Toon posts:

Videokaart en Biosinstelling !! Overclocking ??!!...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe vidoekaart gekocht,, nammelijk Nvidia Geforce 4 TI4280 en 128 DDR-geheugen.
Ik heb een Asus P4S8X moederbord met een P4 2,4 Ghz en 512 DDR-geheugen.

Nou dacht om videokaart te "versnellen" dat ik in mijn BIOS (Awardbios) mijn;
Graphics Aperture Size : 64Mb (moest verhogen naar 128mb) dit heb ik ook gedaan en het lijkt erop dat de videokaart sneller reageert , waar ik dit deed is omdat ik dacht dat mijn nieuwe videokaart een geheugen heeft van 128 mb DDR.

Maar ik vraag ne af of dit zo kan, en of het niet schlecht is....en og het überhaupt iets met de kaar te maken heeft.. of moet het gewoon op 64mb laten staan ?? Wie heeft een aantwoordt op en/of ervaring mee..

Alvast bedankt voor de hulp !!
8)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Uhm .. verdiep je eens wat meer in het overklokken.. je heb nu niets overgeklokt. In je bios van je MOEDERBORD kan je niets overklokken voor je videokaart namelijk. De agp aperture size houdt in .. hoeveel ram van je gewoone werkgeheugen er gebruikt mag worden als videogeheugen. Je magt als je 256 mb hebt, dus maximaal instellen tot 256. Dit heeft totaal niets te maken met overklokken. Over klokken doe je met mhz, en niet met mb. www.guru3d.com helpt je misschien :)

welcome @ got

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Ik kan ook niets anders zeggen dan dat je je eens moet verdiepen in overclocken. Les hier de FAQ (Frequently Asked Questions DOC (laatste update 27-03-03) ff door en ook de FAQ van Videoplanken & Beeldkanonnen(FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03))

Verwijderd

Welkom op GoT`

Lees, Videoplanken & Beeldkanonnen FAQ

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 16:13 ]