[SGD] Warcraft topic dicht.

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Erg jammer dat dit topic dicht is omdat een klein aantal mensen het blijkbaar verpest heeft. De echte reden snap ik nog steeds niet.
Ik wil hierbij alleen even laten weten dat ik, nogmaals, hier niet blij mee ben. Meer niet. I vind eigenlijk ook dat die personen bestraft moeten worden i.p.v. alle lezers van het topic.

[ Voor 9% gewijzigd door HertogJan op 23-04-2003 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

[insert bijna standaard LA reply]
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
[/insert bijna standaard LA reply]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Het is mijn topic niet, en het zou vast niet onterecht zijn, maar wilde het gewoon laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

HertogJan schreef op 23 April 2003 @ 11:57:
Het is mijn topic niet, en het zou vast niet onterecht zijn, maar wilde het gewoon laten weten.
Ja ok, misschien kunnen ze wat replies verwijderen en weer openen.
Misschien is ie daarom ook dicht.. zodat ze hem even kunnen schonen zonder dat er iemand door kan blijven spammen met crap-posts.

Daarom waarschijnlijk ook deze laatste post:
Samen afgelopen ook, genoeg gespeeld. Topic is dicht voor onbepaalde tijd.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef je groot gelijk HertogJan :)

Maaar heb je een oplossing? Want DAT zou veel interessanter zijn en een discussie kunnen opleveren :)
Demon: dat is al een aantal keren gebeurd en na ettelijke replies verwijderd te hebben blijkt dat dus niet een oplossing te bieden (cq. men heeft het nog steeds niet door dat het niet gewenst is) :)

Titel aangepast zodat die SPV/SGD mensen dit ook zien :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, wat wil je ertegen doen?

gewoon strenger opletten in het topic, en eventuele slowchat/onzin reply's meteen verwijderen.

mochten ze lulkoek blijven posten, gewoon een ow'tje sturen.

wie niet luisteren wil, moet maar voelen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 12:00:
Demon: dat is al een aantal keren gebeurd en na ettelijke replies verwijderd te hebben blijkt dat dus niet een oplossing te bieden (cq. men heeft het nog steeds niet door dat het niet gewenst is) :)
Dat soort topics staan dan toch na het filteren onder een grotere aandacht? Na het verwijderen van die onzin post kan imho gewoon een duidelijke reply van een moderator worden geplaatst dat er post zijn verwijderd, wat daar de reden van was en wat men kan verwachten als men doorgaat met dergelijke onzin. Treed hard op tegen deze users... simpel. Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Iets minder uservriendelijk kan af en toe geen kwaad, zo scheid je het kaf van de koren.

ej ReV3rEnD... wat jij zegt dus :P. Ik moet toch wat sneller reageren en niet m'n reply zo laat posten..

[ Voor 8% gewijzigd door Han op 23-04-2003 12:19 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Yep.

Ik vind het ook jammer dat dat topic dicht is.

De enige 'oplossing' is continue te moderen om zodoende de slowchat en de onzin posts te deleten.

Maar omdat te verwachten van de modjes is misschien een beetje teveel van 't goede (en terecht).

Degenen die ervoor gezorgd hebben dat het topic (na 54607489018 waarschuwingen van M@niac The Will) dicht ging, moeten er zelf bewust van worden dat dit niet de bedoeling is op GoT.

En dat is kennelijk aan sommige users teveel gervaagd, helaas... :{
XceeD schreef op 23 April 2003 @ 12:18:
[...]
Dat soort topics staan dan toch na het filteren onder een grotere aandacht? Na het verwijderen van die onzin post kan imho gewoon een duidelijke reply van een moderator worden geplaatst dat er post zijn verwijderd, wat daar de reden van was en wat men kan verwachten als men doorgaat met dergelijke onzin. Treed hard op tegen deze users... simpel. Wie niet luisteren wil moet maar voelen. Iets minder uservriendelijk kan af en toe geen kwaad, zo scheid je het kaf van de koren.
Er was dus echt al heel wat keren gewaarschuwd dat die niet zo verder kon. En als 't modje dan alleen maar uitgedaagd wordt door die 'stoere mannen', valt er niets meer aan te doen en moet 'ie dicht.

