[Excel] gesaved maar toch niet opgeslagen

Pagina: 1
Acties:

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Wij moeten hier op kantoor altijd ons uren staatje in excel in vullen maar nu is het volgende gebeurt nadat ik verleden week alles heb ingevuld en heb gesaved. Opende ik vandaag het document wat blijkt hij heeft alles wat verleden week is ingevuld weg gegooit. Dit is al eerder gebeurt. Het bestand staat op de server weet iemand misschien waarmee dit te maken kan hebben want het is vrij irritant.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Is er een tape teruggezet?
(lijkt me de meest logische verklaring alhoewel vrij irritant als je zo'n systeembeheerder zou hebben :X )

Documenten die van belang zijn minimaal op server en eigen systeem opslaan.

• cool0
neej geen tape terug gezet en mij excel file is de enige die er last van heeft

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-09 08:43
word jou excel file misschien geshared door meerdere personen?
zodat iemand anders tegelijk die excel file openhad staan en NA jou ook op save drukte.

dan is je excel file weer overschreven met de oude versie, of met de versie die die andere persoon gemaakt heeft

Verwijderd

Sla je het misschien onder de verkeerde naam op ?
Kijk even bij de history van Excel of controleer op basis van datum/tijd wijzigen in welk bestand je voor het laatst gewerkt hebt !

Verwijderd

Welk OS heeft jullie server trouwens ?

Lijkt mij dat sharen niet mogelijk is in verband met filelock...

• cool0
OS server : Windows 2000 server.
Client : Windows 2000 Prof.

Stond niet geshared heb de backup bekeken en daar staat niks in dat hij iets heeft terug gezet. heb verleden week nadat ik geshaved heb wel gekeken als die het goed had gedaan dit was zo.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:08

Mystikal

It never hurts to help!

polo1987 schreef op 22 April 2003 @ 10:13:
word jou excel file misschien geshared door meerdere personen?
zodat iemand anders tegelijk die excel file openhad staan en NA jou ook op save drukte.

dan is je excel file weer overschreven met de oude versie, of met de versie die die andere persoon gemaakt heeft
Er zit toch een read only funtion in :?

Basement Bios ---- Exo-S

• MrPolka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2021
Hoi,

Ik heb op mijn werk hetzelfde probleem. Wij hebben ook Windows 2000 client en een Windows 2000 server.

Iemand inmiddels al een oplossing gevonden?
Pagina: 1