Toon posts:

[Ati begint levering 9600] slecht gemod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze draad staan nogal wat slechte moderaties in.

het begint (voor mij) hiermee
Gepost door ]eep donderdag 3 april 2003 - 14:51 Score: 1 (Gemodereerd

ik geef een mooi overzicht voor iedereen die de naamgeving van de Radeons kwijt is (wordt later ook gewoon geplagieerd door Breepee ;)) en wat er nou in de Medions zit, slechte leverbaarheid, enz...
en wordt direct naar beneden gemod? waarom???

en dan komt er zo'n wijsneus van een Pyropath achteraan
( ;) want zeer gewaardeerd _/-\o_ )
Maar waar ik me aan stoor is dat hij op 1 van mijn 5 punten gepikeerd reageerd en daar wel lekker ff 3 punten voor scoort (ik vraag me zeer af of hij überhaupt gelijk heeft).

Deze +1 klopt ook niet, net als deze+2 (gewoon foute info)

Maargoed, kijk zelf maar wat je ervan vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Deze draad had ik naar aanleiding van dit topic gisterenavond willen bekijken, maar helaas samen met andere snode plannen in het niet gevallen vanwege de eenvoudige reden:

Bank + * KeX == :Z :Z

Jammer dat niemand verder wat gedaan heeft. Dat is geen echte TMF service. Ik zal eens door het draadje wandelen en naar je reacties kijken. Als dat nog stof tot discussie geeft dan meld ik me weer hier.

:)

/aanvulling

Je hebt inmiddels een redelijke score denk ik. Ik vind overigens niet dat datgene wat pyropath doet op de man spelen is. Hij gebruikt hooguit het woord "jij" maar doelt meer bezittelijk op het verhaal dat jij hebt als losstaand verhaal wat door meerdere gebracht wordt. Beide nuttige reacties.

Ik heb ondanks dat je verhaal deels in twijfel wordt getrokken de reactie met multimod naar +3 geholpen. Dit omdat het in het land der blinden in ieder geval veel inzicht geeft in de getallen. Hij staat op het kantje en kan nog door een mod die het niet met me eens is ongedaan gemaakt worden. Pyropath staat op +2 ook behoorlijk voor de aanvullende info.

Je reactie onderin de draad als reactie op een correctie heb ik van 2 naar 1 geholpen.

De draad had sowieso nog wel meer modinput kunnen hebben. Ik heb me er behoorlijk op stuk gebeten en hij staat nog niet geheel in het gareel. Het wordt echter lastig om gezien de tijdsfactor er nu nog wat van te maken. Dat wil zeggen: de puntjes op de i te zetten.

:)

[ Voor 56% gewijzigd door KeX op 05-04-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

Jeep, gezien de schrale hoeveelheid reacties alhier, wil ik toch ff Kex' eerste woorden beamen, dit is geen goede beurt voor TMF :o

* botoo moet hand in eigen boezem steken, ik zat tot 04:30 vanochtend met een onwillig nForce2 systeem te prutsen, en kon de moeite niet opbrengen om daarnaast op een ander systeem (mijn immer werkende Mac :) ) nog wat aan het modden te komen :/

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hij was al aardig dood aan het gaan zeg.

staat weer aardig goed zo.

Je kunt niet altijd zo druk bezig zijn he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 02:20:
hij was al aardig dood aan het gaan zeg.

staat weer aardig goed zo.

Je kunt niet altijd zo druk bezig zijn he?
Nope helaas niet, ik moet het met één * KeX doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-10 23:48

botoo

💀 too old to die young

KexDaFlex schreef op 06 April 2003 @ 04:33:
Nope helaas niet, ik moet het met één * KeX doen. ;)
Bewaar me, stel je voor dat er een * KeX 2 zou zijn, dat kan jou misschien handig lijken, maar voor de rest van deze wereldbevolking is één * KeX wel afdoende :P
>:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 06 april 2003 @ 09:33:
[...]
Bewaar me, stel je voor dat er een * KeX 2 zou zijn, dat kan jou misschien handig lijken, maar voor de rest van deze wereldbevolking is één * KeX wel afdoende :P
>:)
!!!HEEEEEE!!! :( :(

*Hellup* * Rennie , /me doet het weer :'( :'( :'(

Een extra * KeX modbotje is toch nooit weg? Ik heb van de week drie dagen niet kunnen modden omdat ik eigenlijk de hele dag tot in de avond op pad was voor mijn werk. Had ik mooi mijn * KeX modbotje in kunnen zetten. Maar nee hoor, /me vindt * KeX 2 weer teveel van het "goede".

[ Voor 4% gewijzigd door KeX op 06-04-2003 11:13 ]

Pagina: 1