Kijk maar:
Het Grote Warcraft III topic deel 12

[ Voor 55% gewijzigd door MrJ op 23-04-2003 12:21 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 12:07:
tsja, wat wil je ertegen doen?

gewoon strenger opletten in het topic, en eventuele slowchat/onzin reply's meteen verwijderen.

mochten ze lulkoek blijven posten, gewoon een ow'tje sturen.

wie niet luisteren wil, moet maar voelen dus :)
* F_J_K komt bijna nooit in SP* maar reageert toch even met de paar vergelijkbare 'grote topics' in SA in het achterhoofd.

Meteen verwijderen (plus aantekeningen maken dat het gebeurd is plus controleren of deze user het vaker doet), is voor zo'n groot topic gruwelijk veel werk naast het gewone mod-werk. Geloof me :+

Daarnaast blijken sommige mensen zelfs opmerkingen in alle kleuren van de regenboog over OW's etc. gewoon niet te zien. Hoe dat in dit topic loopt durf ik weinig over te zeggen, maar ik kan me goed voorstellen dat het een tijdje op slot gooien helaas nodig kan zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Op een geven moment was gewoon (bijna) iedereen in het topic vervelend en werkte tegen.
Was duidelijk dat bijna iedereen gewoon schijt (als ik het zo ff mag zeggen) had aan de waarschuwingen die The Will gaf.
Kun je wel iedereen OWs geven maar dan gaat het nog door, dit is niet de eerste keer dat dit voorkomt! (Zie ook andere grote topics)
Dan kun je ze alleen echt "straffen" door het topic te sluiten voor onbepaalde tijd.
Maar helaas heb je daar wel de goede users mee.

Maar klaar, op een gegeven moment had The Will er genoeg van en heeft 'm op slot gedaan, 100% terecht, bij mij was ie al veel eerder dicht gegaan :/
Daarna is er binnen het crewfora erover gesproken, en iedereen was het er mee eens dat het topic maar ff dicht moet om iedereen af te koelen.

Ik vind het ook sneu dat het zo moet, maar je hebt het draadje zelf wel gelezen zeker ?
Nog steeds moeilijk he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

M@NIC schreef op 23 April 2003 @ 17:44:

Ik vind het ook sneu dat het zo moet, maar je hebt het draadje zelf wel gelezen zeker ?
Ikke? :?

Ik wel dus...
Nog steeds moeilijk he...
sry... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Moeilijke zaak ja, als ze zelfs de schijt aan OWs hebben zijn ze wel héél ver gegaan.

De dag dat het topic dicht ging heb ik het een beetje gevolgt, ook op IRC meege-idled. Ze vonden het gewoon een grote grap en het bleek maar echt niet doorgedrongen te worden dat ze moetten kappen.
Een OW zie ik als een goed middel om iemand hard duidelijk te maken dat het te ver is gegaan, maar dat blijkt niet genoeg. Aangezien andere normale oplossingen blijkbaar niet werken (anders was een OW ook niet nodig) zou ik proberen met temp-bans te strooien, in de hoop dat het dan wel overkomt. Komt het nog niet over, dan zijn ze wel héél hardleers. Zou iemand ze dan op GoT nog missen? :?

Het sluiten van het topic, wat nu is gedaan vind ik zelf een juiste oplossing mits het tijdelijk dicht is om duidelijk te maken dat het echt te ver ging (of hopen dat het wel wegwaait.. :P).
Het pernament sluiten vind ik zelf geen juiste oplossing. Warcraft 3 is gewoon een normaal (imo zelfs zeer goed :P) recent spel wat tussen de andere topics net zo goed een topic waard is. Er zijn ook users die de boel niet willen verpesten en gewoon mee willen lezen/posten. Erg lullig om die te dumpen.

Ik ben toevallig rond die tijd ook weer WC3 gaan spelen, ik zal het persoonlijk ook wel waarderen dat het topic terug komt. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het probleem met de OW's niet echt eigenlijk.

Als ze schijt hebben aan ow's en ze gaan gewoon door stuur je er nog een.
Nogmaals herhaling, en dan een (tijdelijke) bann ertegenaan. Je krijgt de onruststokers uiteindelijk wel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

I agree with ReV3rEnD.

Alleen dit gaat weer erg veel 'modtime' vragen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Laatst online: 16:53
Tenzij de users mee willen helpen door een topic report te plaatsen, of een mod op ICQ/IRC/Mail te waarschuwen. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
The Will schreef op 23 April 2003 @ 21:43:
Tenzij de users mee willen helpen door een topic report te plaatsen, of een mod op ICQ/IRC/Mail te waarschuwen. :)
Zoals ik je op ICQ vorige week al zei wil ik wel topicstarter worden en gedurende de hele loop van het topic de replys in de gaten houden en foute replys reporten/ICQen.

