[XP] Dag aanduiding in taskbar *

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 06:49
Je ziet wel vaker de dag aanduiding onder de tijdsaanduiding staan, dus niet alleen bv. "17:55" maar daaronder dan ook "donderdag". Maar hoe stel je dit in? :?

Ik weet wel dat het kan door je taskbar dubbel zo groot te maken door het uit te trekken en er 2 regels van te maken, maar daar sta ik niet echt op te wachten. Besides, ik heb het vaker gezien met de gewone 'kleine' taskbar. Maar hoe? :)

.... Ik weet het ook niet

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welk OS? Zie ook de WOS-Policy :).

• mbvisiontt
Ok, foutje... Maar in m'n sig verraad ik het al... XP Pro. :P

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:09

LauPro

Prof Mierenneuke®

Je kan bij landinstellingen in het configuratiescherm de korte datumnotatie aanpassen. Als je daar 'dddd d MMMM jjjj' zet dan krijg je dag en maan din je taakbalk. Hiermee verkracht je wel de 'korte datumnotatie' en zal in heel windows deze notatie worden gebruikt.

Er was meen ik ook nog een andere mannier, maar daar kan ik even niet op komen.

[ Voor 5% gewijzigd door LauPro op 24-04-2003 18:07 ]

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• mbvisiontt
Ik hoop dat er nu wel iemand is die het weet (de 'andere' manier dus ;))? :)

Verwijderd

Ik krijg hem ook te zien als ik mn taskbar uitrek.

• Hahn
  • Laatst online: 07-09 19:50
Dit is ook gewoon heel simpel te doen met het programmatje TClock. Dan hoef je dus niet je balk uit te rekken of wat dan ook, je moet alleen (eenmalig volgens mij zelfs) dat programmatje draaien :)

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 29 april 2003 @ 15:45:
Dit is ook gewoon heel simpel te doen met het programmatje TClock. Dan hoef je dus niet je balk uit te rekken of wat dan ook, je moet alleen (eenmalig volgens mij zelfs) dat programmatje draaien :)
Nee, dat programma moet iedere keer gestart worden. Installeert zich ook in de windows directory (default).

• Hahn
  • Laatst online: 07-09 19:50
Verwijderd schreef op 29 april 2003 @ 15:51:
[...]

Nee, dat programma moet iedere keer gestart worden. Installeert zich ook in de windows directory (default).
Ooh maar ja, als je je startbalk niet wilt uitrekken is dit natuurlijk wel een mooie oplossing :)
Als je Windows XP hebt verberg je dat icoontje gewoon en heb je nergens last van.

The devil is in the details.

Pagina: 1