Hmm, dit klinkt inderdaad erg interessant ja, maar heb ik het nou dus goed als ik zeg dat jij dus aan het uitvogelen bent welk plaatje bij welke code hoort?
Dat heb je heel goed ja 
en dat zo vroeg in de morgen
Maar ik bemerk nu rare effecten, als je dichterbij bent vervangen de plaatjes zich door andere JAM's .. hellup!
Voor de mensen met interesse: GP3 is geen 3D game
maar 2.5D

en dat zo vroeg in de morgen

Maar ik bemerk nu rare effecten, als je dichterbij bent vervangen de plaatjes zich door andere JAM's .. hellup!
Voor de mensen met interesse: GP3 is geen 3D game
maar 2.5D
Voor de andere 1 mens die geintresseert zijn dit was hem voor GP2: http://members.xoom.com/_XMCM/paulhoad/id5/id5.zip
Jippie, dan had ik het zo vroeg op de morgen toch nog goed, dat verbaast me eigenlijk wel een beetje. Maar dat als je dichtbij komt hij weer andere .jam files gaat laten zien is natuurlijk niet de bedoeling nee, maar ben je er inmiddels misschien al uit hoe dat zo kwam?
Nope
maar wat ik wel heb ontdekt is dat op dit gebied GP3 lichtjes is veranderd. Was in GP2 ID2 maximaal 255 (256 waardes dus) nu zijn het er meer dan 512 (waarschijnlijk 1024)
Dus das ff wat meer werk
maar wat ik wel heb ontdekt is dat op dit gebied GP3 lichtjes is veranderd. Was in GP2 ID2 maximaal 255 (256 waardes dus) nu zijn het er meer dan 512 (waarschijnlijk 1024)
Dus das ff wat meer werk
Ach, dat houdt je dan toch weer van de straat af he
Nou joepie 
Ik probeer ondertussen mezelf ff in een noodtempo PHP en MySQL te leren, ik ben dag en nacht bezig voor DPC (stats, proxy, mf6, etc) en dan vertellen ze me ook nog dat ik naar school moet
Naja!
Nog 17 weken, en dan ben ik klaar

Ik probeer ondertussen mezelf ff in een noodtempo PHP en MySQL te leren, ik ben dag en nacht bezig voor DPC (stats, proxy, mf6, etc) en dan vertellen ze me ook nog dat ik naar school moet

Naja!
Nog 17 weken, en dan ben ik klaar
Ja, ik weet het. Ik ben de laatste tijd namelijk ook niet echt bezig geweest met DPC en GoT waar ik ook af en toe wat modereerwerkd oe, maar nu ik er weer allemaal wat drukker mee aan de slag ga dan merk ik inderdaad wel dat het toch allemaal wat tijd kost. En daarnaast heb ik dan ook mijn hobby van het online spelen van Counterstrike (een Half-Life add-on) opgepakt en daar gaat dan nu ook weer de nodige tijd en telefoontikken inzitten.
En daarnaast dan ook nog eens volgende week naar school voor het havo eindexamenjaar, dus dat zou dan helemaal weer wat drukker worden. Het enige lichtpuntje daarin is dan alleen weer dat ik tot nu toe VWO gewend ben en dit dus iets makkelijk zou moeten zijn.
En daarnaast dan ook nog eens volgende week naar school voor het havo eindexamenjaar, dus dat zou dan helemaal weer wat drukker worden. Het enige lichtpuntje daarin is dan alleen weer dat ik tot nu toe VWO gewend ben en dit dus iets makkelijk zou moeten zijn.
HAVO Roelz !
Ik ga ff een potje UT'en
Waarschijnlijk de Tactical Ops mod
Ik ga ff een potje UT'en
Waarschijnlijk de Tactical Ops mod
Nou ja, dat Havo roeleert hoop ik maar, want het zou toch wel tof zijn als ik aan het eind van dit schooljaar zo'n mooi papiertje mee naar huis zou mogen nemen.
/me heeft al een paar jaar zo'n papiertje in zijn bezit
He he he he wat is dat nou? Een beetje zonder mij verdergaan?
Maargoed
Ik had dit jaar voor mijn vwo papiertje moeten gaan, maar dan had ik maar niet in de 2e moeten blijven zitten denkik
Enne NRG weet jij wanneer GP3Edit nou eigenlijk uitkomt?
Maargoed

Ik had dit jaar voor mijn vwo papiertje moeten gaan, maar dan had ik maar niet in de 2e moeten blijven zitten denkik

