[XP] Programma's openen op niet aanwezige tweede monitor *

Pagina: 1
Acties:

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:45
ik wil via mijn software mijn bureablad laten zien op mijn tv, lukt aardig maar ik heb ooit een 2e monitor gehad en die instellingen staan er nog steeds aleen niet geactiveerd, nooit problemen dus, nu zat ik vandaag een beetje te klooien en heb ik die instellingen geactiveerd en mijn 2e monitor (die nu dus niet meer bestaat) als hoofdmonitro ingesteld. nu opent alles (behalve internet explorer op het (voor de computer denkende) 2e scherm, ik zie dus niks, nou wil ik dit via bureaueigenschappen terug zetten maar dat venster zie ik dus niet, hoe los ik dit op, is er een manier om toch bij bureaueigenschappen te komen??

Verwijderd

Slim maybe, alle drivers wissen?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Welk OS? Zie ook de WOS-Policy, dit zien we graag al direct in je topictitel. Voorlopig even een betere topictitel. En zou je voortaan wat enters en hoofdletters kunnen gebruiken, dat leest wat prettiger ;).

Heb je al geprobeerd op te starten in veilige modes en hier de instellingen terug te zetten?

• robg1984
windows XP, nee nog niet geprobeerd, hoe doe je dat??

Verwijderd

robg1984 schreef op 23 April 2003 @ 21:23:
windows XP, nee nog niet geprobeerd, hoe doe je dat??
Bij het opstarten op F8 drukken en dan te kiezen voor (jawel) Veilige Modus ;)

Verwijderd

Vermeldt ook even of je toevallig van dual monitor software van een videokaarten fabrikant gebruik hebt gemaakt. (Zoals nView van Nvidia, Hydravison van ATI ed).

Want de kans bestaat dat je even in de krochten van de videokaart software moet graven om de juiste instellingen weer terug te zetten.

Maar aangezien ik niet kan 'voelen' wat voor OS, videokaart, drivers/software je gebruikt, kan ik je niet verder helpen.

Verwijderd

heb me ook te pletter gezocht achter een goede manier
en ben er eindelijk uitgeraakt

dit werkt dus voor alle vensters (bijna allemaal toch :p )

zorg dat het venster actief is, door het te openen

ALT + SPATIE
DOWN (pijtjestoets)
ENTER
KEEP PRESSING RIGHT of LEFT (pijtljestoets)
tot je venster op het goede scherm staat
voila....

multimon is _/-\o_

ps
wat ik nu doe: via ultramon een shortcut voor switch app to other monitor ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 21:34 ]

• robg1984
thnx shabba, that works!!!de rest ook bedankt!
Pagina: 1