Hallo,
Toen ik net mijn pc bootte, kreeg ik een foutmelding vlak voordat je je moet inloggen.
de foutmelding wordt besschreven als:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
en dan nog een lul verhaal eronder waar je geen reet mee opschiet.
Ik kan mn PC wel booten in de 3 veilige modussen. de optie om windows te starten met de laatst bekene werkende configuratie krijg ik t zelfde gezeik.
Ik dacht zelf dat het met de ahrdware te maken heeft, maar ik heb in de tussentijd geen neiuwe hardware geinstalleerd, of andere drivers erop gegooit. (ook niets geflashed dus)
dus toen kwam het bij me op dat het misschien een software matige error was (duh) dus heb ik ff in mn msconfig.exe gekeken naar gekke bestanden.
Ik kwam de volgende dingen tegen die mij niet bekend voorkwamen:
mobsync
NvCpL
nwiz
ccApp
ccrecufy
ADVCHK
en 2 lege velden met een aangevinkte checkbox. maar bij description sotnd bij de ene:
HKCU\software\microsoft\windows\current version\run
en de ander:
HKCU\software\microsoft\windows NT\current version\windows:run
Zitten hier misschien dingen tussen die ik kan weg vinken, zodat mn PC-tje misschien weer werkt?
I kkan ze natuurlijk 1 voor 1 uit testen, maar als ikiets verkeerdsd weg haal, dan wet ik niet of ik t nog goed kan maken.
Deze dingen stonden BTW bij startup van het msconfig scherm.
Ik gebruik windows XP proffesional.
Toen ik net mijn pc bootte, kreeg ik een foutmelding vlak voordat je je moet inloggen.
de foutmelding wordt besschreven als:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
en dan nog een lul verhaal eronder waar je geen reet mee opschiet.
Ik kan mn PC wel booten in de 3 veilige modussen. de optie om windows te starten met de laatst bekene werkende configuratie krijg ik t zelfde gezeik.
Ik dacht zelf dat het met de ahrdware te maken heeft, maar ik heb in de tussentijd geen neiuwe hardware geinstalleerd, of andere drivers erop gegooit. (ook niets geflashed dus)
dus toen kwam het bij me op dat het misschien een software matige error was (duh) dus heb ik ff in mn msconfig.exe gekeken naar gekke bestanden.
Ik kwam de volgende dingen tegen die mij niet bekend voorkwamen:
mobsync
NvCpL
nwiz
ccApp
ccrecufy
ADVCHK
en 2 lege velden met een aangevinkte checkbox. maar bij description sotnd bij de ene:
HKCU\software\microsoft\windows\current version\run
en de ander:
HKCU\software\microsoft\windows NT\current version\windows:run
Zitten hier misschien dingen tussen die ik kan weg vinken, zodat mn PC-tje misschien weer werkt?
I kkan ze natuurlijk 1 voor 1 uit testen, maar als ikiets verkeerdsd weg haal, dan wet ik niet of ik t nog goed kan maken.
Deze dingen stonden BTW bij startup van het msconfig scherm.
Ik gebruik windows XP proffesional.