vragen oc/wc

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

• themodfather
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-01 11:38
ik ben van plan binnenkort een nieuwe mb, vga, cpu, kast en wc te kopen
ik weet al wat het gaat worden : dfi nforce 2 ( www.dfi.com ), radeon 9500 np,xp2600 baraton, sunbeam acrylic chase clear (plexiglazen kast www.sunbeamtech.com ), w-force fanspeedcontroler met temp sencoren en een wc van poseidon met vga en northb.
allen ik heb nog nooit een wc geplaatst en ik heb een paar vragen

1. hoe moet ik de vga koeler monteren
2. hoe moet ik de cpu koeler monteren
3 waar in de kast moet ik de radiator plaatsen
4. hoe de themperatuursencoren plaatsen
5. hoe cpu unlucken en overclokken
6.moet ik de fan voor de radiator, achter de radiator, of ervoor en erachter wat is de beste optie

alvast bedankt voor de reactie

The ModFather

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 27-03-03)
hier staat het meeste wel in en de rest weten ze in de winkel wel

• themodfather
ik kan niet naar de winkel gaan omdat ikzelf dealer ba van die spullen en niet weet hoe en wat

The ModFather

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
GoT is GEEN helpdesk :/

Vraag 1 en 2: Handleiding/manual even inkijken? O-)
Vraag 3: ga dat ff lekker zelf uitzoeken. Jij weet zélf het best waar de ruimte zit in je kast, dus waar het mogelijk is.
Vraag 4: Zoeken op GoT en Google.....
Vraag 5: de DOC FAQ
Vraag 6: erIN, nougoed :+ Kan je ook wel vinden @ GoT. En misschien [WC] Het grote waterkoelingsvragen-topic deel III Overigens vind je daar vast ook wel de antwoorden op je andere vragen.

Je geeft bovendien geen specs van je systeem, geen info over je processor bijvoorbeeld. Lijkt me toch handig om te vermelden als je die wil overklokken.

Even zoeken en een betere startpost maken dus volgende keer :>

offtopic:
P.S. I don't wannabe modje :z

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

het bevestigen is bijna hetzelfde als met 'normale' luchtkoelers. Bouten. schroefjes, of clipjes. Spreekt echt voor zich. Bij sommige (vele :?) kant-en-klare sets zit een beschrijving en anders is die wel op internet te vinden.

en.. we hgebben een centraal wc topique hiero

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
themodfather schreef op 26 April 2003 @ 22:11:
ik kan niet naar de winkel gaan omdat ikzelf dealer ba van die spullen en niet weet hoe en wat
Let me get this straight. Je bent een dealer van waterkoelingsupplies maar je weet niet hoe je een VGA/CPU koeler moet monteren? :? :/

Verwijderd

/offtopic :( insanity je icon werkt echt wel goed? Zou je het erg vinden als ik het rip?

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02 20:40
off-topic, insan1ty, die link in je sig is van jouw bedrijf?

• themodfather
nee ik kan het pas sinsd kort leveren en ik wil het als eerst op mijneigen pc uitproberen

The ModFather

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit gaat het niveau van GoT ver beneden. Doe eens zélf wat moeite, check de FAQ's, ervaringentopics, gebruik je gezond verstand, etc..etc.. Omdat je met dit topic duidelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, raad ik je dringend aan om de [FAQ]FAQ[/FAQ] en dan in het bijzonder het Forumgedrag gedeelte _aandachtig_ door te nemen :)

/basic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.