Toon posts:

Iiyama Vision Master 1451 (902) doet *gaar*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

uiteraard heb ik eerst even de search gebruikt, daar kwam ik dus op dit interessante topique... dalijk daarover meer

het probleem is dus nadat mijn computer een dagje standby heeft gestaan de monitor opeens helemaal *gaar* is...
een vertekend beeld en als ik probeer dit met het monitormenu op te lossen, dan kunnen de width en height op 100% tot max. een paar centimeter van de rand af rekken...

ik heb dus ook geprobeerd wat er in bovenstaand linkje staat, o.a. op ander hertz zetten, maar niets wil helpen :'( en nu vraag ik mij af, omdat veel mensen hier dat soort ervaringen hebben met die uber-*gare*-monitor (als ik dat zo even zeggen mag :>), kan iemand mij nu precies vertellen wát ik nu precies moet doen?

ik wil met het naar-de-winkel-brengen wachten tot echt niets anders kan. het is nu pasen en dan gaat het dus zeker volgende week worden eer ik een keer tijd heb dat weg te brengen. Ik loop dan veel onkosten mis, dus ik zou het graag zelf eens proberen.

ik hoop dat ik een voorbeeldige tweaker ben geweest en het verhaal luid en duidelijk heb uitgelegd...
ook ben ik een beetje trots op mijzelf dat ik de search heb gebruikt om zelf aan relevante informatie te komen :9

bij voorbaat dank voor al jullie hulp! :7

Verwijderd

Geen speakers, magneet, mobiel ofzo in de buurt? Degauss functie werkt ook niet als het beeld vreemd is?

Verwijderd

Topicstarter
degauss werkt niet nee

edit: werkt wel maar heeft geen effect

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2003 09:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
andere mensen maybe die iets weten?

Verwijderd

Kicken mag pas na 24 uur. Dit kun je allemaal nalezen in de Faq

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 11:51:
Kicken mag pas na 24 uur. Dit kun je allemaal nalezen in de Faq
sorry
ik was beetje ongeduldig
ik zit nu achter een ultrabrakke 14" met 256 kleuren en 640 x 480 dus je begrijpt wel dat ik een beetje down ben toch?

Verwijderd

iiyama heeft 3 jaar onsite garantie ... ik weet niet of je nog garantie hebt , zo ja : dan bel je met iiyama en dan word je monitor opgehaald en je krijgt een leen-monitor van hun.

Iiyama 3 jaar onsite en hier is hun telefoon nummer 076-5039104

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb ook een Iiyama Vision Master 1451 en heb hier ook last van maar dan alleen op bepaalde hoge resoluties. Ik vind deze monitor boven de 1152x864 toch al te wazig/ onscherp dus draai ik hem op 1152x864 @ 100 Herz en dan heb ik nergens problemen mee..

\_Specs_/

Pagina: 1