Er is al een aantal dagen een nieuwe versie van opera uit voor linux (zoals je onder kunt zien
) en opzich vind ik het een behoorlijk complete browser om mee te werken alleen heb ik het probleem dat waneer ik een grote pagina inlaad zoals bijvoorbeeld deze bij mij de browser vastloopt.
Onder browsers als netscape, mozila en konquer heb ik daar geen last van.
Ik heb ook ff wat screenies gemaakt voor mensen die opera niet kennen of gewoon benieuwt zijn hoe de nieuwe versie eruit ziet.
Let wel op het is geen release topic dus zaken zoals mooi, gaaf waardeloos ect zijn niet echt aan de order, meer wil ik weten of anderen dit specifieke probleem ook hebben of andere eigenaardigheden hebben ontdekt.

Ook zijn er extra functies ingebracht zoals notitieboek, fotoslideshow optie en veel meer. Voor info over wat er allemaal bij is gekomen kun je hier terecht.
Onder browsers als netscape, mozila en konquer heb ik daar geen last van.
Ik heb ook ff wat screenies gemaakt voor mensen die opera niet kennen of gewoon benieuwt zijn hoe de nieuwe versie eruit ziet.
Let wel op het is geen release topic dus zaken zoals mooi, gaaf waardeloos ect zijn niet echt aan de order, meer wil ik weten of anderen dit specifieke probleem ook hebben of andere eigenaardigheden hebben ontdekt.

Ook zijn er extra functies ingebracht zoals notitieboek, fotoslideshow optie en veel meer. Voor info over wat er allemaal bij is gekomen kun je hier terecht.
[ Voor 52% gewijzigd door Slaiter op 16-04-2003 01:45 . Reden: verzoek modje ]