Tis een persoonlijk iets denk ik. Maar ikzelf heb alleen maar slechte ervaringen met Maxtor (vroeger al en tegenwoordig nog meer)Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 13:32:
[...]
"I beg to differ."
IBM komt denk ik maar net boven MAXTOR en Fujitsu ontbreekt. Waarschijnlijk kun je de dure Seagates met Fujitsu vergelijken, en deze twee worden onmiddelijk door WD gevolgd, met de opmerking dat de WD's stiller en goedkoper zijn. Dure WD's zijn er nu even alleen niet meer.
Goedkope Seagates komen dan weer net achter dfe WD schijven.
Of zoiets
WD heb ik momenteel een 80GB met 8MB in me pc ziten, normaal zijn ze wel ok maar deze vibreerd echter en wordt loeiheet. (zelfs met actieve koeling)
Met ibm heb ik alleen maar goede ervaringen, en al helemaal de nieuwere gxp 180 serie. Damn wat zijn dan fijne schijfjes, je hoord ze absoluut niet en snel dat ze zijn
Ikzelf zou dus ibm bovenaanzetten en fujitsu verder beneden. (heb heel wat dooie fujitsu hd's gezien van laptops of de oem pc's)
mijn persoonlijke lijstje
IBM/Hitachi, kort gevolgd door WD, dan Quantum, dan Seagate / Fujitsu, vervolgens een hele tijd nix en dan Maxtor en dan nog eens een een eeuw lang nix en dan de kalok hd's, bah wat een bagger dingen waren dat.
Hmm.. ben ik nog wat merken vergeten ?
[ Voor 13% gewijzigd door KBDE op 05-06-2003 17:48 ]