Ik heb hier een vreemd probleem. Soms (dus niet altijd) loopt Outlook Express vast terwijl ik een mailtje aan het schrijven ben. Ik kan dan een error report laten versturen, waarna Outlook Express wordt afgesloten. Erg hinderlijk als ik middenin een lang mailtje zat.
Wat jullie nu waarschijnlijk willen gaan zeggen dacht ik in het begin ook, maar dit is het vreemde: het gebeurt óók op mijn laptop en op de PC van mijn vriendin... Ik kan me niet voorstellen dat er heel toevallig op alle drie die computers iets is misgegaan.
Het enige verband tussen de computers is dat ze Norton Antivirus 2003 en ZoneAlarm draaien. Maar daar zal het toch niet aan liggen?
Kent iemand dit probleem en heeft iemand ook een oplossing?
Wat jullie nu waarschijnlijk willen gaan zeggen dacht ik in het begin ook, maar dit is het vreemde: het gebeurt óók op mijn laptop en op de PC van mijn vriendin... Ik kan me niet voorstellen dat er heel toevallig op alle drie die computers iets is misgegaan.
Het enige verband tussen de computers is dat ze Norton Antivirus 2003 en ZoneAlarm draaien. Maar daar zal het toch niet aan liggen?
Kent iemand dit probleem en heeft iemand ook een oplossing?