkey Iland 1, 3, 4. 2 nog nooit gedaan. En 1 lekker op de Amiga ookal snapte ik er niks van.

Flightsim: Flight Simulator 2002. Heb ik toen gekregen van me pa met Microsoft Force Feedback 2 joystick.

Sports: Vanaf Fifa 97 altijd gedaan.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• Firestone
  • Laatst online: 29-05-2025

Firestone

$ su - vuursteen

-Strategie:
De earth serie. het begon met Earth 2140. Deze heb ik vele malen gespeeld (maar nooit uitgespeeld) De sequels Earth 2150, TMP en LS waren ook super. Nu nog wachten op de komende Earth 2160 Online (al in de maak).
Dungeon Keeper (2) zou als 2e komen.

-Shooter
Vroeger erg vaak SiN gespeeld en die was erg leuk, maar ik denk toch dat Maffia bij mij op een staat./ Het spel had echt een apparte (goede) sfeer.

-Flightsim
Laatste tijd niet veel gespeeld, maar van een paar jaar geleden vond ik DID F22 erg leuk.

Verder zijn GTA 1 & 2 ook goede spellen(welke genre zouden ze bij moeten :? ) GTA 3 is ook leuk, maar anders. Het 3D effect vind ik toch zonde.

• Shagura
  • Laatst online: 12:15
Waarom mogen het alleen pc spellen zijn :? Als je bijvoorbeeld de sportspellen bekijkt vind ik deze namelijk 100x leuker op een console dan op de pc, waardoor je in mijn ogen een vertekend beeld krijgt van 'het beste sportspel', dit is hetzelfde imho bij race, actie en fighting games. En geef het topic dan iig de naam 'Het grote beste pc spellen topic'.

Ok, dit zal vast heel mierenneukerig overkomen, maar ik vind het een gewoon loos

Verwijderd

ja, vind ik ook. Volgens heel veel mensen is Zelda: OOT bijv 1 v/d beste spellen ooit, net zoals Soul calibur. Nogal dom die dan er buiten te laten e

Verwijderd

Discriminatie van de console gamers eh? Al mijn favoriete spellen zijn op de console...
Wacht maar ik krijg jullie wel >:)

en voila: Het grote beste spel topic
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 21:11 ]

• White Dust

White Dust

Laten we hier dan ook consoles games posten, twee apparte topics is pure onzin (en dan ook nog 2 topics met de zelfde naam) en daar komt bij, wat doe je met de spellen die zowel op console als PC zijn uit gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door White Dust op 27-04-2003 21:22 ]

Verwijderd

Hehe dank je White Dust, hier was ik op uit >:)
Nou OOT dus, ik zal ff alle mensen uit het GameCube topic hierheen roepen, dan zijn we direct klaar >:) >:)

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op 27 april 2003 @ 19:33:
Beste is subjectief en dit wordt te snel een opsomtopic, maar ik ga toch proberen mijn favorieten te noemen :)

Fight
Wat valt hier precies onder? :?

King of Fighters misschien, dat heb ik wel een tijdje gespeeld, maar dat vind ik ook snel vervelen. Niet echt mijn genre.
Vecht spellen natuurlijk. Ik ben er geen fan van, ken er ook geen titels van dus. Maar het bestaat wel.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 21:06:
Discriminatie van de console gamers eh? Al mijn favoriete spellen zijn op de console...
Wacht maar ik krijg jullie wel >:)

en voila: Het grote beste spel topic
>:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:) >:)
Sorry, maar als we de console games erbij gaan halen, wordt het een beetje onoverzichtelijk. Aan jouw de eer zo`n topic te starten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 21:29:
[...]

Sorry, maar als we de console games erbij gaan halen, wordt het een beetje onoverzichtelijk. Aan jouw de eer zo`n topic te starten.
Ik weet niet of je blind bent ofzow, maar een mod zegt een post boven je net dat de console games wél in de topic mogen/moeten, en hij sloot mijn topic over consolegames, wat ik ook al geopend had.

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:09
-Strategie
* moeilijk... Ik zit te twijfelen tussen de hele serie C&C, alle settlers en utopia... Doe maar allemaal ;)
-Shooter
* Unreal Tournament 1. langer dan ooit gespeeld :)
-Advanture/fantasie
* Alle monkey-island delen. Gewoon über.
-Role playing game
* als je Diablo I & II meeteld die twee :)-Fight

Verbouwing

• danslo
  • Laatst online: 18:48
Actie: Medal of Honor Allied Assault Spearhead

Strategie: C&C Generals

Racing: GTA3 (niet echt racing maarjah..)

Sports: 1 of ander vaag voetbalspel.

• White Dust

White Dust

Toch maar op slot... een te hoog opsom gehalte en te weinig argumenten :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.