• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Topicstarter
Ik moet binnenkort kiezen uit een van de onderstaande provider/telefoon combinaties, maar ik weet niet welke ik het beste kan nemen. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot bereik (vooral in kleine dorpjes :P), kosten en de telefoon zelf?
KPN/Siemens C55 (€119)
Tele2/Motorola C336 (€8,95)
Beide zijn pre-paid.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Heb je al geprobeert de faq te lezen ? Je 2 vragen staan hier namelijk letterlijk in beantwoord en jou topicstart voldoet totaal niet aan de eisen die gesteld worden.
:? Ik wil een nieuwe GSM kopen, welke moet ik nemen

Tjsa, dat hangt natuurlijk helemaal af van wat je wilt en voor welk merk je een voorkeur hebt. Toestellen van Nokia en Siemens zijn populair op dit forum. Een goede tip is kijken bij http://www.kieskeurig.nl of http://www.gsmvergelijking.nl.
Als je een topic opend over dit onderwerp, is het de bedoeling dat je zelf al research hebt gepleegd. Specifieke vragen zijn prima, maar een topic als "Ik zoek een telefoon welke een groot scherm heeft, en minder dan €200 kost" wordt direct gesloten.
:? Ik wil een nieuw abonnement, welke moet ik nemen?

Dit hangt uiteraard af van wat je ermee wilt doen. Ben je een fervent SMSer, zorg er dan voor dat een flinke SMS bundel mogelijk is. Of wil je juist lekker veel gebruik maken van GPRS? Kies dan het abonnement uit dat de goedkoopste databundel heeft.
Welke provider je het beste kunt kiezen, hangt af van verschillende dingen. Zo verschilt per regio de ontvangst kwaliteit. Het is dus bijvoorbeeld mogelijk dat KPN in $plaats een zeer goede ontvangst heeft, terwijl O2 nouwlijks te gebruiken is. Verder is het bijvoorbeeld mogelijk dat de ene provider net iets prijziger is, maar een betere service bied dan de ander.
Uiteindelijk is het kiezen van een geschikte provider het afwegen van prijzen, service en kwaliteit

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Topicstarter
Dat snap ik, maar ik vroeg ook om ervaringen met de telefoon/provider en bereik. (Ok, kosten valt misschien niet daaronder :P)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

En ook die ervaringen kun je met behulp van de search eenvoudig vinden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.