ok alles leuk en aardig maar als het volume wat in dynamisch is veranderd (hiero wegens onverklaarbare rede)
Schijven worden nooit zomaar dynamisch gemaakt, dat doet de gebruiker echt zelf. Wanneer je een nieuwe/lege schijf in een bestaand WinXP systeem hangt, dan vindt XP automatisch de schijf en vraagt XP of je de schijf naar Dynamisch wil converteren en te formatteren. De standaardantwoorden op al deze vragen zijn Yes/Ja. Dus wanneer je achteloos bij elk pop-up venstertje op Ja klikt danwel op enter blijft rammen, dan wordt de schijf Dynamisch, ja

niet toegankelijk is via explorer?
Kijk eerst eens in de schijfbeheer wat de toestand van de schijf is. Wellicht hoef je hem alleen maar te importeren (zeker als je de schijf voorheen hebt eruitgehaald en teruggezet).
hoe back ik die shit dan up? hoe kom ik nog op die schijf? enne welk "tooltje?" bvd. groet.
Kijk eens in de FAQ van dit subforum?
In ieder geval is het niet de bedoeling om oude topics omhoog te kicken, enkel om op zichzelf staande problemen erin te posten zonder überhaupt ook maar in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te kijken. Kijk alhier onder "Hoe krijg ik verloren gegane data terug?". Informatie te over