Na aanleiding dat ik vind dat alle * (lees 95%) games sucken ben ik oude games aan het spelen. en om nou voor elke game een aparte nostalgie topic te openen gaat ook een beetje ver dus laten we ze maar allemaal in een gezameleijke topic proppen.
Wat voor voordelen heeft het zou je denken? Nou na het uitspelen van Iginition, Claw, Gex en nog een tal van andere games kan ik je vertellen dat de gameplaywaarde erg hoog ligt. Moelijkheidsgraad lig niet al te hoog dus uitspelen ik een makkie voor een beetje goeie gamer
en trouwens als je beetje kanb googlen zijn de meeste games erg makkelijk te krijgen en zijn ze niet groter dan 20mb
tijd voor wat gametoppertje die het nog steeds doen onder winxp
of heb je nog speeltips of leuke ideetje/ meningen over deze fantastishe gametijd post ze hier.
Mijn favoriet: Ignition
topdownracer - als je een voodookaartje hebt liggen aanradertje ! 3dfx patch
zonder patch nog steeds erg mooie gfx

MANX TT superbike
arcade racer van SEGA

Claw
platformgame van monolith

Whipeout(XL)

Death Rally

Destruction Derby (2)

Mortal Kombat 1, 2 ,3

Heroes of MM

Op verzoek editted
Fatal Racing (whiplash)
hoe kon ik die vergeten

Dune 2

Ik kan zo eindeloos doorgaan en vergeet vast een heleboel toppers.
Maar wat ik dus wil zeggen : Uininstall snel je 2 GB innemende rukspel van 30 euro met een gameplaywaarde van een pannekoek en installeer liever 30 van deze klassiekers!
Wat voor voordelen heeft het zou je denken? Nou na het uitspelen van Iginition, Claw, Gex en nog een tal van andere games kan ik je vertellen dat de gameplaywaarde erg hoog ligt. Moelijkheidsgraad lig niet al te hoog dus uitspelen ik een makkie voor een beetje goeie gamer
en trouwens als je beetje kanb googlen zijn de meeste games erg makkelijk te krijgen en zijn ze niet groter dan 20mb
tijd voor wat gametoppertje die het nog steeds doen onder winxp
of heb je nog speeltips of leuke ideetje/ meningen over deze fantastishe gametijd post ze hier.
Mijn favoriet: Ignition
topdownracer - als je een voodookaartje hebt liggen aanradertje ! 3dfx patch
zonder patch nog steeds erg mooie gfx
MANX TT superbike
arcade racer van SEGA
Claw
platformgame van monolith
Whipeout(XL)
Death Rally
Destruction Derby (2)
Mortal Kombat 1, 2 ,3
Heroes of MM
Op verzoek editted
Fatal Racing (whiplash)
hoe kon ik die vergeten
Dune 2
Ik kan zo eindeloos doorgaan en vergeet vast een heleboel toppers.
Maar wat ik dus wil zeggen : Uininstall snel je 2 GB innemende rukspel van 30 euro met een gameplaywaarde van een pannekoek en installeer liever 30 van deze klassiekers!
[ Voor 6% gewijzigd door SonyEricsson op 17-04-2003 14:32 ]