hulp nodig met Berichtenbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21
Ik wil graag op mijn site een lichtkrant maken waar bezoekers berichten in kunnen zetten, het geschiktst lijkt me php. wie heeft er verstand van en kan mij helpen met zo'n balk, of gedeeltelijk op weg helpen. Ik ben een totale n00b :)

wie kan mij helpen en/of zeggen waar je info kunt vinden en wat er bij komt kijken ?

bij voorbaat dank _/-\o_

http://members.home.nl/egbert.bomans/noepzor/

De wijzen komen uit het Oosten!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21
omfg, ik heb al allerlei php cursussen bekeken, gezocht met google en aan klasgenoten gevraagd (informatica 4 havo), maar ik heb nog nooit echt met php gewerkt. klasgenoten wisten ook niet echt precies hoe et zit, dus plz help :(

De wijzen komen uit het Oosten!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Je kunt het beste beginnen met ind e taal van jouw keuze (PHP bv) een tutorial te volgen. Heb je uberhaupt webspace met PHP mogelijkheid? Zo ja: begin dan met een "Hello World" PHP tutorial.

Als dat allemaal werkt zoek dan een iets moeilijker voorbeeld / tutorial.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

script requests zijn niet toegestaan, helaas!

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Nog even een extra tip: Programmeren begint bij het begin. Ga zoals Jaaap al zegt, eerst een s tutorials doornemen, rustig beginnen met voorbeelden namaken, deze begrijpen, pluizen onderzoeken ed. Als je dan eenmaal de basis binnen hebt, ga dan aan de slag met iets wat je wilt maken.
Zo'n 'berichtenbalk' is dan een goed doel. Het is niet bijster moeilijk maar je leert er wel veel van :)

Ik wens je er succes mee ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.