Toon posts:

Browser crasht door reclame

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hebben er nog meer mensen last dat als de reclame die door de headlines heen staat start IE crasht? Een andere browser heeft er geen problemen mee. Internet cache al leegegooid enz. Dat zou betekenen dat ik niet meer op Tweakers kan komen zonder een andere browser.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 19:34 ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je bent de eerste die hier melding van maakt, dus het moet dan wel aan het systeem liggen wat jij gebruikt dan dat het aan ons ligt. Welke IE-versie gebruik jij?

Verwijderd

Topicstarter
windowsxp(ie6) heb al diverse zaken geprobeerd zoals flash opnieuw installen enz.. Heb het trouwens alleen op tweakers en nergens anders baal er behoorlijk van.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 19:38 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Probeer het eens op een andere pc met ongeveer dezelfde config. Zoals Robin zegt ben je de eerste die dit meldt (met Internet Explorer) dus naar alle waarschijnlijkheid ligt het aan jouw pc.

Professioneel Hyves-weigeraar

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03 09:08
is de T.net reclame policy trouwens versoepeld ofzo?
Ik meen me te herinneren dat T.net/GoT geen popup banners ofzo wilde hebben...

Eerst die X-Box banner, en nu gaat Wanadoo/Casema ook nog ff irritant doen met zo'n superbanner :r

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
SWINX schreef op 23 april 2003 @ 00:39:
is de T.net reclame policy trouwens versoepeld ofzo?
Ik meen me te herinneren dat T.net/GoT geen popup banners ofzo wilde hebben...

Eerst die X-Box banner, en nu gaat Wanadoo/Casema ook nog ff irritant doen met zo'n superbanner :r
Schat :* Lees je dit topic even door voor je gaat slapen? :)

Welterusten. :z

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is opgelost SP1 en probleem was weg.

Verwijderd

Mijn browser crashed ook op een bepaalde banner. Het is al ~10x gebeurd tot nu toe, sinds eregisteren en ik Tweaksurf niet zoooveel. Het gebeurd bij mij op GoT afaik. Mijn browser geeft dan een waarschuwing dat een bepaald stuk code op deze site 'm kan crashen. De eerste keer kan ik meestal nog doorgaan, de 2de keer is het prijs. Browserwindow + tabs dood.

Nou is een browsercrash nog wel te behelpen (door er rekening mee te houden) en was het vroeger op Javasites met Netscape 4.xx stukken erger, maar... mijn OS is er al 2x van gecrashed, dat 1x tot gevolg had dat mijn journaling FS op z'n gezicht ging. Complete lockup dus, alleen de muis werkte nog. Dus dan ben ik alles kwijt (complete vertaling, uur typewerk (8)7). En dat pik ik dus niet. Ik heb het overigens al min of meer gemeld in het draadje over die banners, dat nu gesloten is.

Ik begin een beetje m'n geduld te verliezen met zaken die m'n browser en OS crashen. Zaken waar in ik in principe niet in geinteresseerd ben maar omdat ik jullie toch lief vind, toch maar bekijk. Maar dus niet wanneer ik er structureel zelf slechter van wordt. LMD. Vriendelijk verzoek het te fixen. Zo niet, dan fix ik het zelf.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2003 07:43 ]

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ten eerste moet een browser gewoon niet crashen, wat voor ranzige code hij ook ingevoerd krijgt. Ten tweede moet een OS niet onderuit gaan door een crashende browser. Ik vind het dus behoorlijk overdreven om ons de schuld te geven van het werk dat je kwijt bent. Daar komt nog eens bij dat je de eerste bent die zoiets meldt en dat ik dus sterk geneigd ben om te gaan denken aan een probleem aan jouw kant. Zolang je niet specifiek kunt aanwijzen waar onze code fout is sta je erg zwak en verwacht ik ook niet dat je probleem door ons opgelost kan worden.

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1