Enne NRG weet jij wanneer GP3Edit nou eigenlijk uitkomt?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Tsssk Chakie toch
FOEI!
En GP3Edit, ik weet niet, zal wel ff duren, het decoderen van GP3 gaat langzaam, het nadeel is dat iedereen meteen verwacht dat hij net zoveel kan als GP2Edit. Terwijl die in het begin amper wat kon (/me herinnert versies waar je alleen het chasis en de nummers kon aanpassen
)
FOEI!En GP3Edit, ik weet niet, zal wel ff duren, het decoderen van GP3 gaat langzaam, het nadeel is dat iedereen meteen verwacht dat hij net zoveel kan als GP2Edit. Terwijl die in het begin amper wat kon (/me herinnert versies waar je alleen het chasis en de nummers kon aanpassen
)
/me herrinnerd(t?) zich die versies ook, em het valt me heel erg mee wat gp3edit volgens de site allemaal in de 1e release al moet kunnen.
Weet jij trouwens hoe het komt dat die karren op belgie met de standaard setup niet harden dan 280 gaan? Of hangt je eigen topspeed tegenwoordig ook van de difficulty af?
Weet jij trouwens hoe het komt dat die karren op belgie met de standaard setup niet harden dan 280 gaan? Of hangt je eigen topspeed tegenwoordig ook van de difficulty af?
Stichting eth0
Moet je vleugel en gearbox ff beter afstellen
Jah als ik er een beetje aan klooi gaatie wel wat harder maar ik heb toch het gevoel dat er wat minder paardjes achterin zitten op lage difficulty.
Enne have fun op school en kom niet te laat
Enne have fun op school en kom niet te laat
Stichting eth0
Ik was dus wel te laat 
Maaruh, gefeliciteerd met post #250 !

Maaruh, gefeliciteerd met post #250 !
hehe hoeveel te laat?
ohw kewl 250 alweer
ohw kewl 250 alweer
Stichting eth0
ehm... 15-30 minuten, kweet niet precies...
Heeft iemand nog een presentatie over webvams liggen ?
Heeft iemand nog een presentatie over webvams liggen ?
Webcams of webvamps?
En nee daar heb ik allebei nix over liggen sorry.
En nee daar heb ik allebei nix over liggen sorry.
Stichting eth0
Ah ok. En daar wou je vamps mee gaan filmen?
Stichting eth0
Yupz I know everything
Stichting eth0
Chakotay: wanneer ga je die tattoo nu zetten ?
Ohw weet nog niet hoezo?
Stichting eth0
Nah, Chakotay heeft van die mooie driehoekjes boven zijn oog!
En jij, neem je kok een tatoo?
Stichting eth0
Ik wel !
Ik heb er 1tje gekregen voor mijn 18de verjaardag, maar die moet ik nog steeds zetten...
Ik heb hem van mijn peet-tante gehad, maar die woont in Maassluis, en ze wilde er graag bij zijn, dus daar wacht ik nog op, dat ik daar in de buurt ben en tijd heb
Ik heb er 1tje gekregen voor mijn 18de verjaardag, maar die moet ik nog steeds zetten...
Ik heb hem van mijn peet-tante gehad, maar die woont in Maassluis, en ze wilde er graag bij zijn, dus daar wacht ik nog op, dat ik daar in de buurt ben en tijd heb
Hehe kewl weet je al wat je voor tattoo wilt? (KOE!!)
Stichting eth0
Oh, en nu gaan jullie zomaar zonder mij door, dat kan natuurlijk ook niet he. Maar weer ff reageren dus om er weer tussen te komen.
He Gregoor kom er ook gezellig bij jongen! En goeiemoregen [eNeRGy]
Stichting eth0
Goeiemorgen Chakotay!
Gregoor ligt waarschijnlijk ondertussen alweer te slapen
Gregoor ligt waarschijnlijk ondertussen alweer te slapen
Mjah waarschijnlijk wel 
Jij moet zo weer naar school zeker?

