iiyama of toch niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10-2025
Hallo,

ik ben van plan een nieuwe monitor te gaan kopen. Ik heb op dit moment een Vision master pro 410 (17"). Als 2e monitor aan deze pc heb ik een HP ergo 1024. Deze HP is wat verouderd en ik ben dus op zoek naar een nieuwe, dat zal dan een 19" worden. Aangezien ik zeer tevreden ben over mijn iiyama 17" pro zat ik dus te denken aan de (HM903DTA) iiyama Vision Master Pro454. Deze monitor kost zo rond de 450 euro. Heeft iemand ervaring met deze monitor en heeft iemand misschien nog tips voor een (van dezelfde kwaliteit/prijs) monitor.

Thx

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Ik heb deze monitor en ben er wel tevreden over :)
enige nadeel is dat ie bij mij een beetje waas geeft om witte balken heen op een zwarte achtergrond..

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:43

ADH_ED

Hoogbevaagd

Heb zelf een Lite-On, is ook erg goed, scherp beeld. Is alleen 17", ik weet niet zeker of die er ook in 19" is

Verwijderd

Ik heb de VisionMaster Pro 452 en niets dan lof wat mij betreft ik vind het een prachtding, die 454 is gerust weer een slagje beter dus ik zou ervoor gaan als je bereid bent het geld ervoor uit te geven...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers..._messages/610591#ervaring

Er zijn genoeg topics/reviews over 19" monitoren. THG heeft redelijk recent nog een roundup gehad, dus kijk daar even :)

Dit topic is gesloten.