Mijn browser crashed ook op een bepaalde banner. Het is al ~10x gebeurd tot nu toe, sinds eregisteren en ik Tweaksurf niet zoooveel. Het gebeurd bij mij op GoT afaik. Mijn browser geeft dan een waarschuwing dat een bepaald stuk code op deze site 'm kan crashen. De eerste keer kan ik meestal nog doorgaan, de 2de keer is het prijs. Browserwindow + tabs dood.
Nou is een browsercrash nog wel te behelpen (door er rekening mee te houden) en was het vroeger op Javasites met Netscape 4.xx stukken erger, maar... mijn OS is er al 2x van gecrashed, dat 1x tot gevolg had dat mijn journaling FS op z'n gezicht ging. Complete lockup dus, alleen de muis werkte nog. Dus dan ben ik alles kwijt (complete vertaling, uur typewerk (

). En dat pik ik dus niet. Ik heb het overigens al min of meer gemeld in het draadje over die banners, dat nu gesloten is.
Ik begin een beetje m'n geduld te verliezen met zaken die m'n browser en OS crashen. Zaken waar in ik in principe niet in geinteresseerd ben maar omdat ik jullie toch lief vind, toch maar bekijk. Maar dus niet wanneer ik er structureel zelf slechter van wordt. LMD. Vriendelijk verzoek het te fixen. Zo niet, dan fix ik het zelf.
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 27-04-2003 07:43
]