Toon posts:

€100,- te besteden, welke vid kaart halen?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb al op verschillende websites rondgekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Nou zou ik graag willen weten welke video kaart ik het best kan halen voor 100 euro, bvd.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

www.tweakers.net/pricewatch :Y)
Wij zijn niet je opzoekservice :X

Als enige tip zou ik zeggen: Doorsparen en wachten op de Ati Radeon 9800 of 9700 Pro.

Dividend for Starters

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
ik denk een ATI 9500 met 64MB. Moet je ff in de price watch zoeken.

Verwijderd

Neem zo'n Geforce FX 5200 ofzo ..is een prima kaartje voor de prijs ..of een Ati Radeon 9500

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 08:39

Frenkpie

"Crocs Rule !"

je hebt nu een GF2 MX 400.... ik denk dat je ff moet doorsparen tot je wa meer geld hebt. want voor 100 euro heb ej echt geen videokaart die merkbaar sneller is dan je GF2 MX400

hmm ja.. misschien die Radeon 8500LE versie.... w8 tot je ong. 200 euro hebt... mijn advies :)

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Je zegt niet wat je ermee wilt doen !
k zag btw toevallig in de computer totaal van deze maand een artikel staan over videokaarten uit jouw prijsklasse

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-08 11:45
Frenkpie schreef op 20 April 2003 @ 16:33:
je hebt nu een GF2 MX 400.... ik denk dat je ff moet doorsparen tot je wa meer geld hebt. want voor 100 euro heb ej echt geen videokaart die merkbaar sneller is dan je GF2 MX400

hmm ja.. misschien die Radeon 8500LE versie.... w8 tot je ong. 200 euro hebt... mijn advies :)
Je hebt al een Geforce 4 Mx 440 voor rond de € 65,- dus het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat een 2 Mx 400 meer gaat kosten :). Misschien dat je even kunt doorsparen en € 50,- erbij kunt leggen, dan heb je een Ti 4200 :)

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

klikkerdeklik
Oftewel: Faq-werk :)

Kijk eens bij tomshardware voor reviews van allerlei kaarten, of kijk op google :)

Suc6 en veel plezier met je aankoop :)

[ Voor 77% gewijzigd door Atlas op 20-04-2003 16:39 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik was helemaal vergeten dat pricewatch nog bestond :$, maar toch bedankt voor de goede en helpvolle reply's!
De videokaart is trouwens om spellen mee te spelen...
En ik kan nog hooguit 20 euro meer bij leggen, want ik heb nog een schuld van 200 euro bij mijn ouders...

Nou moet ik trouwens na ff door de lijst kijken toch vragen welke kaarten er nou het best geschikt is voor games, is de fx5200 nou bijvoorbeeld wel of niet geschikt voor games? want die vind ik wel intressant...of een ati radeon 9100? Zou die het fatsoenlijk doen?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 16:48 ]

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 21:18
Toch 'ff' doorsparen... Snelkoop is meestal spijtkoop :|

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Verwijderd

ironx schreef op 20 April 2003 @ 16:47:
Toch 'ff' doorsparen... Snelkoop is meestal spijtkoop :|
nou dat weet ik zo nog niet. die Club3D Radeon 9500 64MB voor 89 euro is natuurlijk wel een buitenkansje. Het valt binnen zijn budget en beter/sneller kun je echt niet krijgen voor die prijs Ik heb hem ook besteld.

edit:
ik bedoel: je kunt altijd wel blijven doorsparen, er komt altijd wel weer iets beters voor minder geld.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 16:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want ik hoef hem maar 4 maanden te gebruiken. In september krijg ik namelijk 200 euro, en tegen die tijd ben ik ook alweer allang van mijn schuld af en koop ik een compleet nieuw systeem waarschijnlijk (iig mobo, *** msi), maar ik wil tot die tijd toch nog ff fatsoenlijk spellen kunnen spelen, en met een geforce mx lukt dat niet zo goed...
In dit geval hoeft hij dus geen jaren mee te gaan, als hij meer zeker snel genoeg is voor die 4 maanden...(dan begint trouwens ook weer mijn 8 euro per uur baantje :D :P)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 11:29

lordsnow

I know nothing

Voor €100 heb je gewoon geen leuke videokaart. Een Ti 4200 kost al rond de €160.

Dus, of even doorsparen, of even wachten tot de nieuwe kaarten gereleased worden (binnenkort) en dan een Ti4200 aanschaffen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
w8 gewoon lekker 4 maanden en koop iets goeds

Verwijderd

Zie @ Videoplanken & Beeldkanonnen FAQ

• Met de search van www.tweakers.net vind je bergen vol reviews van videokaarten.
• Let www.google.nl be your friend :)
• Het is wel altijd nodig om effe bij te zeggen wat je met je systeem of videokaart wilt gaan doen.

In principe gaan alle "welke videokaart moet ik kopen?"-topics op slot. Het heet hier Gathering of Tweakers en van een tweaker mag toch wel verwacht worden dat hij zelf een videokaart kan uitzoeken. Bij hoge uitzondering kunnen deze topics openblijven, maar dan moet je echt duidelijk aantonen dat het niet een standaard "welke videokaart moet ik kopen?"-topic is. /faq

Verwijderd

lordsnow schreef op 20 April 2003 @ 16:55:
Voor €100 heb je gewoon geen leuke videokaart.
Ik vind de radeon 9500 anders een prima kaart. Ik ga echt niet het dubbele uitgeven voor een kaart die maar iets beter presteerd.

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

ik zal als ik jou was eerst maar effe je schulden afbetalen :) en doorsparen voor een betere kaart want voor 100 euro heb je echt geen goede kaart om mee te gamen :)

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28
ik heb voor 100 euro een geforce fx 5200 gekocht, ben er zeer goed over te spreken :)

Icons are overrated

Verwijderd

senater schreef op 20 April 2003 @ 16:59:
.... want voor 100 euro heb je echt geen goede kaart om mee te gamen :)
Ik begrijp jullie niet hoor, wat is er mis met een radeon 9500. Kun je daar niet goed mee gamen?

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:21
was er vandaag niet zo een topic op slot gegaan?

we leren het ook nooit
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.