vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza
Verwijderd
had ik ook... even overnieuw aanmelden en password overnieuw invullen was bij mij de oplossing. Bij jou dus niet lees ik nu telaat
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2003 19:51 ]
kijk is bij je options / privacy tab. staan ze daar toevallig allemaal blocked?? heb ik nl. wel is gehad.
Nee helaas is dit niet de oplossing. Mijn "My Block List" is leeg en mijn "My Allow List" bevat "All other users". Alle 0 dus
Verwijderd
Kijk hier zat ik nou op te wachten!
Sinds een paar dagen is er een update voor M$ messenger 4.7, en sinds die tijd wil MSN messenger 5.0 niet meer inloggen
Dit laat toch duidelijk iets van een verschil zien tussen msn en de M$ messenger lijkt me
Ik draai nu trouwens gewoon met windows xp pro met messenger 4.7 zonder problemen......
Sinds een paar dagen is er een update voor M$ messenger 4.7, en sinds die tijd wil MSN messenger 5.0 niet meer inloggen
Dit laat toch duidelijk iets van een verschil zien tussen msn en de M$ messenger lijkt me
Ik draai nu trouwens gewoon met windows xp pro met messenger 4.7 zonder problemen......
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:43
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Internet is sinds gisteravond zowiezo al erg slecht 
Verder is de windows messenger 4.7 idd veel beter als de msn messenger
Verder is de windows messenger 4.7 idd veel beter als de msn messenger
Verwijderd
Ben je niet gehackt? Download versie 4.7 en je probleem is opgelost en kijk of je nog meer van dat msmsgs (oid) progs runned. 
Verder hebben wij een groot MSN topic voor vragen/problemen: Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)
Verder hebben wij een groot MSN topic voor vragen/problemen: Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)
Zal denk ik niet aan "internet" liggen. Niets wijst er hier op dat het internet traag of slecht is. 
Ik heb me net even aangemeld op een andere pc en dat werkt wel goed. Mijn account is dus niet gehackt.
Ik zal de volgende keer mijn MSN vragen in het algemene topic plaatsen.
edit: nadat ik me dus had aangemeld op een andere pc werkt het op mijn eigen pc ook ineens weer. Blijkbaar heb ik mijn account weer wakker geschud door vanaf een andere lokatie aan te melden.
Iedereen bedankt voor het meedenken
Ik heb me net even aangemeld op een andere pc en dat werkt wel goed. Mijn account is dus niet gehackt.
Ik zal de volgende keer mijn MSN vragen in het algemene topic plaatsen.
edit: nadat ik me dus had aangemeld op een andere pc werkt het op mijn eigen pc ook ineens weer. Blijkbaar heb ik mijn account weer wakker geschud door vanaf een andere lokatie aan te melden.
[ Voor 31% gewijzigd door DJTimo op 16-04-2003 20:58 ]
Pagina: 1