Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FEAT] Nogmaals: Spoiler tags

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is al eerder behandeld in dit topique, maar daar is nooit een antwoord op gekomen (doodgebloed). Dus nogmaals, is het niet mogelijk om een
spoiler:
tekst die niet direct gezien mag worden
feature in te stellen?

Desnoods maken we van [spoiler] een alias van de table tag met zwarte background.

Ik schrijf het naar aanleiding van onder andere dit topique, waar we veelvuldig gebruik maken van de black-background-table tags. Verder zou het handig zijn in NSTM, vooral met film-facts e.d.

Ikzelf zie hier heel veel in. Ook het programmeer werk lijkt me niet al te veel moeite.

Mochten er redenen zijn waarvoor dit niet wordt gepresenteerd als feature, zou ik graag zien waarom. (Wat de reden ook mag zijn).

Verwijderd

je kan toch ook zo'n tabelletje maken..

zo moeilijk is da niet.. en het word toch amper gebruikt...

Verwijderd

.....

/me moet leren de startpost goed te lezen

ja, het lijkt me wel een goed idee, tables maken is niet alles, en de tag is zo ingebouwt (hoeft niet met een table oid, gewoon highlighten, zoals met de search).

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 22:50 ]

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-11 10:01
Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 21:58:
je kan toch ook zo'n tabelletje maken..

zo moeilijk is da niet.. en het word toch amper gebruikt...
Gemak dient de mens. In het lopende Enterprise topic zie je die balkjes nu ook steeds vaker voorbijkomen. Daarom is zo'n balkje (of een 'link' met de achtergrondkleur en een hover met de normale tekstkleur) wel handig. En gemak dient de mens toch? En volgens mij heeft Parse een heel mooi systeempje waardoor je heel makkelijk tags kunt toevoegen :P

En mail anders even de source van React, doe ik het wel voor jullie O-)

[ Voor 9% gewijzigd door eborn op 19-04-2003 00:24 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik vind het niks.
Een latere versie (v2 wellicht, of later) zal configureerbare RML tags kennen. Dan mag je het nog eens vragen bij ACM.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.