Toon posts:

[XP] drivers parallel installeren *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om in XP meerdere configuratieprofielen aan te maken, zodat je die bij het opstarten kan kiezen en verschillende drivers onder de verschillende profielen te installeren? Gaan die drivers elkaar dan niet in de weg zitten?

Ik zit namelijk met een SBlive waarvoor ik zowel de normale als die russische KX-project drivers wil installeren. Een dualboot is voor mij geen oplossing.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je weleens gekeken naar hardwareprofielen? Toets WIN+PAUSE > Hardware > Hardware Profielen.....

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is dus wat ik bedoelde, maar ik heb altijd begrepen dat je ze kunt gebruiken om verschillende devices aan en uit te kunnen zetten in de verschillende profielen.
Is het nu ook zo dat je voor 1 device in de verschillende profielen andere drivers kunt installeren. In dit geval dus de standaard XP-drivers en de KX-project drivers?

Iemand?

Verwijderd

weet niet of het automatisch kan, maar als ik zo eens naar de registry kijk, zou het moeten kunnen. In de registry heb je namelijk onder HKLM\SYSTEM een aantal ControlSets; current en (bij mij) 01 & 02. Nu heb ik hier ook maar 2 accounts op de machine (& 2 profielen). Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar het is het proberen waard, niet dan?

Onder ''Enum'' vind je de hardware, onder ''Services'' de drivers. Wellicht kun je ze handmatig instellen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het in de loop van de week eens proberen.
Updates volgen. Alvast bedankt voor de info. Wist echt niet waar ik moest zoeken in directorys. Hopelijk zijn er geen dubbele files die overschreven gaan worden. Want dan werkt het niet denk ik..... Op hoop van zegen.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

OS toegevoegd, zie ook de WOS-Policy :).
Pagina: 1