Jij moet zo weer naar school zeker?
Stichting eth0
Goedemiddag, dit begint steeds meer op een chat-sessie-bak te lijken, ligt #dpc eruit ??
Chackotay: Ik ben al geweest, kheb lekker liggen zonnen in het gras, alleen was ik de les daarna een beetje slaperig
Ja, ik lag toen straks inderdaad alweer te slapen ja, en /me houdt erg veel van uitslapen 
En het helpt daarbij natuurlijk dat school nog niet begonnen is

En het helpt daarbij natuurlijk dat school nog niet begonnen is
Stelletje slaapzakken!
(nu hebben we precies 50 postst meer dan wist u dat trouwens
)
(nu hebben we precies 50 postst meer dan wist u dat trouwens
)
Stichting eth0
Ik moet vanvond even 2 wedstrijden spelen, ik ben nu al moe
Zo ik ben weer terug, alleen ben ik tijdens de wedstrijd op mijn pols gevallen, en nu kan ik hem amper buigen 
13-2 en 5-1 verloren

13-2 en 5-1 verloren
Wat voor wedstrijd was dat dan NRG?
En ik moet morgen trouwens voor de eerste dag wel naar school en dan heb ik ook meteen mijn eerste avondles en daar baal ik eigenlijk wel van, elke maandag zowel overdag les als om 18:30, maar ja, weinig keus
En ik moet morgen trouwens voor de eerste dag wel naar school en dan heb ik ook meteen mijn eerste avondles en daar baal ik eigenlijk wel van, elke maandag zowel overdag les als om 18:30, maar ja, weinig keus
Zaalvoetbal...
Maar wat doe jij voor opleiding dan dat jij van die leuke tijden hebt ?
Maar wat doe jij voor opleiding dan dat jij van die leuke tijden hebt ?
Zaalvoetbal, dat is tof man, heb ik ook gedaan toen ik nog voetbalde gingen we dan in de winter altijd binnen spelen. Dat vond ik eigenlijk altijd leuker dat buiten.
Maar ik doe nu 4 en 5 Havo in 1 jaar op het ROC (Regionaal Opleidingen Centrum). En doordat er daar een paar vakken op 1 en hetzelfde uur gepland waren en ik twee van die vakken had moet ik dus op 1 dag naar de avond
Maar ik doe nu 4 en 5 Havo in 1 jaar op het ROC (Regionaal Opleidingen Centrum). En doordat er daar een paar vakken op 1 en hetzelfde uur gepland waren en ik twee van die vakken had moet ik dus op 1 dag naar de avond
Zaalvoetbal roelt !
zeker als je bij de grootste club van Oost-Nederland speelt (tenminste, qua zaalvoetbal dan he)
Ik zit trouwens ook op het ROC, alleen dan afdeling Techniek, en dan in Nijmegen
zeker als je bij de grootste club van Oost-Nederland speelt (tenminste, qua zaalvoetbal dan he)
Ik zit trouwens ook op het ROC, alleen dan afdeling Techniek, en dan in Nijmegen
Zaalvoetbal is inderdaad erg vet ja, maar als persoon wonende vlakbij Tilburg ben ik natuurlijk voor de enige echte Kanjers-Bunga Melati.
En jij zit dus ook op het ROC, aha, alleen is dat dan net iets anders aangezien dat van mij middelbare school is en dat van jou mbo of hbo neem ik aan
En jij zit dus ook op het ROC, aha, alleen is dat dan net iets anders aangezien dat van mij middelbare school is en dat van jou mbo of hbo neem ik aan
Gregoor: <h1>blijf van mijn teksten af!
Hee, waar zijn de laatste postings gebleven, iemand van wist-u-dat is hier aan het valsspelen ?
klopt.. ook ik had nog een keer gereageerd hiero.. wordt gewoon weggehaald.. zo halen we ze nooit in
Ik heb het idee dat dit PHP forum niet met grote postings overweg kan, zo kan je het alleen helemaal bekijken als je meer dan 25 postings per page doet... dat slaat natuurlijk nergens op
He door de crash is het slotje weg! Joepie!!!
Stichting eth0
lol 
Waar hadden we het vorige keer over?
oja....brood daar zit wat in
Waar hadden we het vorige keer over?
oja....brood daar zit wat in
Yupz 
En hopelijk blijft ecteindinges deze x weg
