Toon posts:

Windows Media Player

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een VCD film gedownload. Dit bestand is op mijn pc een MPG bestand...
Hoe kan dat ???

Ik wil deze film afspelen in WMP maar hij geeft een foutmelding:
'Klasse niet geregistreerd'

Waar kan dat aan liggen ??????

Bvd,

Ton

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 14:15:
Ik heb een VCD film gedownload. Dit bestand is op mijn pc een MPG bestand...
Hoe kan dat ???

Ik wil deze film afspelen in WMP maar hij geeft een foutmelding:
'Klasse niet geregistreerd'

Waar kan dat aan liggen ??????

Bvd,

Ton
Deze kan je niet afdraaien met WMP ... meot je speciaal dvd programma voor hebben bijv windvd :) Suc6 en dit was ook te vinden met search :X

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Geef even wat meer specs zoals de FAQ verlangt svp, dat helpt wat makkelijker

bijv....Windowsversie, WMP versie, wat je al geprobeerd hebt met eventuele andere codecs of software (SVCD codec, DVD software). Eventuele oplossingen die niet gewerkt hebben toen je ze probeerde.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06 16:30
Timocos schreef op 24 April 2003 @ 14:16:
[...]

Deze kan je niet afdraaien met WMP ... meot je speciaal dvd programma voor hebben bijv windvd :) Suc6 en dit was ook te vinden met search :X
Je kan ook gewoon even kijken of je er geen codec pack voor kunt vinden, het gaat er niet om dat hij het cd-tje heeft maar een mpeg file van vcd ;)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Welkom
Windows media player speelt idd (inderdaad) geen VCD bestanden.
Je zult dus een DVD playertje moeten gebruiken zoals WinDVD, PowerDVD, nvDVD of nog een andere ;)

edit:
beetje laat :P

[ Voor 8% gewijzigd door ernst op 24-04-2003 14:24 . Reden: kon mn F5 niet vinden 8)7 ]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT! Hier gaan we er eigenlijk van uit dat je eerst even zelf standaard zaken zoals google en de FAQ(s) hier langs loopt (en vervolgens wat meer info geeft) - zie ook het stappenplan. Zo leer je zelf meer en blijft er meer tijd over voor de 'echte experts' om de nog moeilijkere vragen te bespreken en is iedereen blij :P

Ontopic: zie de posts hierboven plus even zoeken op de websites die staan in Software Algemeen - FAQ - updated 31-03 of op GoT/google zoeken naar MPEG2 of MPG2. Zo zie je dat je het kan converteren naar een (S)VCD, inderdaad een DVD speler kan installeren, of een MPG2 codec.

Met deze info moet je er toch goed uitkomen lijkt me?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1