Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Scrollrubbers Trust

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op die stomme muizen van Trust zitten van die paarse scrollwielen, nou is die muis van mij compleet gemod maar ik heb geen zin om gigantisch veel tijd te gaan steken in plexiglas scrollwielen.... dus weet iemand waar ik van die rubberhoesjes in bv zwart kan krijgen??

alvast heel erg bedankt....

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik denk niet dat je die kunt krijgen... Misschien van een andere muis afslopen?

Verwijderd

Topicstarter
allemaal goed en wel, je kunt ze vast wel ergens krijgen, maar zou je ze ook kunnen verven..... of zoiets??

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Dat kan wel, maar dat zal ook zeker slijten.. Maar je kunt het alleereerst proberen met een zwarte watervaste stift bijvoorbeeld..

Verwijderd

Welke van de 30 ?

Verven, spuiten, lakken, viltstift, zelf maken, omwisselen van andere muis ?
Andere muis? (Logitech MX-serie heeft zwart scrollwheel).

offtopic:
> Maar als je hem zo stom vind, waarom neem je hem dan?
Trust producten hebben 2 eigenschappen: ze doen het en zijn goedkoop.
Veel mensen nemen Trust om(dat ze denken) voor een €0.10 op de eerste rij te zitten

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 21:22 ]

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die paarse transparante kleur heeft een functie hoor.

Als je zoals mij een draadloze muis hebt zal er een rood ledje gaan knipperen achter het wieltje waardoor deze oplicht wanneer de batterij dreigt op te raken.

Ik weet niet welke muis jij hebt, of wat je er aan gemod hebt. Maar als je hem zo stom vind, waarom neem je hem dan?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

* Kr3Kr kent entail IRL: die hadden zn ouders uitgekozen denk ik :P
maareh, zoals ik al zei, gewoon van plexiglas maken. tijdrovende klus, maar het resultaat mag er zijn :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Watervaste stift lijkt me een slecht idee; Het is lelijk en voelt niet fijn aan. Plexiglas lijkt me ook niet echt fijn aanvoelen, als ik jou was zou ik het ding er gewoon in laten zitten óf eentje uit een andere muis slopen die een mooier kleurtje heeft.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 21:58:
Watervaste stift lijkt me een slecht idee; Het is lelijk en voelt niet fijn aan. Plexiglas lijkt me ook niet echt fijn aanvoelen, als ik jou was zou ik het ding er gewoon in laten zitten óf eentje uit een andere muis slopen die een mooier kleurtje heeft.
Ik heb het zelf, en het is net alsof het nogsteeds rubber is :)
Het lijkt zelfs wel wat vocht op te nemen tussen gaatjes oid, goed antislip. moet je het wel goed poleisten nat.

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 17 April 2003 @ 22:00:
[...]

Ik heb het zelf, en het is net alsof het nogsteeds rubber is :)
Het lijkt zelfs wel wat vocht op te nemen tussen gaatjes oid, goed antislip. moet je het wel goed poleisten nat.
In dat geval neem ik alles terug wat ik gezegd heb :P

Verwijderd

Topicstarter
haha oke bedankt mensen....

ik denk dat ik er gewoon wel één van een andere muis afsloop.

En waarom ik die muis genomen heb (hij is niet door mijn ouders uitgekozen B) ) maar gewoon door mezelf.... ik wou s wat draadloos proberen en dit was de goedkoopste...

Als ik tijd heb probeer ik plexiglas misschien, ik contact Krekr wel, of niet Krekr... :P

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-11 08:04

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Eén advies van mij: neem geen contact op met Kr3kr, hij heeft nog wel eens de onhebbelijke neiging om alles wat werkt te slopen :P.

