Toon posts:

Het schoonmaken van een TFT Scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Matched: schoonmaken
Ik heb dus een laptop, net 3 dagen, en als er een paar neefjes op bezoek zijn wil je natuurlijk showen :P en hun met hun vettige aanhangels van poten aan dat scherm zitten :(
maar ja, daar zijn ze 5 jaar voor :)
Maar nou moet ik dus dat schermpje schoonmaken, kan ik dat gewoon op dezelfde manier doen als mn gewone scherm, dus met een soort glassex. Er zit in dat spul namelijk iets bijtends en ik vertrouw dat op mn laptopje niet helemaal dus ik vroeg me af hoe jullie dat doen (of hoe je het hoort te doen :))

Verwijderd

Geen matches
Flink wrijven met een zachte doek. Helpt ook wel eens.

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Dus geen bijtende middelen of alcohol of zoiets?
Want dat is veel sneller gedaan :)

Verwijderd

Geen matches
Hij is toch nieuw

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-01 00:31

Orac

Ik mis je papa.

Geen matches
Glassex ofzo kan. Beetje op een doek spuiten, niet rechtsstreeks op je scherm spuiten! Daarmee schoonwrijven. Dan direct met droge zachte (niet pluisende) doek nawrijven.

Edit: En niet te hard boenen, heh?!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Geen matches
Hey QW, waar heb jij een fleptop vandaan getoverd? :? Van een voorbijrijdende vrachtwagen gevallen? ;) >:)

Maarre, ff on topic: ik gebruik gewoon een vochtige handdoek, werkt prima :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Topicstarter
Matched: TFT
Op dinsdag 21 november 2000 20:14 schreef jordyb het volgende:
Hij is toch nieuw
Neuh niet nieuw, 2de hands, maar ik heb er 2000 piek voor betaald, en nieuw TFT schermpje of reperatie is toch wel duur :)

Kneps / Mr. B, kheb mn craptop op dezelfde manier gekregen als jij jouw broertje, hijs uit de pan gespetterd ;)
Pagina: 1