Pushmessage bij verplaatsen topic

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Volgens mij is het een goed idee om een pushmessage te versturen naar een user wienst topic is verplaatst. Dit is niet alleen handig bij het terugvinden ervan, maar vooral wanneer het is verplaatst naar een forum waar de usert niet in kan, en zeker wanneer het een nieuwe Gotter is die dan gewoon hetzelfde topic nog eens opent, wederom in het verkeerde forum.

Oja en searchen is een logische optie, maar niet voor iemand die zijn topic in het verkeerde forum plaatste in the first place, you dig?

[ Voor 17% gewijzigd door Captain Pervert op 14-04-2003 03:10 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 21:27

Klippy

Still Game

Kan ik kort over zijn: Goed idee :)

Kan ook automatisch gedaan worden.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammus
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op zich zou je eigen post-historie/myreact voldoende moeten zijn...
Maar in het geval van trashen/moven naar een voor jou niet toegankelijk forum, zou een pushmessage mi wel prettig zijn :7

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Het lijk mij inderdaad dat dat dan automatisch gedaan moet worden. Zeker aangezien er vrij veel topic in een verkeerde afdeling staan. Goed idee :)

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al eens voorgesteld, en het werd toen afgewezen geloof ik... ik zal ff kijken of ik het topic kan vinden.

Verwijderd in "'mail dit modje' functie toevoegen"

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2003 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik hier net was heb ik wel een push messages gekregen na verplaatsing van het topic
Hoi, ik moet je helaas mededelen dat ik je topic heb verplaatst naar een ander forum, namelijk Nieuws, Sport, TV en Muziek.

Helaas kun jij daar nog niet in komen met jouw aantal posts en registratiedatum. Als je 50 techposts hebt, dan kun je weer bij je topic, maar helaas op dit moment nog niet...

Ter uwer informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Liever niet, om nou bij elke move die ik doe een full modje te roepen :/
Op je naam klikken en je hebt 'm, sommige mensen moeten gewoon wat verder kijken dan hun neus lang is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 08:16:
Toen ik hier net was heb ik wel een push messages gekregen na verplaatsing van het topic

[...]
Dat gebeurt alleen wanneer topics worden moved naar subforums waar de topicstarter niet in kan komen .. Deze topics verschijnen simpelweg niet meer in de posthistorie van de TS, wat dus tot zekere paniek kan leiden ;)

Maar of dit automatisch moet gebeuren? Tsja, lijkt me wel handig .. Maar ik zou het wel op prijs stellen als ik ook controle heb over de te versturen message. Anyway, het is idd wel handig wanneer React even voor mij nagaat of de TS wel in het doelforum kan en mij ervan op de hoogste stelt met de vraag of ik een PM wil verzenden. De serverload zal imo wel meevallen, zovaak gebeurt dat niet :)

[ Voor 32% gewijzigd door BalusC op 14-04-2003 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje overbodig; zoals gezegd als de user niet in het forum kan komen krijgt ie sowieso een berichtje (of dat zou iig moeten gebeuren :P) en als ie er wel gewoon in kan ziet ie het vanzelf, dan klik je maar even op je naam, je wilt toch ook weten hoe het met je andere posts is gesteld dus die functie gebruik je toch wel.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

het lijkt mij idd meer een makkelijkheids feature. als je je topic niet meer kan vinden vind ik het stiekum echt niet moeilijk om op mn eigen naam te klikken :)

een betere feature zou zijn "als je niet weet waar jeje topic neer moet zetten vraag er dan gerust even naar" en dan zou dit probleem helemaal niet meer voorkomen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 03-10 13:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

En het is een tweaker form... en ja dan moet je welles wat meer moeite doen.. ;)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

The Real Falcon schreef op 14 april 2003 @ 11:20:
En het is een tweaker form... en ja dan moet je welles wat meer moeite doen.. ;)
en hoeveel moeite zeg, even op je nick klikken en je hebt het topic :D
daarnaast stond dat zelfs geloof ik in een faq dacht ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Laatst online: 03-10 13:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Erkens schreef op 14 April 2003 @ 12:37:
[...]

en hoeveel moeite zeg, even op je nick klikken en je hebt het topic :D
daarnaast stond dat zelfs geloof ik in een faq dacht ik :P
Het was dan ook sarkastisch bedoelt... :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-10 16:38

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Let wel dat er ook mensen zijn die wel move-rechten hebben, maar geen PM-verstuur-rechten (zoals de lite-mods)

(ikzelf stuur meestal een mailtje als ik move naar een voor de user ontoegankelijk forum, mits ik kan zien dat hij geen toegang heeft en hij een openbaar e-mailadres heeft :))

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 14-04-2003 15:17 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
The Real Falcon schreef op 14 April 2003 @ 11:20:
Laat dat nou net teveel gevraagd zijn soms

