Toon posts:

[Win2k3 Server] Highpoint driver voor RAID *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jammer genoeg detecteert Windows 2003 server (enterpr edition) mijn embedded HPT-controller niet (Abit KR7A-raid), dus ik moet een floppy invoeren. Nu blaft ie dat de driver op disk ouder is dan de reeds aanwezige Windows-driver. Maar die nieuwere driver, die neemt ie niet!
Daarom kan ik alleen maar doorgaan door de december 2002-driver van floppy te gebruiken (ik heb al geprobeerd met de W2K: lukt niet. Daarna met de XP-driver: lukt niet), dan installeert Windows wel verder, maar na de eerste reboot gaat het mis: een disk error. M.a.w: hij kan de disks niet benaderen.

Iemand al een workaround verzonnen voor dit geintje?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 09:50:
Jammer genoeg detecteert Windhoos 2003 server (enterpr edition) mijn embedded HPT-controller niet (Abit KR7A-raid), dus ik moet een floppy invoeren.
WOS Policy - Microsoft Bashing, zou je dit soort kinderachtige verbastering voortaan achterwege kunnen laten.

OS even duidelijker in de topictitel gezet, volgens de WOS-Policy :).

Verwijderd

Topicstarter
Als we dan toch bezig zijn: bovenstaande reactie had ook wel in een mailtje persoonlijk mailtje gekund. Maar het elkaar op cynische wijze toesnauwen wordt op GOT kennelijk als normaal ervaren.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Waarom in een mailtje? Het is een openbaar forum, als andere mensen zien dat over dit soort flames heen wordt gelezen, of althans, dat denken ze omdat ze niet weten dat er gemaild is, dan zullen zij zelf ook dit soort dingen gaan gebruiken omdat ze denken dat het mag en er toch niets aan gedaan wordt.

En ik mis het cynische gedeelte in mijn opmerking eigenlijk, ik meen elk woord wat daar staat hoor. Mocht je hier verder klachten over hebben kun je je eigen advies opvolgen, over het mailen, tenzij je je eigen topic om zeep wilt helpen ;).