Vanaf de introductie van de LM ben ik met hart en ziel LM'er geweest.
Meestal onzichtbaar maar wel degelijk gestuurd door de draadjes in TMF, ik heb niet altijd in de betreffende draadjes gereageerd nadat ik actie had ondernomen.
Daarnaast nam ik draadjes onder handen die mij persoonlijk interesseerden: mobo's, ict en economie/onderwijs.
Door persoonlijke omstandigheden moet ik helaas afstand doen/afscheid nemen van het 'eervolle' LM-schap.
De laatste weken lukte het mij niet meer om het LM-schap goed in te vullen.
Ik ben blij dat Rennie dit 'via via' duidelijk werd. De precieze informatie is verder niet interessant en ik wil het graag daar bij houden.
De drang om te modden is niet verdwenen echter door andere ontwikkelingen ben ik genoopt om te stoppen.
Ik hoop dat er snel een 'waardige' opvolger wordt gevonden.
Niet alle aktieve deelnemers op TMF zijn bekend met mijn LM-schap en dat was misschien en teken aan de wand. Ik heb met veel plezier gemod en de draadjes op TMF mbt 'te modden draadjes' gevolgd.
Ik blijf zeer zeker aanwezig op dit forum waar ik mijn ict-hart aan heb verpand.
Dus jullie zijn nog niet van me af
.
Ik ga mijn tijd steken in mijn eigen neven-activiteiten, dwz het bouwen en verkopen van barebones met de bijbehorende nazorg. Ik ben nu ook actiever m.b.t. de core-bussiness van GoT: oc en wat erbij hoort.
Zie: Soltek 75FRN-L topic
en Groot Chaintech 7VJL Apogee topic
Binnenkort zal ik hier wel 'showen' waar ik verder mee bezig ben
.
Ik bedank GoT, tweakers.net en iedereen op TMF waar ik een gezellige, leerzame en leuke tijd heb doorgebr8 (en zal gaan brengen).
Ik zou nog graag iedereen een keer willen zien, ik probeer daarom naar de TMF Meeting versie 4 te komen.
In het bijzonder wil ik de volgende TMF'ers bedanken voor de fijne tijd die ik hier heb gehad:
Kex, Botoo, Jaymz, Java-Doctor, Rennie en GiLeX
Me, I'm a part of your circle of friends
and we notice you don't come around
Me, I think it all depends
on you touching ground with us.
But, I quit. I give up.
Nothing's good enough for anybody else
it seems.
And I quit. I give up.
it seems.
And being alone
is the best way to be.
When I'm by myself it's
the best way to be.
When I'm all alone it's
the best way to be.
When I'm by myself
nobody else can say goodbye.
Everything is temporary anyway.
When the streets are wet --
the color slip into the sky.
But I don't know why that means you and I are
- that means you and....
I quit -- I give up.
Nothin's good enough for anybody else it seems.
But I quit. I give up.
Nothing's good enough for anybody else it seems.
And being alone
is the best way to be.
When I'm by myself it's
the best way to be.
When I'm all alone it's
the best way to be.
When I'm by myself
nobody else can say...
and we notice you don't come around.
Halalalalalala
Deze tekst aub niet letterlijk nemen, ik wilde deze altijd al een x posten maar ik kon nooit de goede context vinden.
Verzoekje: Wanneer iemand goede ontwerpcapaciteiten heeft, wil ik hem/haar graag uitnodigen om een logo te maken (voor mij).
Eisen: de letter U, cijfer 4 en 2 knoken (botten, zoals in een piratenvlag) en de kleuren kobalt en oranje.
Beloning: kratje bier naar keuze of een mooie fles wijn (naar alle redelijkheid).
Houdoe! (Houdt je goed)
Meestal onzichtbaar maar wel degelijk gestuurd door de draadjes in TMF, ik heb niet altijd in de betreffende draadjes gereageerd nadat ik actie had ondernomen.
Daarnaast nam ik draadjes onder handen die mij persoonlijk interesseerden: mobo's, ict en economie/onderwijs.
Door persoonlijke omstandigheden moet ik helaas afstand doen/afscheid nemen van het 'eervolle' LM-schap.
De laatste weken lukte het mij niet meer om het LM-schap goed in te vullen.
Ik ben blij dat Rennie dit 'via via' duidelijk werd. De precieze informatie is verder niet interessant en ik wil het graag daar bij houden.
De drang om te modden is niet verdwenen echter door andere ontwikkelingen ben ik genoopt om te stoppen.
Ik hoop dat er snel een 'waardige' opvolger wordt gevonden.
Niet alle aktieve deelnemers op TMF zijn bekend met mijn LM-schap en dat was misschien en teken aan de wand. Ik heb met veel plezier gemod en de draadjes op TMF mbt 'te modden draadjes' gevolgd.
Ik blijf zeer zeker aanwezig op dit forum waar ik mijn ict-hart aan heb verpand.
Dus jullie zijn nog niet van me af
Ik ga mijn tijd steken in mijn eigen neven-activiteiten, dwz het bouwen en verkopen van barebones met de bijbehorende nazorg. Ik ben nu ook actiever m.b.t. de core-bussiness van GoT: oc en wat erbij hoort.
Zie: Soltek 75FRN-L topic
en Groot Chaintech 7VJL Apogee topic
Binnenkort zal ik hier wel 'showen' waar ik verder mee bezig ben
Ik bedank GoT, tweakers.net en iedereen op TMF waar ik een gezellige, leerzame en leuke tijd heb doorgebr8 (en zal gaan brengen).
Ik zou nog graag iedereen een keer willen zien, ik probeer daarom naar de TMF Meeting versie 4 te komen.
In het bijzonder wil ik de volgende TMF'ers bedanken voor de fijne tijd die ik hier heb gehad:
Kex, Botoo, Jaymz, Java-Doctor, Rennie en GiLeX
and we notice you don't come around
Me, I think it all depends
on you touching ground with us.
But, I quit. I give up.
it seems.
And I quit. I give up.
it seems.
And being alone
is the best way to be.
When I'm by myself it's
the best way to be.
When I'm all alone it's
the best way to be.
When I'm by myself
nobody else can say goodbye.
Everything is temporary anyway.
When the streets are wet --
the color slip into the sky.
But I don't know why that means you and I are
- that means you and....
I quit -- I give up.
Nothin's good enough for anybody else it seems.
But I quit. I give up.
Nothing's good enough for anybody else it seems.
And being alone
is the best way to be.
When I'm by myself it's
the best way to be.
When I'm all alone it's
the best way to be.
When I'm by myself
nobody else can say...
and we notice you don't come around.
Halalalalalala
Deze tekst aub niet letterlijk nemen, ik wilde deze altijd al een x posten maar ik kon nooit de goede context vinden.
Verzoekje: Wanneer iemand goede ontwerpcapaciteiten heeft, wil ik hem/haar graag uitnodigen om een logo te maken (voor mij).
Eisen: de letter U, cijfer 4 en 2 knoken (botten, zoals in een piratenvlag) en de kleuren kobalt en oranje.
Beloning: kratje bier naar keuze of een mooie fles wijn (naar alle redelijkheid).
Houdoe! (Houdt je goed)
[ Voor 17% gewijzigd door Spice op 18-04-2003 03:12 . Reden: TYPOOOS ]
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.