de tekst dat omcirkelt is hoe haal ik die tekst weg zodat alleen het pijltje overblijft,
ligt waarschijnlijk voor de hand maar ik kan het ff niet vinden
bvd
lekker layout verneukend magoed
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 23:46 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 23:46 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 23:46 ]
het stond dus niet bij de eigenschappen van taakbalk ? en de tekstlabels stonden uit?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Staat in de handleidingVerwijderd schreef op 26 April 2003 @ 23:48:
hoe zet ik tekst labels uit dan?
[ Voor 38% gewijzigd door dreeke op 26-04-2003 23:51 ]
Geen idee of je dit nu hebt gedaan, maar dit was de goede oplossing (maar daarvoor hoef je de taakbalk iig niet te 'ontgrendelen'):Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 23:55:
neej kheb et alje moet eerst de taakbalk "ontgrendelen" en dan tekst en titel weergeven uitzetten
bedankt voor de hulp en snelle replies
_grover_ schreef op 26 April 2003 @ 23:53:
Klik met rechts op de taakbalk (op een leeg stukkie, niet op de startknop of een programma), kies voor "Toolbars" (sorry heb Engelse versie, zoek zelf maar wat het in het NL is) en vink "Desktop" uit.
[ Voor 12% gewijzigd door Cpt.Morgan op 27-04-2003 00:03 ]
Nee, want dan is z'n pijltje ook weg, en dat wilt ie juist nietCpt.Morgan schreef op 27 April 2003 @ 00:02:
[...]
Geen idee of je dit nu hebt gedaan, maar dit was de goede oplossing (maar daarvoor hoef je de taakbalk iig niet te 'ontgrendelen'):
[...]
They made me do it.
Nee hij zegt dat alleen het pijltje moet overblijven. Welke van de twee? Van de verborgen systray iconen of van je bureaublad iconen? In het eerste geval had ik gelijk, in het tweede geval heeft ie het zelf goed opgelost. Bij mijn oplossing haal je namelijk de hele "bureaublad" balk van je startbalk af. Uit de eerste post van TS is niet duidelijk of die helemaal of alleen de tekst ervan wegmoet.Cpt.Morgan schreef op 27 april 2003 @ 00:02:
[...]
Geen idee of je dit nu hebt gedaan, maar dit was de goede oplossing (maar daarvoor hoef je de taakbalk iig niet te 'ontgrendelen'):
[...]

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 00:17 ]
Je hebt gelijk.. ik had niet goed opgelet... ik dacht dat hij dat 2e pijltje bedoelde, waarmee je de ongebruikte icons in de system tray kunt laten zien_grover_ schreef op 27 april 2003 @ 00:06:
[...]
Nee hij zegt dat alleen het pijltje moet overblijven. Welke van de twee? Van de verborgen systray iconen of van je bureaublad iconen? In het eerste geval had ik gelijk, in het tweede geval heeft ie het zelf goed opgelost. Bij mijn oplossing haal je namelijk de hele "bureaublad" balk van je startbalk af. Uit de eerste post van TS is niet duidelijk of die helemaal of alleen de tekst ervan wegmoet.
[ Voor 5% gewijzigd door Cpt.Morgan op 27-04-2003 00:18 ]
aahh durka durka durka
aahh durka durka durka
Ben je toevallig een domain user? Volgens mij verdwijnt dan je icoon..
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
aahh durka durka durka