Ik sluit me aan bij de watervaste stift, lijkt me toch het makkelijkste werken.

offtopic:
The Shadow kent Kr3kr en entail IRL

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

ik heb een plexiglas scrollwiel gfemaakt, voor mijn ramplank, die gebruik ik weinig, en zou ik ook niet veel willen gebruiken op me muis, omdat het veel meer slipt als een normaal rubber wieltje, al is het wel überc00l

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Ik wilde ook een plexiscroller maken, maar dat ging finaal mis. toen kreeg ik dat rubberen ding ook niet meer terug :(
Ik heb het scrollwieltje op mn Ferm gezet en met een aansteker dat ding warm gemaakt. toen wat aggressieve lijm erop, en met een lijmpistool een mooi draadje eroverheen getrokken. Vervolgens met een aansteker de boel een beetje smelten en tegen een badkamertegel de boel glad maken. Nu ben ik de enige tweaker met een lijmscrollwieltje :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou mensen, ik heb het nu beide uitgeprobeerd, spuiten en met watervaste stift...

1. Spuiten, ging finaal mis :| , mooi beide aan een touwtje opgehouden, eerst schoongemaakt met W-benzine, daarna mooi gespoten met (hittevaste...) zwarte spuitlak. ff 10 min gewacht en daarna geprobeerd terug te schrijven maar op het moment dat k het erom heen schoof brak het al :P . Toen was het al mislukt, paarse kleur kwam gewoon eronderuit. Ik drukte er ééntje in en bijna alle verf brak der af. Geen succes, opnieuw in de wasbenzine gegooid en alle verf eraf, volgende proberen. :Z

2. Watervaste stift, opzelfde manier geprobeerd, jullie krijgen de foto's nog wel, maar het ging ongeveer hetzelfde als spuiten. Het droogt eerst mooi op, je moet het wel een paar keer opnieuw stiften want rubber en stift houden niet echt van mekaar maar uiteindelijk is het wel mooi droog. ff wachten en het valt en breekt er net zo af als spuitlak.... :(

Toen gaf ik het op, maar ik had nog wel idee, als ik jullie mening daar ff over mag. Het is duidelijk dat die dingen wat verf moeten ontvangen inplaats van dat je het er op spuit. Dus niet aan de buitenkant maar meer echt in het rubber. Dus als je nou een mengsel maakt van bv 1ml thinner (smelt en pruttelt beetje) ;) en 10 of 15 ml oostind. inkt. Dit laat je vervolgens een uurtje of 3 staan... Is dat idee??? :/

Graag een antwoord,

Verwijderd

Topicstarter
inplaats van schrijven bedoel ik natuurlijk plaatsen....:P

Verwijderd

Topicstarter
nou, ik wil wel graag een antwoord, want dacht erover om 't vandaag s te proberen :)

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Als je dat wieltje nou eens meeneemt naar een verfwinkel.. ik denk dat die je wel kunnen vertellen wat voor spul je erop moet smeren. Misschien weet een modelbouwhandel er ook wel raad mee, die hebben ook 31235421324 soorten verf...

en zo is het voorspeld!

• the_shadow

the_shadow

Lost die thinner die inkt niet op :? ? Als je nou gewoon het wieltje onderdompelt in de oost-indische inkt onderdompelt (het wietje hangt aan een touwtje/stukje garen) en hem daarna ophangt, laat drogen, het weer onderdompelt, weer laat drogen, en dit een paar keer zodat er een aantal lagen inkt overheen zitten. Als je dan weer je muis in elkaar zet en het nog een keer probeert, wat gebeurt er dan (met oost-indische inkt heb ik niet de ervaring dat het snel afbrokkelt, als het eenmaal heeft gehecht). Let us know what your experience is...

offtopic:
p.s. tot dinsdag

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
ja, shadow, wat wil je nou, oostinindische inkt is ook een soort veredelde inkt, dat brokkelt net zo lijkt mij. Maar goed, ik zal het wel proberen, je hoort het dinsdag wel.

[offtopic]

die foto's van mijn digi camera >:) op jou comp boven moeten nog ff worden teruggezet, kun je die ff naar me mailen, doe maar 980126@slingerbos.nl en als het daar niet in past ed's adres...

Verwijderd

paar dikke zwate o-ringen ofzo? of een jasje van krimpkous?

Verwijderd

Topicstarter
o-ringen ?? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 april 2003 @ 11:27:
o-ringen ?? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt?
o-ringen: van die rubberen ringen om verbindingen tussen buizen ed goed luchtdicht af te sluiten. Lijkt me ook een goed plan. Dan moet alleen het plastic wiel gedeelte een beetje hol zijn, anders rol je hem er zo vanaf.

