Moeilijk om iets zelf te doen?
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
gewoon goedVerwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:17:
Heeft iemand enig idee doe de ISDN adapter onder XP gaat werken?
http://www.e-tech.nu/supp...nloads/pci_v326a_mexp.exe
Ik denk niet dat ie daar drivers kan downloaden hoorsdomburg schreef op 25 april 2003 @ 19:18:
Hoe bedoel je?
Drivers downloaden voor XP he
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Ik denk dat als je dit in de search gooit je op niks uitkomt
(verwachte sluitmessage: /basic
[ Voor 62% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2003 19:27 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Maar het is misschien erg raadzaam voor hem/haar om het toch maar ff goed door te lezen. 't Is geen helpdesk hier.dual-zip schreef op 25 april 2003 @ 19:24:
[...]
Ik denk niet dat ie daar drivers kan downloaden hoor
Btw, Windows 2000 drivers werken vaak ook, spreek uit ervaring, ook voor die E-tech ISDN adapter...
[ Voor 17% gewijzigd door DaRoot op 25-04-2003 19:34 ]
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
[wijsneus modus]
In: Faq Forumgedrag; Reageren
staat het volgende:
Daar is hier absouluut _geen_ sprake van!Reageer on-topic en probeer de topicstarter te helpen met zijn probleem:
en ten 2e
en 'deze mededeling' ==> Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topicsMensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag ed.) Zie ook: deze mededeling.
met hier : ==> Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
de nadruk op, laat dit topic vanaf nu dan
[/wijsneusmodus]
Ontopic:
Lottewouters: gewoon drivers downloaden van de E-Tech site, en dan zou het naar behoren moeten functioneren
[ Voor 22% gewijzigd door Glashelder op 25-04-2003 19:33 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Laat ik het zo zeggen: Als je de genoemde faq had gelezen, had je sowieso geweten, dat je een veel uitgebreidere startpost had moeten maken. Hierdoor tasten mede-users op dit forum ook niet in het duister, vooral over wat precies je probleem isVerwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:34:
komt wel over als een helpdesk; kennis moet je delen toch?
oftwel:
Help Hij Doet Het Niet!
Dat is te weinig info
Ja, en moeite moet je doen, hier op Gathering of TweakersVerwijderd schreef op 25 April 2003 @ 19:34:
kennis moet je delen toch?
Dat houdt in:
• Ga eerst zelf aan de slag; zoek via google naar drivers
• Lees onze FAQ's; in de SA FAQ staan bijv. links naar sites waar je veel drivers kunt vinden
Kom je er dan niet uit? Wees zo vrij om een topic te openen.
Deze moet wel aan Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) voldoen.
• Duidelijke titel
• Duidelijke vraagstelling
• Duidelijk aangeven wat je zelf al geprobeerd hebt, stukje van hiervoor dus aan ons vertellen.
Dan pas zijn we bereid je te helpen. Als je snel een kant en klare oplossing wilt, verwijs ik je naar de lokale helpdesk a 50 eurocent per minuut.
Succes.
[ Voor 61% gewijzigd door blackd op 25-04-2003 19:41 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit topic is gesloten.
![]()