Zonnet verhoogt snelheid Plus, ervaring Zonnet Plus

Pagina: 1
Acties:

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:19
Op Tweakers.net bericht: Zonnet verhoogt snelheid Breedband Plus-abonnement
Zonnet meldt dat de snelheid van het Breedband Plus-abonnement per 1 mei verhoogd wordt naar 1536 Kbit/s downstream en 256 Kbit/s upstream. Dit is een verdubbeling ten opzichte van de huidige snelheden. Net als bij snelheidsupgrades van andere providers vindt de upgrade gefaseerd plaats; vanaf 23 april is op de site van Zonnet voor iedere regio te vinden wanneer de snelheidsverhoging ingaat. Het Breedband Plus-abonnement van Zon is ëën van de weinige ADSL-abonnementen voor particulieren dat via Versatel loopt. Voor de gebruiker heeft de upgrade weinig voeten in de aarde, behalve een korte downtime:
Nu mijn vraag: hebben mensen ervaring met Zonnet Plus (Versatel)?

Wil namelijk misschien Zonnet nemen, nu deze ongeveer overeenkomt met de snelheid van chello en Zonnet Plus is maar iets duurder. (€ 49,95 Chello, € 54,00 Zonnet Plus) Ik heb de search al gebruikt..

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

da's een ander soort topic, gaat over adsl vormen, dit over zonnet plus ervaringen.

Maar mensen hebben over het algemeen wel klachten over de service, maar dat is bij bijna elke provider zo. Zon heeft een tijd problemen gehad met de bandbreedte en leek het niet op te lossen... Nu is dat wel iets beter. Kijk eens op de forums van zonnet zelf, daar zitten die gebruikers lekker geconcentreerd

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:01

Nitai

Live the life you love.

yep, hiero Zonnet/Versatel. De mail is klote, klantenservice ook, nieuwsgroepen hoef je niet aan te beginnen, maar de snelheid is hemels en constant! FUP is ook toppie, je kan downloade zoveel je wilt (20 gig heb ik wel eens gehad) maar nooit gezeur. Uptime is erg goed, 2x eruit geweest dit jaar (1e keer voor maar ongeveer 1 uurtje, tweede keer was 10 minuten).

Ik ben uiterst tevreden over Zon, jammer van email adres van zon zelf (gebruik toch m'n andere email account) en vooral van de nieuwsgroepen (is echt bagger).

Dus als je het doet voor naam@zonnet.nl en de nieuwsgroepen, dan zou ik je het niet kunnen aanraden. Doe je het puur voor de verbinding, zou ik niet twijfelen, en gewoon doen.

[ Voor 2% gewijzigd door Nitai op 22-04-2003 13:49 . Reden: typo's ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:30
Nitai schreef op 22 April 2003 @ 13:49:
yep, hiero Zonnet/Versatel. De mail is klote, klantenservice ook, nieuwsgroepen hoef je niet aan te beginnen, maar de snelheid is hemels en constant! FUP is ook toppie, je kan downloade zoveel je wilt (20 gig heb ik wel eens gehad) maar nooit gezeur. Uptime is erg goed, 2x eruit geweest dit jaar (1e keer voor maar ongeveer 1 uurtje, tweede keer was 10 minuten).

Ik ben uiterst tevreden over Zon, jammer van email adres van zon zelf (gebruik toch m'n andere email account) en vooral van de nieuwsgroepen (is echt bagger).

Dus als je het doet voor naam@zonnet.nl en de nieuwsgroepen, dan zou ik je het niet kunnen aanraden. Doe je het puur voor de verbinding, zou ik niet twijfelen, en gewoon doen.
Ok, het is een big kick, maar ik ga er wel op reageren :9
Mail klote: valt hier ontzettend mee. Je kan zelfs kiezen voor een 20MB box als je ADSL hebt.
Klantenservice: valt idd wel wat tegen, vooral het dure tarief dat ze berekenen (1.50E per gesprek) is een domper
Nieuwsgroepen: die roelen :> . Althans, ik vind dat. A.b.dvdr heeft internationale feed, en over het algemeen 2 dagen retentie.
FUP: nog steeds goed :+

Uptime heb ik afgelopen weekend last van gehad. Me verbinding vloog er een aantal keren uit.. misschien was het wel een foutje aan mijn kant, hij doet het iig weer

http://specs.tweak.to/5253

Verwijderd

ik kan je wel 1 ding vertellen ... als je versatel zonnet neemt heb je wel een prima service! kpn btw ook hoor maar iets duurder! snelheid heb je weinig over te klagen!

ennuh zonnet heeft een nieuwe news server! hopelijk snel up to date en goed :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 01:00 ]

Pagina: 1