Verwijderd

Topicstarter
aah, natuurlijk, die dingen. Ja, is het proberen waard, ik zal s kijken of ik er eentje omheen kan schuiven, maar dan kom je natuurlijk weer op het probleem dat de scrollwielen niet hoog genoeg komen. Want ik had de muis zonder rubbers weer inelkaar gezet en dan moet je je vingers dus een heel eind die gaten in steken wil je kunnen scrollen, ik vraag me af of je een ring kan vinden die dan goed om het wieltje heen zit en tegelijk hoog genoeg komt en dan niet te breed wordt (dat laatste kun je natuurlijk wel aanpassen)

Verwijderd

wat een topic... :S

hoe verf ik mijn scroll wieltje....
koop een muis van de aldi en je hebt een doorzichtig scrollwieltje...

:) pics zie sig.. :P

BTW verf is leuk... maar na 2 weken heb je je handen erook onderzitten omdat het slijt.

• Kr3Kr

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 09:15:
Als ik tijd heb probeer ik plexiglas misschien, ik contact Kr3Kr wel, of niet Kr3Kr... :P
Anytime :)
Btw, The_Shadow, ik wist niet dat jij dat was :D zie je tevaak hiero :D
Over de slipperigheid van plexiglas: dat vast reuze mee! ik vind het zelfs fijner dan rubber, omdat het niet zo plakkerig aanvoelt na een tijdje.
Dat is wel een goed id!
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 20:25:
die foto's van mijn digi camera >:) op jou comp boven moeten nog ff worden teruggezet, kun je die ff naar me mailen, doe maar [b]980126[at]slingerbos*nl[b] en als het daar niet in past ed's adres...
Je kan beter hier (en overal anders op het web) je mailadres in een niet-conventionele manier schrijven, anders kom je in mailinglijsten te staan [spam. zijn bedrijven die zoekmachines maken die op het web alleen maar zoeken naar mailadressen]

Plank schreef op 21 April 2003 @ 10:03:
wat een topic... :S
wat een msn-smilie :X

[ Voor 59% gewijzigd door Kr3Kr op 21-04-2003 11:16 . Reden: prrrrt ]

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
maar natuurlijk, muisje bij de aldi, is misschien idee, maar ik hop toch eerst even langs bij krekr :P

trouwens, krimpkous, is dat niet te laag dan, dat is toch gewoon een heel dun laagje, bestaat er ook veel dikkere kous dan?

[offtopic]
Trouwens, als mensen dit topic niets vinden, waarom post je dan?? :O

en over die spam als je je eigen mail adres toevoegt, boeien, dat adres van school daar moet juist zo veel mogelijk spam van iedereen en van alles en nog wat opkomen dan loopt de mailserver een beetje vol. Kunnen ze eindelijk gaan gebruiken wat ze voor zoveel geld gekocht hebben :P

• the_shadow

the_shadow

Entail, de foto's zijn doorgemailt naar ed's adres, jij mag de eer hebben ze te posten :).

/edit/
Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 12:57:
offtopic:
en over die spam als je je eigen mail adres toevoegt, boeien, dat adres van school daar moet juist zo veel mogelijk spam van iedereen en van alles en nog wat opkomen dan loopt de mailserver een beetje vol. Kunnen ze eindelijk gaan gebruiken wat ze voor zoveel geld gekocht hebben :P
Ik denk dat onze vriendelijk sysop er anders over denkt :P

[ Voor 74% gewijzigd door the_shadow op 21-04-2003 16:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
het lukt me dus echt niet met die krotte wieltjes, maar krimpkous is wel een idee, is dat niet te laag dan, want dan krijg je echt van die gaten in je muis. De wieltjes onder het rubbertje zijn namelijk heel erg smal, misschien net 6 of 7 mm.

• the_shadow

the_shadow

Nou kom op Entail, waar blijven die plaatjes nou, of hoef/durf je ze hier niet wereld kundig te maken >:) ?

