"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
--------------------------------
"T'is de triestheid ten top..."
--------------------------------
Top waar iz die ook weer??
quote2:
--------------------------------------------
Mischien kunnen jullie je voortaan beperken tot een wat algemener forum, dan hoeft niet iedereen jullie bagger te lezen.
--------------------------------------------
TgF Wie zegt dat je deze 'bagger' moet lezen en trouwens ik "moet" dan jouw post wel 3x achter mekaar lezen das pas heavy bagger.
En nou niet zeiken je kan zelf klikken op je muisje dus dan klik je niet de link voor dit threadJE aan
De Democraat
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Het is voor mij ideaal om alle koetjes in het netwerk in de gaten te houden.
One of the animals has left its cage today.
nou is mijn mooie autotje minder mooi
Nu de verzekering maar afwachten
zag vanmorgen iemand beweren dat een bepaald topic de langste was, niet dus, dat is deze. !!

Chakotay: fijne vakantie gehad ?

vakantie was neit echt fantasties, beetje saai....
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Stichting eth0
Lekker warm gehad alle dagen hoger dan 35 graadjes.......
mzzls
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ik prefereer Wanda
Greetinx
Het is maar goed dat je hier effe het topic herhaalde, want na zoveel scrollen weet je dat bijna niet meer. Heb je btw die grazestats nog nodig als je al een ppstats hebt, en z ja, wat is de toegevoegde waarde, en waar kan ik 'm krijgen ?
En [eNeRGy], aan het aantal reacties te zien lijkt het er wel op dat er kennelijk toch nogal wat over de bugs te zeggen valt ja

Ik hoop niet zulke bugs te veroorzaken in mijn KoeEditor

Moet ik weer 225 postings doorlezen

Ben nnu ff aan het werk om GrandPrix3 TrackEditing weer een stap verder te brengen

Cool huh ?
En wat was dat KoeEditor eigenlijk? Het komt me wel bekend voor, maar kan me zo snel niet meer voor de geest halen wat het is
)GP3 TrackEditing is nog amper mogelijk, maar we komen steeds verder... Een hoop data kunnen we al uit de tracks halen omdat het bijna geheel gelijk is aan GP2, alleen sommige "regels" zijn veranderd, en daar lopen we nog tegenaan. Er zijn al wel enkele GP2 tracks geconverteerd naar GP3.
Ik ben nu ff wat ondankbaar werk aan het verichten om objectcodes te achterhalen... simpel maar tijdrovend werk.
Maar ik heb toch nog even te gaan tot de race vanmiddag

Oh en voor de KoeEditor kijk ff op http://energy.keyserver.org/KoeEditor.exe

Maar dat trackeditten klinkt wel interessant. Jij bent nu dus bezig om wat codes te achterhalen van hoe die files voor de tracks in elkaar zitten zodat er straks een 3rd party trackeditor kan komen als ik het goed begrijp? Dat zou natuurlijk wel vet zijn, alhoewel GP3 op WAN over netwerk wel erg klote speelde
kijk maar eens op http://www.grandprix2.com/trackedit/gp3 /
Software is nog wel buggie... als je hem toch download, kijk dan ook eens in de Credits sectie, daar zal je mijn naam (Michaël 'NRG' Hompus) ook aantreffen, tevens ook in de GP2 Trackeditor, Careditor en Objecteditor

AND I AM DAMN PROUD OF IT!
(ps. ook in de GPL Editor en de TOCA 2 Editor waarbij ik zelfs de 2de persoon op de wereld was die een track had ge-edit (buiten de makers om dan he
)
Zo zie je maar weer, kom ik zo 's morgens vroeg nog het een en ander te weten waar ik eerst helemaal geen benul van had
:Tevens ben ik de oprichter en webmaster van www.the-fastlane.com (ook vrij onbekend waarschijnlijk) maar toch zo populair dat ik het al een half jaar niet geupdate heb, en toch nog zo'n 500 bezoekers per dag heb