Dat topicstarter zijn hoeft natuurlijk niet, maarja. :+

Maargoed, je reageerde daar niet op toen ik je dat ICQde. :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Uiteraard wil ik het melden als er "foute" dingen gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

The Will schreef op 23 April 2003 @ 21:43:
Maak ons maar lite mod, regelen we 't zelf wel, OK? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Ik speel al een tijdje geen wc3 meer (ga binnenkort weer beginnen, even Frozen Throne kopen en dan spelen maar. Dus beware allemaal), maar ik heb veel in het wc3 draadje gepost. En ik kan stellen dat het niet voor niets tot deel 12 gekomen is. Er zat een vaste groep mensen daar die veel wc3 speelde, en daar veel over praatte.

Nu hebben enkele mensen het verziekt voor deze hele community. Het is echt ongelooflijk slecht dat de mods dit toelaten, terwijl het heel simpel te voorkomen is. Een OW moet genoeg zijn, en mensen die een OW negeren moet je meteen bannen. Sim-pel. Ook van het laatste draadje was het grootste deel gewoon talk over wc3 zelf, geheel ontopic, en niets mis mee.

Waarom is het topic overigens nu eigenlijk gesloten? Het enige vergrijp wat ik zie is een aantal posts die in de categorie 'slowchat' vallen. Dit zijn er echter maar een paar, op de hele draad van over de 100 posts alweer (en alle draadjes samen richting 10K ofzo). En na de eerste waarschuwing 2 mensen die brutaal de mods uitdagen.

Wel, trap die mensen, hou het draadje gezellig open.

Er wordt zo een einde gemaakt aan de GoT WC3 community. Dat zou echt heel zonde zijn.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Diadem schreef op 24 April 2003 @ 09:39:
Ik speel al een tijdje geen wc3 meer (ga binnenkort weer beginnen, even Frozen Throne kopen en dan spelen maar. Dus beware allemaal), maar ik heb veel in het wc3 draadje gepost. En ik kan stellen dat het niet voor niets tot deel 12 gekomen is. Er zat een vaste groep mensen daar die veel wc3 speelde, en daar veel over praatte.
True.

offtopic:
Beware? Mass ghouls werkt niet meer hoor in de FT volgens mij! ;)
Nu hebben enkele mensen het verziekt voor deze hele community. Het is echt ongelooflijk slecht dat de mods dit toelaten, terwijl het heel simpel te voorkomen is. Een OW moet genoeg zijn, en mensen die een OW negeren moet je meteen bannen. Sim-pel. Ook van het laatste draadje was het grootste deel gewoon talk over wc3 zelf, geheel ontopic, en niets mis mee.
Het waren toch zeker een mannetje of 5 die de 'stoer man' gingen uithangen hoor.

En ik vind niet dat de mods slecht werk hebben afgeleverd. Zijn ze een keertje soepel, proberen ze het vriendelijk zonder OW's ed op te lossen (om zodoende de GoT WC3 community in stand te houden), is 't weer niet goed. :P
Waarom is het topic overigens nu eigenlijk gesloten? Het enige vergrijp wat ik zie is een aantal posts die in de categorie 'slowchat' vallen. Dit zijn er echter maar een paar, op de hele draad van over de 100 posts alweer (en alle draadjes samen richting 10K ofzo). En na de eerste waarschuwing 2 mensen die brutaal de mods uitdagen.

Er wordt zo een einde gemaakt aan de GoT WC3 community. Dat zou echt heel zonde zijn.
Het was een beetje de algemene sfeer in de laatste 3 topics. Veel slowchat enzo. Voelde niet echt meer leuk aan (= persoonlijk voor mij).

Direct die 5 personen ofzo trappen is misschien wat rigoreus, maar ze een (O)W aanbieden en 't topic weer open gooien zou een goed idee zijn wat mij betreft.

En dan mbv de 'goede' users proberen het allemaal in goede banen te houden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door MrJ op 24-04-2003 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:25
Diadem schreef op 24 April 2003 @ 09:39:
[...]

