Yo mensen,
Ik heb dit ding ook gekocht via Ebay voor 22,50 !!!!
Van een (betrouwbare) Duitser, deze verkocht ze namelijk via Ebay zonder geheugen (standaard toch maar 32 MB

).
Ik weet niet hoeveel hij er heeft, maar je/jullie kunnen hier dan gewoon naar informeren.
Ik heb hem met verzekering laten verzenden waardoor het in totaal 35 euro werd, en ik heb hierna bij Mycom in Utrecht voor 58 euro 128 MB Apacher geheugen gehaald, wat perfect werkt (ik had het bij Mycom ook nog even getest

).
Al met al ben ik er dus 93 euro aan kwijt geweest, voor een mp3-speler met 128 MB geheugen.
Of hij VBR doet weet ik eigenlijk niet omdat ik gewoon 35 nummers erop heb gezet (128 kbit).
Ik kan wel even z'n mailadres opzoeken in me mail aangezien ik ook nog veel met hem gemailed heb voor info over het ding enzo

, het was namelijk ook me eerste echte aankoop via Ebay (en dan ook gelijk via Dui enzo

)
Om privacyredenen kan je zijn mailadres opvragen door mij te mailen/icq-en/msn-en
De oordopjes zijn niet echt van superkwaliteit aangezien ik hier de linker al opgeblazen heb ofzo, dus het is aan te raden om nieuwe oordopjes erbij te kopen

.
Hij is gewoon nieuw en
met 2 jaar garantie, maar dat is niet echt te gebruiken aangezien hij dus uit Dui komt
Dat van die aansluiting veranderen/modden weet ik niet, maar ik ben er wel in geïnteresseerd aangezien ik deze M35i ook geen jaren meer ga gebruiken