Ik heb nu een weekje een Radeon 9100 met 128MB (club3d). Ik heb momenteel de Omega drivers geinstalleerd op Windows XP Pro UK (rad_w2kxp_omega_2407a) en heb onder windows (2d) geen problemen. De kaart is niet overklokt en loopt op 250Mhz (zowel core als memory). De kaart is via DVI-D aangesloten op een Eizo L685. De kaart zit in een MSI6330 (KT7 Turbo) bord met een AMDK7 1300Mhz.
Als ik nou een spel opstart krijg ik binnen een minuut het volgende probleem:
Beeld goed:

Beeld al beetje in puin:

Totaal onspeelbaar:

Ik heb dus al windows compleet opnieuw geinstalleerd (niet over bestaande installatie dus), maar dat hielp niks. Ik heb inderdaad een GeForce MX200 gehad, maar dat is dus blijkbaar het probleem niet. Ik heb ook DirectX geupgade naar 9.0a maar dat hielp ook al niks. Ook de "normale" ATI driver installeren gaf geen verbetering.
Maar terugbrengen naar de winkel of heeft er iemand nog een suggestie? Ik kon niks vinden in de search, geen idee hoe je dit probleem omschrijft.
Als ik nou een spel opstart krijg ik binnen een minuut het volgende probleem:
Beeld goed:
Beeld al beetje in puin:
Totaal onspeelbaar:
Ik heb dus al windows compleet opnieuw geinstalleerd (niet over bestaande installatie dus), maar dat hielp niks. Ik heb inderdaad een GeForce MX200 gehad, maar dat is dus blijkbaar het probleem niet. Ik heb ook DirectX geupgade naar 9.0a maar dat hielp ook al niks. Ook de "normale" ATI driver installeren gaf geen verbetering.
Maar terugbrengen naar de winkel of heeft er iemand nog een suggestie? Ik kon niks vinden in de search, geen idee hoe je dit probleem omschrijft.
i386SX/16MHz, Trident 9400 1MB Vesa Local Bus, 4MB fpage, 40 MB hdd, Soundblaster 2.0