Nu hebben enkele mensen het verziekt voor deze hele community. Het is echt ongelooflijk slecht dat de mods dit toelaten, terwijl het heel simpel te voorkomen is. Een OW moet genoeg zijn, en mensen die een OW negeren moet je meteen bannen. Sim-pel.
Nu moet je de schuld niet naar de modjes gaan schuiven. Die paar ventjes hebben het voor de modjes verpest en nu dus ook voor de rest. Als een café sluit vanwege een stel herrieschoppers ga je de bewaking toch ook niet 'ongeloofelijk slecht' noemen :?
En mensen die een OW hebben gekregen en toch doorgaan kan je niet zomaar bannen of het moet érg extreem zijn of de betreffende user moet al meerdere OW's hebben.
Ook van het laatste draadje was het grootste deel gewoon talk over wc3 zelf, geheel ontopic, en niets mis mee.
Het grootste deel ja, maar daar zit de fout. Er moet gewoon helemaal geen offtopic geblaat zijn. En als je offtopic blaat moet je wel iets toevoegen, maar in het WC3 topic waren er soms gewoon hele pagina's waar mensen over iets heel anders dan WC3 hadden.
Te veel slowchat, te veel offtopic, negeren van waarschuwingen, irriteren van modjes (en andere mensen), uitdagen van modjes, lijkt me reden genoeg.
Die mensen zijn al meer dan genoeg getrapt, nu is helaas de lol ook voor de rest verknalt, maar dat maakt de straf voor de boosdoeners ook des te groter.
Yup, erg zonde dat een stel herrieschoppers zoiets voor elkaar krijgen, modjes kunnen daar niks aan doen dan streng optreden, wat ook is gedaan, maar helaas niet heeft geholpen.
MrJ schreef op 24 april 2003 @ 09:39:
[...]

Maak ons maar lite mod, regelen we 't zelf wel, OK? :P
Om te helpen hoef je niet meer rechten te hebben dan normaal hoor ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het is niet een klein aantal users dat het verpestte. 90% van de actieve posters schat ik. Triest hoor. :/

Terecht slotje dus, ik zou hem dicht houden, ook al heb ik er zelf ook aardig wat gepost.

[ Voor 30% gewijzigd door PromWarMachine op 25-04-2003 14:06 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:38
Ik denk dat het aantal actieve posters ook niet bijster hoog meer was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik wil niet sneu klinken, maar de WC3 topic was erg gaaf.

Op een gegeven moment gebeurde er niks meer nieuws en mensen gingen fotosoepen of een beetje slowchatten. Toen kwam Will langs, die het alles niet zo leuk vond en eigenlijk zelf provoceerde. Ik zie het zo namelijk.

Maar hij was in zijn volste recht om het topic te sluiten, nadat er goed op zijn uitdaging in werd gegaan :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

PromWarMachine schreef op 25 April 2003 @ 14:06:
Het is niet een klein aantal users dat het verpestte. 90% van de actieve posters schat ik. Triest hoor. :/

Terecht slotje dus, ik zou hem dicht houden, ook al heb ik er zelf ook aardig wat gepost.
True, maar om hem nu dicht te houden?

Niet dat ik er nog zo gigantisch veel in zal posten nu (als de FT uitkomt wel weer), maar ik denk hoop dat de boodschap nu duidelijk is.
Hielko schreef op 25 April 2003 @ 14:08:
Ik denk dat het aantal actieve posters ook niet bijster hoog meer was...
Stuk of 10 hoogstens ja.
Darkvater schreef op 25 April 2003 @ 15:10:
Ik wil niet sneu klinken, maar de WC3 topic was erg gaaf.

Op een gegeven moment gebeurde er niks meer nieuws en mensen gingen fotosoepen of een beetje slowchatten. Toen kwam Will langs, die het alles niet zo leuk vond en eigenlijk zelf provoceerde. Ik zie het zo namelijk.

Maar hij was in zijn volste recht om het topic te sluiten, nadat er goed op zijn uitdaging in werd gegaan :)
LOL.

The Will probeerde gewoon de GoT policy te bewaken, hij provoceerde echt niet hoor, grapjurk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nou ja, 4 posts over "t moet nu echt ophouden" boezemt niet echt angst in ;)
En t valt me mee dat iedereen er zonder OW oid is afgekomen.

t was op een gegeven moment alleen zo, we konden bijna niks meer posten of we gingen offtopic óf we slowchatten en dat werd vervelend

t valt ook wel op dat degenen die hier de discussie voeren zelf haast niks meer postten (en er dus ook niks aan deden om een discussie te houden over wc3) of er niks mee te maken hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Glorificationer426 op 25-04-2003 15:41 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Glorificationer schreef op 25 april 2003 @ 15:24:
Nou ja, 4 posts over "t moet nu echt ophouden" boezemt niet echt angst in ;)
En t valt me mee dat iedereen er zonder OW oid is afgekomen.
Moet een sturende aanwijzing van een mod angst inboezemen dan? :?