• Sjo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:37

Sjo

ja, ik wil die foto's ook wel eens zien

[ Voor 79% gewijzigd door Sjo op 24-04-2003 21:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
jaja, die foto's komen nog wel, ik moet eerst aan een camera zien te komen, die is namelijk op vakantie met mijn ouders mee dus....

Verwijderd

3 mogelijkheden:
1. Langer laten drogen / betere verf.
2. Nieuwe muis.
3. Kleur vergeten.
Good luck!

Btw, Plank, je case mod is cool! Je window is echt vet en de drie blowholes bovenop zijn ook mooi. Restecp!

• the_shadow

the_shadow

Post metteen even de foto's van je nieuwe, verbeterde spuitwerk.

p.s. Ik denk dat het wat zou helpen als je het zou laten drogen op een plek waar niet constant je ouders/zusje/kat langs zouden lopen. >:)

[ Voor 3% gewijzigd door the_shadow op 25-04-2003 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
jezus, steven, boeie, vertel me eerst ik (ik ben een gathering noob) hoe ik plaatjes up kan loaden

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-11 10:29

Res-q

Redder in nood?

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 21:25:
jezus, steven, boeie, vertel me eerst ik (ik ben een gathering noob) hoe ik plaatjes up kan loaden
Je upload je plaatje, bijvoorbeeld op je eigen webspace of http://www.theforumisdown.com/ of http://www.picserver.tk/. Vervolgens gebruik je de volgende code:

[norml]Afbeeldingslocatie: http://plek.waar.je.plaatje.staat/hierdus.jpg[/]

Als je plaatje de lay-out vern**kt kun je het attribuut =600 megeven aan de [img]-tag.

Dat staat ook in de faq.

[ Voor 8% gewijzigd door Res-q op 26-04-2003 22:15 . Reden: faq-linkje ]

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:19:
3 mogelijkheden:
1. Langer laten drogen / betere verf.
2. Nieuwe muis.
3. Kleur vergeten.
Good luck!

Btw, Plank, je case mod is cool! Je window is echt vet en de drie blowholes bovenop zijn ook mooi. Restecp!
Thanx :P dit zal 1 van mijn laatste mods zijn denk ik...
dit omdat ik GOT steeds minder boeiend ga vinden.. en het kost veel geld.

Verwijderd

Topicstarter
zo, hehe, mijn digi-cam is terug van vakantie... dan hier de plaatjes van de muis, zeg maar ff wat je der van vind. Het licht is niet echt goed, maar ik schiet over een paar dagen nog wel wat betere...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/muis1guus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/muis2guus.jpg

dus....

offtopic:
en dan nog ff offtopic, mijn paintjob is klaar, vet logo van een chasin-t-shirt afgepikt... moet je op www.score.nl kijken...

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/comp1guus.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/comp2guus.jpg

aldus....

de kleur: warm wit zijdeglans tegen zwart zijdeglans

hoe: stickpapier, paar keer overnieuw gespoten enz...

zit nog geen krasvaste laag overheen maar die komt nog wel als ik er zin in heb...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2003 13:38 ]

• the_shadow

the_shadow

Dat gezicht aan de zijkant ziet er wel 1337 uit _/-\o_. Die muis had ik al gezien IRL. Ziet er goed uit. Je moet alleen nog wel even je cd-drive en je floppydrive spuiten, want die zien er (sorry dat ik het zeg) zo niet uit.

Welke spuitverf had je ook al weer gebruikt?

offtopic:
Ik zie dat de bak van je vader het ook weer doet. Onder 2000?

[ Voor 20% gewijzigd door the_shadow op 01-05-2003 13:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
wat praten we interessant shadow ;)

maarum, welke verf ik gebruikt had?: flexa of gamma verf, de kleur is in ieder geval warm wit

offtopic:
en inderdaad, ja (de bak :? ) van mijn vader werkt nu op 2000, nou ja werken, die drivers voor 2000 zijn wel machtig klote... alles moet je ergens anders vandaan halen, niks is meer compatible... maar goed, das micro(shit)soft 8)7
Pagina: 1