Gezocht, zwartkleurige printer

Pagina: 1
Acties:

• BeCool
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 18:21
Ik weet het...er staat al een kleine topic hierover. Maar deze verStrekt bar weinig zinnige informatie. En natuurlijk gaat ik ook googlen.
Maar hoe meer lijnen uitgooien des te beter 8) .

Ik zoek dus een zwarte inktjet printer van niet meer dan 150 euro. Wie weet een goede shop voor dat soort printers. En informatie over cartridges etc. is ook altijd welkom ( ondank de lopende forums )

Zelf zag ik de Lexmark I3 bij de kijkshop. Leuke prijs maar volgens velen een kl*te merk. Wie wil me helpen met nuttige info en/of links....

Dank _/-\o_

Groet, Danny

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Niet helemaal zwart maar wel erbij passend is de HP 5550.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

@ TS:

Uiteraard is het goed dat je ook gaat googelen, maar doe dit voordat je een topic opent. :)

Misschien ten overvloede:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

suc6 met je zoekpoging :)

[ Voor 37% gewijzigd door Atlas op 14-04-2003 13:28 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• BeCool
Ik had het ook nog over die lijntjes....;)

• BeCool
Erg jammer dat niemand suggesties heeft.... :'(

• cwppol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-01-2025
ik sluit me bij alexandervisser aan... en je topic kicken binnen 24 uur valt ook onder de netiquette!

"hoe meer lijnen hoe beter" geldt misschien met vissen, maar niet op Tweakers. Hier geldt: niet meer lijnen uitgooien dan nodig is, probeer eerst ook even de lijnen van anderen.

De mening over Lexmark printers zijn verdeeld, maar ik heb er geen problemen mee (niet mere dan met andere merken in ieder geval). Alleen zijn de cartridges van lexmark duur. Bij de keuze van een printer is de prijs van de cartridges zeker van belang, maar hierover zijn al 10000000000000 lijntjes uitgegooid.

En (online) winkels met goedkope printers kun je vinden via de Tweakers Pricewatch.

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Kijk eens rond op de site van Dell, volgens mij leveren zij zwarte (donkergrijs/zwart) printers van diverse fabrikanten.

Verwijderd

Als je van plan bent vaak te printen voor ook maar een beetje belangrijke dingen zou ik ook geen Lexmark nemen, maar een HP bijvoorbeeld. HP zijn inderdaad wat beter, betrouwbaarder vooral en netjes in service, daarom betaal je wat meer.

Wil je gewoon een leuk zwart printertje wat leuk bij je computer staat :/ dan zou ik die lexmark kopen. Wij hebben ook een lexmark, het zijn kleine dingetjes hoor die minder zijn, maar ik merk het wel (kwaliteit, ondersteuning, irrintante drivers).

Koop gewoon een hp, is wel wat duurder maar heb je veel minder gelazer, en hij zal vast mooi staan nast je pc.

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
Joppie4ever schreef op 14 April 2003 @ 18:53:
Kijk eens rond op de site van Dell, volgens mij leveren zij zwarte (donkergrijs/zwart) printers van diverse fabrikanten.
Alleen zijn de meeste van lexmark,
ze verkopen ze onder hun naam (dell) maar maken ze niet zelf.
De durrdere klasse printers laten ze maken door hp....
Denk dan aan laserprinters enzo

En spuit de printer zelf, je bent een tweaker of niet...

Verwijderd

Als je per se een pikzwarte printer wilt kan ik je goedkoop 1 geven:
een spuitbus en een printer die jij wil...
Volgens mij zijn er genoeg donkere printers!

• BeCool
Dank voor jullie input...Van mij mag deze dicht hoor

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als je een zwartwit printer wil kan je net zo goed naar een bedrijf gaan en vragen of ze nog een ouwe printer hebben staan die in de weg staat. Ik heb via mn vaders werk nu een HP 540 (zwartwit) en werkt verder goed enzo, en helemaal gratis :*D :)

• BeCool
Zwarte printer qua kleur....Niet qua inkt :>

Verwijderd

Ander vergelijkbaar topic: Gezocht zwarte printer

GoT-Search: Zwart Spuiten

Got-Search: Print Cartridges verbruik kwaliteit

Google: Lexmark I3 reviews

http://gathering.tweakers.net/forum/faq
We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt
[...]
Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt.
Ik neem aan dat je al honderden reviews, specificaties en winkels doorgelopen hebt ?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
spuiten

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

oudere HP photosmarts waren zwart P1000, P1100, P1115, P1215 waren zwart (1315 weet ik niet meer zeker de nieuwe zijn meer zwart antraciet net als de DJ 5550

• BeCool
Ga voor de DJ 5550....Iedereen bedankt. Btw. Spuiten was niet echt een optie qua garantie :*)
Pagina: 1