Je hebt deze gewoon maar te volgen vrees ik.
t was op een gegeven moment alleen zo, we konden bijna niks meer posten of we gingen offtopic óf we slowchatten en dat werd vervelend
IRC voor offtopic en slowchat gebruiken? :?
t valt ook wel op dat degenen die hier de discussie voeren zelf haast niks meer postten (en er dus ook niks aan deden om een discussie te houden over wc3) of er niks mee te maken hebben.
Hoe zou dat nu komen? :?

En ook zonder er (veel) te posten kan je een mening vormen omtrend hetgeen zich afgespeeld hebt hoor. En daar mag ieder voor zich z'n eigen conclusies uittrekken. :)

[ Voor 13% gewijzigd door MrJ op 25-04-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Ja ik bedoel daar alleen mee te zeggen dat de mensen die nu klagen zelf geen inbreng gaven waar we over konden praten ;)

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Moet dat dan?

Als je geen eigen inbreng hebt post je toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Zucht, zoals ik zei we probeerden t topic nog in leven te houden maar dat was dus te ver offtopic blijkbaar. En ik snap niet waarom je hier ineens begint te posten als je er toch al niks meer aanvond in t wc3 topic .

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

*Zucht*

Je hoeft een topic toch niet koste wat kost in leven te houden? Als er interessants en ontopic is, post er vanzelf wel iemand hoor. Beetje rare gedachte... :{

En wtf heeft het niet posten in/niet leuk vinden van een topic te maken met het feit dat je er genoeg gelezen hebt om een mening te vormen omtrend hetgeen er zich heeft afgespeeld? Leg mij dat eens goed uit dan plz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ZUCHT
Nu kan ik een heel boek gaan schrijven over het hoe en waarom van "het niet posten in/niet leuk vinden van een topic te maken met het feit dat je er genoeg gelezen hebt om een mening te vormen omtrend hetgeen er zich heeft afgespeeld" maar dat doe ik niet, aangezien het allemaal allang achter de rug is en het nieuwe topic er al is, en omdat ik r al te ver op ben ingegaan dan ik eigenlijk wilde .

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Je bedoeld dat je er niets zinnings op te zeggen hebt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

MrJ als 'wij' het topic niet levend zouden houden dan zouden er bijna geen replies op komen want de 'slowchatters' waren in principe ook de enigen die postten (zoals hierboven al gezegd is). Dan zakt het topic helemaal weg naar beneden. Dan ziet niemand het meer en weet niemand dat er een wc3 topic is. Dan is het ook het einde van de WC3 community (wat hierboven aangegeven werd als 'zonde'). Dus dan ben je even ver.

Nu kan je replyen wat je wilt, ik hou op met dit gezeik .

[ Voor 12% gewijzigd door Glorificationer426 op 25-04-2003 17:08 ]

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Maar als er niet voldoende ontopic replies komen geeft dat dan niet aan dat het spel buiten de harde kern niet gespeeld wordt?

Bovendien is er altijd nog de search.

Maar goed, er is al een nieuwe dus. Dan zullen we (jullie?) maar goed ontopic moeten gaan posten om hem bovenaan de topiclist te houden zodat iedereen kan zien dat er een GoT WC3 community is! ;) :P

OMG, volgens mij zijn wij hier nu ook aan het slowchatten... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, als iemand er wat over te zeggen heeft, kom dat dan gewoon @ irc vertellen, niet hier waar allemaal replies komen van 'mensen die geen part zijn van de wc3 community', want die mensen gaan nu gewoon gauw het topic bekijken en zeggen hoe lame we wel niet bezig waren etc, wat dus ook geen hol opschiet.

Trouwens, de meesten hier die zeggen dat ze regelmatig postten (niet @ mrj) hebben misschien heel schaars iets gezegd in 1 of 2 topics, en geloof me, dat was ook lang niet altijd een waardige toevoeging.

ps. Diadem, dat 'beware' hoefde er niet bij hoor, wij van de community fearen nobody :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 06:34
'De community' ook echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 6 mensen ook egt een community kan noemen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet mij niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

/slowchat

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.