Tot nu toe is alleen Chakotay bekend met TFL
hmm, ik zag dat je interesse had in het GP3Edit gebeuren, kijk voor de gein eens op http://energy.keyserver.org/zooi/gp3edit.jpg
ff een screenshot van de GP3 Trackeditor en Jam Editor... wat ik nu dus aan het doen ben is de ID van een plaatje koppellen aan een de code in GP3 (tenminste, om ze juist bij elkaar te vinden...
In dit geval is 0x80 ID5 ID0 -> Zwart bord met witte pijl 90 graden naar rechts.
En dat dus voor zo'n 256 plaatjes maximaal (en ja, dit heb ik dus ook voor GP2 gedaan, toen had ik dus 5 a 6 A4'tjes met codes aan de muur voor mijn bureau hangen
)

en dat zo vroeg in de morgen

Maar ik bemerk nu rare effecten, als je dichterbij bent vervangen de plaatjes zich door andere JAM's .. hellup!
Voor de mensen met interesse: GP3 is geen 3D game
maar 2.5D
maar wat ik wel heb ontdekt is dat op dit gebied GP3 lichtjes is veranderd. Was in GP2 ID2 maximaal 255 (256 waardes dus) nu zijn het er meer dan 512 (waarschijnlijk 1024)
Dus das ff wat meer werk

Ik probeer ondertussen mezelf ff in een noodtempo PHP en MySQL te leren, ik ben dag en nacht bezig voor DPC (stats, proxy, mf6, etc) en dan vertellen ze me ook nog dat ik naar school moet

Naja!
Nog 17 weken, en dan ben ik klaar
En daarnaast dan ook nog eens volgende week naar school voor het havo eindexamenjaar, dus dat zou dan helemaal weer wat drukker worden. Het enige lichtpuntje daarin is dan alleen weer dat ik tot nu toe VWO gewend ben en dit dus iets makkelijk zou moeten zijn.
Ik ga ff een potje UT'en
Waarschijnlijk de Tactical Ops mod
Maargoed

Ik had dit jaar voor mijn vwo papiertje moeten gaan, maar dan had ik maar niet in de 2e moeten blijven zitten denkik

Enne NRG weet jij wanneer GP3Edit nou eigenlijk uitkomt?
Stichting eth0
FOEI!En GP3Edit, ik weet niet, zal wel ff duren, het decoderen van GP3 gaat langzaam, het nadeel is dat iedereen meteen verwacht dat hij net zoveel kan als GP2Edit. Terwijl die in het begin amper wat kon (/me herinnert versies waar je alleen het chasis en de nummers kon aanpassen
)
Weet jij trouwens hoe het komt dat die karren op belgie met de standaard setup niet harden dan 280 gaan? Of hangt je eigen topspeed tegenwoordig ook van de difficulty af?
Stichting eth0
Enne have fun op school en kom niet te laat
Stichting eth0

Maaruh, gefeliciteerd met post #250 !
ohw kewl 250 alweer
Stichting eth0
Heeft iemand nog een presentatie over webvams liggen ?
En nee daar heb ik allebei nix over liggen sorry.
Stichting eth0
Stichting eth0
Stichting eth0
Stichting eth0
Stichting eth0
Ik heb er 1tje gekregen voor mijn 18de verjaardag, maar die moet ik nog steeds zetten...
Ik heb hem van mijn peet-tante gehad, maar die woont in Maassluis, en ze wilde er graag bij zijn, dus daar wacht ik nog op, dat ik daar in de buurt ben en tijd heb
Stichting eth0
Stichting eth0
Gregoor ligt waarschijnlijk ondertussen alweer te slapen

Jij moet zo weer naar school zeker?
Stichting eth0

En het helpt daarbij natuurlijk dat school nog niet begonnen is
(nu hebben we precies 50 postst meer dan wist u dat trouwens
)
Stichting eth0

13-2 en 5-1 verloren
En ik moet morgen trouwens voor de eerste dag wel naar school en dan heb ik ook meteen mijn eerste avondles en daar baal ik eigenlijk wel van, elke maandag zowel overdag les als om 18:30, maar ja, weinig keus
Maar wat doe jij voor opleiding dan dat jij van die leuke tijden hebt ?
Maar ik doe nu 4 en 5 Havo in 1 jaar op het ROC (Regionaal Opleidingen Centrum). En doordat er daar een paar vakken op 1 en hetzelfde uur gepland waren en ik twee van die vakken had moet ik dus op 1 dag naar de avond
zeker als je bij de grootste club van Oost-Nederland speelt (tenminste, qua zaalvoetbal dan he)
Ik zit trouwens ook op het ROC, alleen dan afdeling Techniek, en dan in Nijmegen
En jij zit dus ook op het ROC, aha, alleen is dat dan net iets anders aangezien dat van mij middelbare school is en dat van jou mbo of hbo neem ik aan
Stichting eth0
Waar hadden we het vorige keer over?
oja....brood daar zit wat in
En hopelijk blijft ecteindinges deze x weg
Stichting eth0
We spend our years as a tale that is told
Dit topic is gesloten.
![]()