Ik heb een probleem met dit systeem:
-Abit KG7-RAID
-256MB PC2100 (van een fatsoenlijk merk, weet niet uit m'n hoofd welke)
-AMD XP1700+ T-Bred
-Leadtek Ti4200 64MB A250LE
-Maxtor 60GB 5400rpm
-300W voeding
-36X AOpen CD-ROM
De rest lijkt me niet echt van toepassing, omdat het probleem zich ook voordoet als ik de rest eruit laat.
Ik heb dit systeem in elkaar gezet en Windows XP op de 60GB geinstalleerd.
Onder het installeren kreeg ik 3 keer de error:
De eerste 2 keer installeren ging hij hangen (freeze, blokjes blijven stilstaan, numlock reageert niet meer)
De 3e keer hield hij het wel vol en was hij goed geinstalleerd. In WinXP bleef hij alleen freezen na een paar uurtjes als ik gewoon foto's aan 't bekijken was bvb, of gewoon files aan 't kopieren was, of zelfs alleen door files aan 't browsen.
Ik kan wel succesvol met SiSoft Sandra 2001 de memtest en de CPUtest doen.
Ook kan ik MadOnion CPUmark volledig runnen met normale scores.
Ik heb in dit systeem voordat ik de 60GB erin heb gehad ook een keer getest met een 40GB HDD met XP en 98 erop en dit draaide in ieder geval een uurtje goed zonder vast te lopen. Voor de rest heb ik nog nooit wat op dit systeem gedraaid.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Hoe krijg ik deze bak stabiel? In de search kon ik niks vinden met Abit KG7...
-Abit KG7-RAID
-256MB PC2100 (van een fatsoenlijk merk, weet niet uit m'n hoofd welke)
-AMD XP1700+ T-Bred
-Leadtek Ti4200 64MB A250LE
-Maxtor 60GB 5400rpm
-300W voeding
-36X AOpen CD-ROM
De rest lijkt me niet echt van toepassing, omdat het probleem zich ook voordoet als ik de rest eruit laat.
Ik heb dit systeem in elkaar gezet en Windows XP op de 60GB geinstalleerd.
Onder het installeren kreeg ik 3 keer de error:
code:
1
2
3
4
5
6
| 16-bits MS-DOS sysbsysteem C:\WINDOWS\System32\runonce.exe De NTVDM-CPU heeft een ongeldige instructie aangetroffen CS:06ac IP:0104 OP:f0 f3 ce f9 62 Kies Sluiten om de toepassing af te sluiten Sluiten Negeren |
De eerste 2 keer installeren ging hij hangen (freeze, blokjes blijven stilstaan, numlock reageert niet meer)
De 3e keer hield hij het wel vol en was hij goed geinstalleerd. In WinXP bleef hij alleen freezen na een paar uurtjes als ik gewoon foto's aan 't bekijken was bvb, of gewoon files aan 't kopieren was, of zelfs alleen door files aan 't browsen.
Ik kan wel succesvol met SiSoft Sandra 2001 de memtest en de CPUtest doen.
Ook kan ik MadOnion CPUmark volledig runnen met normale scores.
Ik heb in dit systeem voordat ik de 60GB erin heb gehad ook een keer getest met een 40GB HDD met XP en 98 erop en dit draaide in ieder geval een uurtje goed zonder vast te lopen. Voor de rest heb ik nog nooit wat op dit systeem gedraaid.
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Hoe krijg ik deze bak stabiel? In de search kon ik niks vinden met Abit KG7...