Ik had twee mappen, Map1 en Map2. Vervolgens maakte ik de map Nieuwemap aan. De inhoud van Map1 ge-cut en paste naar Nieuwemap, vervolgens de inhoud van Map2 ge-cut en paste naar Nieuwemap. Nu kan ik Nieuwemap nog wel openen, maar alle mappen die daarin staan (de mappen uit Map1 en Map2 dus) kan ik niet meer openen. "Toegang geweigerd."
De hoeveelheid data op de betreffende schijf (NTFS) is hetzelfde gebleven, maar als ik de eigenschappen van Nieuwemap en de zich daarin bevindende mappen bekijk, dan valt het me op dat ze echt helemaal leeg zijn, 0 bytes dus.
Ik heb dus alleen de folders nog, maar ik kan niet meer bij de inhoud. Hoe kan ik dit het beste aanpakken??
De hoeveelheid data op de betreffende schijf (NTFS) is hetzelfde gebleven, maar als ik de eigenschappen van Nieuwemap en de zich daarin bevindende mappen bekijk, dan valt het me op dat ze echt helemaal leeg zijn, 0 bytes dus.

Ik heb dus alleen de folders nog, maar ik kan niet meer bij de inhoud. Hoe kan ik dit het beste aanpakken??