Toon posts:

Hardnekkige DLL's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via de search en/of google kon ik geen antwoord vinden voor mijn probleem dus dan maar een nieuw topic. Bij het installeren van office is iets fout gegaan en wanneer ik nu deze wil herinstalleren blijft deze hangen op een DLL. Deze kan ik maar niet verwijderen. Ik ben als admin ingelogd en dat helpt dus ook niet. Handmatig verwijderen gaat ook niet. De DLL staat in de office map en is dus niet echt belangrijk en wordt ook niet gebruikt. Hoe kan ik hem verwijderen???

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 15:25
- Welke windows heb je ?
- Heb je het al geprobeerd in safe mode ?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hoe heet de DLL? Wellicht dat we iets meer kunnen met de specifieke naam. Je kunt proberen de DLL te verwijderen door op te starten in de recovery console (zie onder andere de tips in de WOS-FAQ over de recovery console) of veilige modes, echter durf ik daarvan niet te zeggen wat de gevolgens zijn. Type de naam van de DLL eens in op Google-groups :).

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 11:36:
Via de search en/of google kon ik geen antwoord vinden voor mijn probleem dus dan maar een nieuw topic. Bij het installeren van office is iets fout gegaan en wanneer ik nu deze wil herinstalleren blijft deze hangen op een DLL. Deze kan ik maar niet verwijderen. Ik ben als admin ingelogd en dat helpt dus ook niet. Handmatig verwijderen gaat ook niet. De DLL staat in de office map en is dus niet echt belangrijk en wordt ook niet gebruikt. Hoe kan ik hem verwijderen???
gewoon opstarten met een dos diskette en dan verwijderen :)

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 17:04

glashio

C64 > AMIGA > PC

regsrv32 /u DllName

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Verwijderd

Topicstarter
Thanx voor de info. Ik heb door in de registry wat aanpassingen te doen het probleempje zelf verholpen.
Pagina: 1