Toon posts:

[DVD] Geen Spraak bij DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vandaag 2 DVD's gekocht (Gone in 60 Second en Minority Report_. Deze wou ik dus gaan kijken maar ik heb geen spraak :/

Ik heb wel gewoon muziek, maar ik hoor geen spraak. Met minority report kan ik de spraak op 5.1 Dolby Digital en DTS English zetten. 2.0 Surround voor andere talen. Bij deze andere talen hoor ik wel taal, maja, heb niet veel aan hebreeuws.

Ik heb geen speakerset aangesloten...net m'n tv.

Zou iemand weten hoe ik dit op kan lossen?

O ja, ik heb een RE.X DVD speler

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 20:11 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 15:55
Kans is groot dat de center speaker niet werkt. De aansluiting kan bijvoorbeeld verkeerd zitten, check alle kabels, sluit een andere speaker op de center uitgang aan, kijk of je de receiver op 'phantom' kunt zetten (zodat het center kanaal naar de fronts gaat, dan weet je of het signaal sowieso wel aankomt).
Is het met andere dvd's ook zo of alleen deze?

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Topicstarter
Nou ze werken niet met beide DVD's

En ik heb geen speakers :) zitten in m'n tv. Dus ik kan niks van uitgangen veranderen

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al gevonden...helemaal een weggstopte optie kon ik geluid settings veranderen

Bedankt voor de moeite

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wel handig als je dan ook even meldt wat het was... Maar ik denk dat ik het wel weetm Je hebt een dvd speler met ingebouwde DD/DTS decoder en hebt 'm op 5.1 staan en sluit alleen de 2 frontkanalen aan waardoor alle andere kanalen wegvallen. Op 'stereo' zetten of de interne decoder uitzetten was de oplossing.

Iets zegt me dat dat ook in de handleiding staat onder "geen centerkanaal horen" :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.