Toon posts:

H600B, is die nu stil of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze kast:

http://www.aopen.com/prod.../images/h600b_black_b.jpg

is veel over te vinden, maar niet exact wat ik zoek. Daarom zoek ik persoonlijke ervaringen van mensen die deze kast hebben.
Is de voeding nu stil, of is die net zo erg als de andere aopens?

En nog belangrijker, dempt deze kast goed? Mijn HDD hoor ik nogal in mijn kast nu, mijn kast is erg dun, het staal zou je gewoon kunnnen indeuken als je duwt.

Het belangrijkste is dat hij goed dempt, dus geluid van alles in de kast.
Hoe zijn jullie ervaringen ermee??

en niet gelijk roepen dat ik moet searchen en revieuws bekijken, heb ik al gedaan. Maar daar staat niets in over wel of niet geluiden dempen UIT de kast.

alvast bedankt! :)

• MidiMaze
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 15:17

MidiMaze

Doe iets goed, of doe het niet

alvast een tip, ik heb tapijt tegels aan de binnenkant van mn kast ge-pop-nageld, dit scheelde enorm :) het teer van die dingen dempt de hoge tonen en het "pluis" de lage >:)

blabla

Verwijderd

Ik heb deze kast met een 350watt voeding erin en die heeft aan de onderkant een 120mm fan, en ik hoor hem bijna nie, iig nie boven m'n spire falconrock II uit en die maakt toch ook zeker nie veel lawaai.

De kast opzich is opgebouwd uit stevig dik plaatstaal, de zijpanelen zijn wat dunner, maar duwt er niet zomaar een deuk in. Ik heb een 80GB Maxtor 6Y080L0 ATA133 7200rpm in me kast hangen, het spinnen daarvan hoor je nauwlijks alleen het zoeken hoor je duidelijk als tikken zeg maar.

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 23:31
Deze kast is idd stil, ik werk veel met dit type en ze zijn minstens de helft stiller als andere kasten. de voeding hoor je bijna niet, het ligt meer aan de overige fans etc. die je er zelf in propt.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:46
Wij hebben die kasten op het bedrijf waar ik nu stage loop. De voeding hoor je bijna niet.

Alleen het jamere is dat ze er een GeForce 4 Ti 4200 aan hangen met zo'n windtunnel. Die maken herri!

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik zou een Antec of Chieftec case kopen, die hebben een betere voeding wordt gezegd.

• The Conman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-08 18:02
Als je toch zoveel geld uitgeeft aan die kast,

Koop dan gelijk voor tientje duurder een Chieftec kast + Enermax voeding... ben je veel beter uit

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Ik heb de H600 en over het geluid van de voeding heb ik geen commentaar. De casefan heb ik echter uitgezet omdat ik die wel hoorde en nu is het m'n standaard P4 koeler die ik hoor :( De kast dempt dus niet alles, maar maakt zelf niet veel lawaai.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

MidiMaze schreef op 24 April 2003 @ 14:34:
alvast een tip, ik heb tapijt tegels aan de binnenkant van mn kast ge-pop-nageld, dit scheelde enorm :) het teer van die dingen dempt de hoge tonen en het "pluis" de lage >:)
dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
bedankt voor de tip ... aangezien ik bezig ben om m'n pc'tje zo stil mogelijk te maken/houden

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Tapijttegels zijn wel stil, maar dan wordt het wel een grote stofbende in je kast.

Verwijderd

Topicstarter
MegaJurk schreef op 24 april 2003 @ 20:26:
Ik zou een Antec of Chieftec case kopen, die hebben een betere voeding wordt gezegd.
op zich goede suggestie, maar al die kasten hebben deurtjes voor de bays, en dat wil ik juist niet. Vind ik niet mooi en niet praktisch.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 13:14

Mystikal

It never hurts to help!

Scarecrow schreef op 25 April 2003 @ 09:24:
[...]

dat ik daar zelf niet aan heb gedacht.
bedankt voor de tip ... aangezien ik bezig ben om m'n pc'tje zo stil mogelijk te maken/houden
Ik heb nog een gedateerde AMD850 met standaard voeding... en een nog gedateerdere kast van van mijn pII 233 soms lijkt het net of er een vliegtuig opstijgt... erg irritant...
Die tip over tapijttegels klinkt erg interessant... maar hoe zit het met de stofontwikkeling in zon kast?

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 11:49:
[...]

op zich goede suggestie, maar al die kasten hebben deurtjes voor de bays, en dat wil ik juist niet. Vind ik niet mooi en niet praktisch.
Nee hoor, niet al die kasten hebben een deurtje. Je hebt 2 soorten binnen een serie. Zo heb je de chieftec dragon serie met en zonder deurtje. Wat je zelf wilt.

kijk ook eens op www.antec-inc.com of http://www.chieftec.com/products/products.htm

Verwijderd

Hmm.. ik heb em ook.. en ik vind em erg luid..:( dmet een 350 watt voeding.. ik wil een een nieuwe voeding gaan kopen.
Ik heb laatst een systeem gebouwt bij iemand, met een Aopen H700 ofzo.. daar zat die voeding met 120MM fan in.. kwijl... wil ik ook :p

Nee.. ik vind de voeding niet stil. Maar hij werkt wel naar behoren ! voltages zijn erg netjes duss..

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-08 21:53
Heeft iemand al plaatjes van de H700B? :9~ Die is op de Cebit gespot, maar ik heb er slechts één onduidelijk plaatje van kunnen vinden. Deze kast lijkt mij trouwens ook 1337 ! ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heeft niks met casemodding te maken :)

Casemodding & Elektronica >> Overige Hardware

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:46
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 13:03:
Hmm.. ik heb em ook.. en ik vind em erg luid..:( dmet een 350 watt voeding.. ik wil een een nieuwe voeding gaan kopen.
Ik heb laatst een systeem gebouwt bij iemand, met een Aopen H700 ofzo.. daar zat die voeding met 120MM fan in.. kwijl... wil ik ook :p

Nee.. ik vind de voeding niet stil. Maar hij werkt wel naar behoren ! voltages zijn erg netjes duss..
Dan heb jij niet deze spesefieke kast. Deze heeft namelijk al zo'n grote fan en is erg stil.

Verwijderd

Dat was maar gokje... ik zie dat ik een hele andere bedoel :P voor de duidelijkheid hier een plaatje :
Afbeeldingslocatie: http://www.perfectsystems.nl/image/producten/36836-big.jpg

Het was dus de 500A :P sorry guys..

En een verbetering van mijn eigen post : zonet ff de pc uitgezet, en getest... tis mijn proc-koeler die geluid zit te maken.. van de voeding hoor je idd nix. :)

Voeding H600B is stil ;)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Hij is stil, maar niet veel stiller dan je doorsnee Vobiskast. Kasten zijn standaard gewoon niet stil, je zult zelf wat moeten modden (noppenschuim, rubber, fans op 7v etc). Mijn Lian-Li PC70 zou ook stil moeten zijn met die 4 fans erin. 'Hardly audible las ik in een review'. Daa-aag. Baybus ertussen, 7volt, ja nu is hij stil, maar normaal dus ECHT niet

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1