Sinds vandaag crasht mijn Microsoft Outlook (XP Pro) als ik een e-mail wil beantwoorden (met Word). Hij slaat vast zonder een foutmelding. Iemand een idee voor een oplossing hiervoor?
Like this?
Outlook Express loopt vast tijdens schrijven mail
Zowel Outlook als Outlook Express, ook al doet de titel anders vermoeden
Nee, ik kom niet eens aan typen toeKorakal schreef op 22 April 2003 @ 19:31:
Like this?
Er zit als het goed is bij help of info (oid) een optie ¨analyse en herstel¨ als ik het me goed herinner, probeer dat eens
Eeuwige n00b
Help > analyse en herstel al gedaan?
edit:
LOL, tegelijk
LOL, tegelijk
[ Voor 38% gewijzigd door Korakal op 22-04-2003 21:42 ]
Waarschijnlijk is je adresboek kapot, zodra je gaat reply-en gaat ie dat inladen.
Zoek even naar *.wab in je Documents en Settings en hernoem tijdelijk je adresboek, zie of het helpt, zo niet, terugzetten
Zoek even naar *.wab in je Documents en Settings en hernoem tijdelijk je adresboek, zie of het helpt, zo niet, terugzetten
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Leon schreef op 22 April 2003 @ 21:41:
Er zit als het goed is bij help of info (oid) een optie ¨analyse en herstel¨ als ik het me goed herinner, probeer dat eens
Geprobeerd maar die verander niets, dus ook niet aan mijn probleem. Thanks anyway!
Die file kan ik niet vinden dus misschien is dat het probleemdreeke schreef op 22 april 2003 @ 21:42:
Waarschijnlijk is je adresboek kapot, zodra je gaat reply-en gaat ie dat inladen.
Pagina: 1