Toon posts:

XP 2200+ Standaard unlocked?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus 3 Dagen geleden mijn Nieuwe Epox 8K9A Socket A Via KT400+ VT8235 moederbord, 2200+ Proc en een Reepje Oem DDR-SDRAM 3200 geheugen thuis gekregen.

Nu zat ik dus een beetje in de bios te klooien en gooide ik voor de Grap me multiplier omhoog, Daarna opgeslagen en gereboot En ineens draaide mijn 2200+ op 2400+,
Ik heb hem niet geunlocked
dus vraag ik mij af of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt
Of kan iemand me hier iets meer over uitleggen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 22:22 ]

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Welcome @ GoT :D

U heeft zojuist het overclocken ondekt

/edit

Via KT400... ik las NForce2 :)

Bij de Nforce weet ik dat hij standaard unlocked is, bij de KT400 blijkt dat dus ook.

[ Voor 38% gewijzigd door Lethal op 18-04-2003 22:27 ]

Verwijderd

Kijk maar is in deze draad, je bent namelijk de trotse bezitter van een echte Tbred ;).

[rml][ OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 6)[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het overclocken al eerder ontdekt maar dan wel eerst unlocken, ik vind het erg vreemd dat hij standaard is unlocked. kan iemand uitleggen hoe dat dan zo kan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 22:29:
Ik had het overclocken al eerder ontdekt maar dan wel eerst unlocken, ik vind het erg vreemd dat hij standaard is unlocked. kan iemand uitleggen hoe dat dan zo kan?
Unlocken alleen bij de Palomino. Bij de Tbred zijn de bruggen standard verbonden wat erop neer komt dat ie unlocked is. Voor de rest zou ik maar is wat gaan lezen op dit forum want je loopt wel een klein beetje achter.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 22:30:
[...]

Unlocken alleen bij de Palomino. Bij de Tbred zijn de bruggen standard verbonden wat erop neer komt dat ie unlocked is. Voor de rest zou ik maar is wat gaan lezen op dit forum want je loopt wel een klein beetje achter.
sorry, meer dan een maand niet op het got gezworfen

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Nog beter is het om hier eens te kijken:
[OC] AMD athlon xp 2200+ t/m 2800+
Een XP2200+ is standaard unlocked ja. Alle processors met een thoroughbred of barton core zijn dat.

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

MadMarky schreef op 18 april 2003 @ 22:37:
Nog beter is het om hier eens te kijken:
[OC] AMD athlon xp 2200+ t/m 2800+
Een XP2200+ is standaard unlocked ja. Alle processors met een thoroughbred of barton core zijn dat.
Het ging me meer om de startpost van dat topic waar precies uitgelegd wordt hoe het allemaal zit, echter voor eventuele overclockresultaten is dit topic idd beter ;)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Kijk eens aan wat een tips :) Wat een héél klein beetje zoeken wel niet vermag :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.