En hopelijk blijft ecteindinges deze x weg
Stichting eth0
als het koffie is
We spend our years as a tale that is told
hmm, dan reserveer ik bij deze de 400ste. Verder wil ik nog even melden dat ik NIET kan PHP'en
(nuttig he maar ik probeer een G@H DPCH te brouwen
)
nee dank je, ik zit al een tijdje aan het bier
Bier? Ja lekker!
Stichting eth0
Chips! Ook lekker!
Stichting eth0
Datase connectie gemaakt
Database "genome" geselecteerd
Huidige rank Team Duch Power Cows: 58
Huidige rank Team Anandtech: 32
Arraytje van de teams boven en onder ons:
<table><tr><td>rank</td><td>team</td><td>units</td></tr><tr><td>53</td><td>RGAI</td><td>11918</td></tr><tr><td>54</td><td>Namco</td><td>11816</td></tr><tr><td>55</td><td>FreeTheBeans</td><td>11718</td></tr><tr><td>56</td><td>AS</td><td>10913</td></tr><tr><td>57</td><td>Faludi_Computing</td><td>10874</td></tr><tr><td>58</td><td>Dutch_Power_Cows</td><td>10830</td></tr><tr><td>59</td><td>Atheism</td><td>10718</td></tr><tr><td>60</td><td>all_your_base_are_belong_to_us</td><td>10361</td></tr><tr><td>61</td><td>MedCath</td><td>10355</td></tr><tr><td>62</td><td>BS</td><td>10131</td></tr><tr><td>63</td><td>Team_Downriver</td><td>10104</td></tr></table>
Hij doet wat
Database "genome" geselecteerd
Huidige rank Team Duch Power Cows: 58
Huidige rank Team Anandtech: 32
Arraytje van de teams boven en onder ons:
<table><tr><td>rank</td><td>team</td><td>units</td></tr><tr><td>53</td><td>RGAI</td><td>11918</td></tr><tr><td>54</td><td>Namco</td><td>11816</td></tr><tr><td>55</td><td>FreeTheBeans</td><td>11718</td></tr><tr><td>56</td><td>AS</td><td>10913</td></tr><tr><td>57</td><td>Faludi_Computing</td><td>10874</td></tr><tr><td>58</td><td>Dutch_Power_Cows</td><td>10830</td></tr><tr><td>59</td><td>Atheism</td><td>10718</td></tr><tr><td>60</td><td>all_your_base_are_belong_to_us</td><td>10361</td></tr><tr><td>61</td><td>MedCath</td><td>10355</td></tr><tr><td>62</td><td>BS</td><td>10131</td></tr><tr><td>63</td><td>Team_Downriver</td><td>10104</td></tr></table>
Hij doet wat
He koel 
Daar drinken we op
Proost!
Daar drinken we op
Proost!
Stichting eth0
*kloklokklok*
Stichting eth0
Moest jij geen katten voeren trouwens? Of drinken die ook bier?
Stichting eth0
LOL
Stichting eth0
Verwijderd
Zijn er weer.... snap niet wat de lol van een kat is hoor. Het aroma komt je tegemoet zodra je de kattebak open doet
Lekker...
Maar ik bedoelde *plop als in Grolsch Beugel
Maar ik bedoelde *plop als in Grolsch Beugel
Ik ben er ook weer, met een laptopje in me nest nu
Stichting eth0
awwww wat liev 
Waar typ je dan mee?
Waar typ je dan mee?
Stichting eth0
O ik d8 met je tijgetjeknuffel
Stichting eth0
Verwijderd
ff p rob eren eeehhhjj u t gaat g w el all e enn heef t i e grfot e d poo tj hedsx
wa t eenn gdeklooi
wa t eenn gdeklooi
Moet je is op me laptopje prberen dan, die heeft knoppen van 0.5 cm2
Stichting eth0
Slaapze
Stichting eth0
Ik ga ook maar ronken, mzzls
Stichting eth0
Ik ben nog lekker wakker 
Ik moet wachten tot mijn 3 vloten van planetarion terug zijn over 1 uur, en dan kan ik ook gaan slapen
Ik moet wachten tot mijn 3 vloten van planetarion terug zijn over 1 uur, en dan kan ik ook gaan slapen
Verwijderd
GOOOOOOOOOOOOOOOOODDDDDD MOOOOOORRRRRNIINNNGGGG VVIEEETNAA...... eehhhjjj (vautje) DDDPPPCCCCC!!!!!!!
Download: mIRC (of een andere irc-client)
Ga naar: irc.sorcery.net
Kanaal: #DPC
Te lui: Gebruik dan de java-irc-client op wdo.
m.a.w. GoT is geen chat-kanaal.
Ga naar: irc.sorcery.net
Kanaal: #DPC
Te lui: Gebruik dan de java-irc-client op wdo.
m.a.w. GoT is geen chat-kanaal.
Dit topic is gesloten.
![]()