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
half off topic:
waar een push msg wel leuk zou zijn is bij het aanvragen van hk acces, waar ze ook je topic moven naar een plek waar je het niet lezen kan, en ook niet kan vinden via de search (ik iig niet :P ). Je begrijpt het al: ik begin te twijfelen of ik het ooit gepost hebt, want het verplaatsten opzich ging heel, maar ook heel snel... of juist niet... :)

maar full ontopic
hoeveel wordt er dan eigenlijk verplaatst per dag? zou de mod die dat gedaan heeft niet niet gewoon zelf een msg sturen, met een standaard formulier ofzo [topic #id] [from] [to]
maar als het te veel moeite kost, dan zou ik ook zeggen dat user zelf wat moeite moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

mmm... push-messges... 'k denk dan aan wat negatiefs.. heb het zelf nooit gehad maar 'k denk dat dat ook weer schrikken wordt als je opeens zoeits krijgt!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

apen-nootjes schreef op 15 April 2003 @ 12:59:
mmm... push-messges... 'k denk dan aan wat negatiefs.. heb het zelf nooit gehad maar 'k denk dat dat ook weer schrikken wordt als je opeens zoeits krijgt!
push messages kunnen eventueel ook positief zijn ;)
maar vaak is er dan geen "haast" om het zsm te melden aan een user en is icq/irc.mail (doorhalen wat niet van toepassing is) handiger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 12:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
.oisyn schreef op 14 April 2003 @ 15:16:
Let wel dat er ook mensen zijn die wel move-rechten hebben, maar geen PM-verstuur-rechten (zoals de lite-mods)

(ikzelf stuur meestal een mailtje als ik move naar een voor de user ontoegankelijk forum, mits ik kan zien dat hij geen toegang heeft en hij een openbaar e-mailadres heeft :))
Lite mods kunnen toch net als moderators verborgen e-mail adres zien toch :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 15 April 2003 @ 15:05:
[...]

Lite mods kunnen toch net als moderators verborgen e-mail adres zien toch :) ?
lite-mods behoren toch niet tot de crew dacht ik, en kunnen daardoor deze prive gegevens niet lezen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nou dan zou dat maar moeten veranderen. Lite-mods zijn pas lite-mods als ze zich hebben bewezen als rechtschapen persoon met nobele bedoelingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 12:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Erkens schreef op 15 april 2003 @ 15:09:
[...]

lite-mods behoren toch niet tot de crew dacht ik, en kunnen daardoor deze prive gegevens niet lezen toch?
Ze staan dichter bij de crew dan bij de users. Tenminste, het was de bedoeling een user ++ te maken maar het is een moderator -- geworden :) Niet dat dat erg is, want idee is goed :)

Maar even een wedervraagje dan, litemods kunnen soms ook (kiezen) voor user note acces :P

Prive :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

We Are Borg schreef op 15 April 2003 @ 15:14:
[...]

Ze staan dichter bij de crew dan bij de users. Tenminste, het was de bedoeling een user ++ te maken maar het is een moderator -- geworden :) Niet dat dat erg is, want idee is goed :)

Maar even een wedervraagje dan, litemods kunnen soms ook (kiezen) voor user note acces :P

Prive :) ?
hmm, ze zijn dus crew-- :+
ach en mij boeit het niet, maar ik denk dat ze gewoon om het recht om die mailadressen te kunnen inzien kunnen vragen lijkt mij, als ze dat nodig hebben om hun taak uit te voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit ging toch over pushmessages, die discussies over lite-mods en wat ze allemaal wel en niet mogen hebben we nu wel gezien volgens mij.... :)
Als .oisyn zegt dat ie alleen openbare e-mailadressen kan zien, kunnen jullie wat hem betreft allemaal zelf je conclusie wel trekken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

M@NIC schreef op 14 april 2003 @ 08:37:
Liever niet, om nou bij elke move die ik doe een full modje te roepen :/
Op je naam klikken en je hebt 'm, sommige mensen moeten gewoon wat verder kijken dan hun neus lang is :)
Dit kan toch geautomatiseerd worden? Newbies weten vaak nog niet dat ze op hun eigen naam kunnen klikken, en topics die verplaatst worden naar een forum waar de betreffende user niet in mag, of zelfs naar de trashcan, zijn in MyReact niet zichtbaar.
Ik vind het een goed idee :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dawuss schreef op 15 April 2003 @ 15:30:
[...]

Dit kan toch geautomatiseerd worden?
moet diegene die het topic moved wel rechten hebben om een PM te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Erkens schreef op 15 April 2003 @ 15:32:
[...]

moet diegene die het topic moved wel rechten hebben om een PM te sturen ;)
Nee, want het kan geautomatiseerd, in die zin dat de forumsoftware automatisch een PM stuurt. In zo'n geval hoef je de betreffende mod geen rechten te geven PM's te sturen, want dit gebeurt door React zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door dawuss op 15-04-2003 15:43 . Reden: typo ]

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

dawuss schreef op 15 april 2003 @ 15:43:
[...]

Nee, want het kan geautomatiseerd, in die zin dat de forumsoftware automatisch een PM stuurt. In zo'n geval hoef je de betreffende mod geen rechten te geven PM's te sturen, want dit gebeurt door React zelf.
en wie is dan de afzender :X
en wat moet er dan in zo'n PM staan, vaak is het gewenst er een reden bij te zetten ;)

mja, dat is iets aan de devvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Erkens schreef op 15 April 2003 @ 15:53:
[...]

en wie is dan de afzender :X
Tsja, afhankelijk van de inzet van de devvers kan de afzender de betreffende (lite-)mod zijn, of een speciaal aangemaacte user met de naam 'React' ofzo. Alles is te programmeren :)
en wat moet er dan in zo'n PM staan, vaak is het gewenst er een reden bij te zetten ;)
Over de inhoud van de PM is in het begin van dit topic al gediscussieerd. De reden staat meestal in de laatste post van de mod die hem sluit, dus die kan gewoon meegestuurd worden als quote.
mja, dat is iets aan de devvers
Ben ik met je eens :)

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 22:54
Misschien een movje naar het Feature request forum?

|>

Pagina: 1