[Feature] Automatische PM bij topicmove?

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Kan er niet automatisch een pushmessage verstuurd worden als er een topic gemoved wordt? Ik had gisteren een SeM topic geopend over een icon van een user, maar ik zie hem niet meer terug. En in de SeM faq staat daar over:
Zo weet je dus dat de door jou aangevoerde "zaak" is opgelost. Je kunt deze topics van jezelf altijd terugvinden door op je Nickname te klikken, dan zie je een overzicht van de draadjes waar je in gepost hebt, dus ook die van SM die dicht staan. Mocht je een topic niet meer kunnen terugvinden dan is deze gemoved naar het crewforum voor overleg.
Ik zat mij dus even rot te zoeken naar mijn topic, en een eventuele reactie van een mod, zodat ik iemand, die het ook was opgevallen en mij via MSN contacteerde dat ik iets vlugger was, de modreactie kan mailen.

Het zou er als zoiets uit kunnen zien:
Hoi,

Mocht je jouw SM topic kwijt te zijn geraakt: deze is gemoved naar crewforum voor nader onderzoek.

Dank voor de oplettendheid :)
De GoT Crew.
Of:
Hoi,

Mocht je jouw topic [naam topic] kwijt te zijn geraakt: deze is gemoved naar [forumnaam]

In het vervolg beter opletten :)
Dank BalusC voor de inspiratie :P

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

mja als een topic alleen gemoved is naar een forum waar jij niet in kan zie ik het nut er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Meestal wordt er ook een PM gestuurd. Ik heb 3 keer PM gehad omdat 3 keer SM topic is gemoved naar crew forum :). Mail ook niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Er zijn mods die een mailtje sturen wanneer ze een topic moven, dit is meer werk dan het sturen van een PM en ik kan mij voorstellen dat een mod het achterwege laat. Het valt volgens mij wel te realiseren dat er bij een move een PM wordt verstuurd. :)

De mods hebben er geen werk meer aan en de user weet hoe laat het is, user blij, mods blij. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als SM topics worden gesloten dan zie je ze niet meer terug in de topiclist. Dit geldt normaal gesproken niet voor je eigen SM-topics. Zou het kunnen zijn dat jou topic al langer dan 24 uur is afgehandeld? Staat het topic ook niet meer in je eigen topiclist? Maar het zou anders idd ook zou kunnen zijn dat het nu in het crew-forum staat.

Wel leuk idee ja, zeker als de makers van React het erin kunnen bouwen. Heeft niet echt de hoogste prioriteit, maar een handig extraatje voor het forum is het zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Soms kunnen users niet goed zoeken naar wat ze hebben gepost, dan lopen ze maar te zoeken naar hun topics, gaan hier in LA topics er over openen enz. en als er automatisch een PM wordt verstuurt bespaart dat een hoop moeite.

Het staat duidelijk in de SeM faq, maar niet iedereen leest die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Webgoodie schreef op 09 februari 2003 @ 17:28:
Als SM topics worden gesloten dan zie je ze niet meer terug in de topiclist. Dit geldt normaal gesproken niet voor je eigen SM-topics. Zou het kunnen zijn dat jou topic al langer dan 24 uur is afgehandeld? Staat het topic ook niet meer in je eigen topiclist? Maar het zou anders idd ook zou kunnen zijn dat het nu in het crew-forum staat.
eeh dan zet je je settings dat je ook oudere topic's ziet ;)
Wel leuk idee ja, zeker als de makers van React het erin kunnen bouwen. Heeft niet echt de hoogste prioriteit, maar een handig extraatje voor het forum is het zeker. :)
mja en anders zou het misschien iets moeten zijn wat alle modjes met elkaar afspreken om dat gewoon te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Webgoodie schreef op 09 februari 2003 @ 17:28:

Ik weet dat het naar het CF is gemoved, dat staat in de SeM faq.
En ik weet ook wel hoe ik mijn eigen posts terug kan vinden hoor ;)
Erkens schreef op 09 februari 2003 @ 17:33:
[...]

eeh dan zet je je settings dat je ook oudere topic's ziet ;)

[...]

mja en anders zou het misschien iets moeten zijn wat alle modjes met elkaar afspreken om dat gewoon te doen ;)
Dat kan dus volgens mij geautomatiseerd worden, de modjes hebben het al druk genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Resistor schreef op 09 February 2003 @ 17:46:
[...]

Dat kan dus volgens mij geautomatiseerd worden, de modjes hebben het al druk genoeg.
true, maar hoe vaak gebeurt het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
We Are Borg schreef op 09 February 2003 @ 17:27:
Meestal wordt er ook een PM gestuurd. Ik heb 3 keer PM gehad omdat 3 keer SM topic is gemoved naar crew forum :). Mail ook niks?
Verschillende keren is een SM topic van mij naar een crew forum gemoved, ik heb er echt nog nooit een mail/PM of ICQ message van gehad.
Toch flauw dat ze dat wel bij jouw doen :+

Serieus: Als m'n SM topic weg was, snap ik zelf ook wel dat het naar een crewforum is gemoven, waarom zou ik daar een PM voor moeten krijgen? :?
Kan dat niet beter, wanneer het naar de trashcan oid wordt gemoved? ;)
Resistor schreef op 09 februari 2003 @ 17:31:
Soms kunnen users niet goed zoeken naar wat ze hebben gepost, dan lopen ze maar te zoeken naar hun topics, gaan hier in LA topics er over openen enz. en als er automatisch een PM wordt verstuurt bespaart dat een hoop moeite.

Het staat duidelijk in de SeM faq, maar niet iedereen leest die.
Zo vaak zie ik zo'n topic niet, waarin iemand dat vraagt. Uiteraard komt het wel eens voor dat een gebruiker het niet weer, maar als je kijkt na hoeveel er wordt gemoved, en hoeveel daarvan dit probleem heeft, is het niet de moeite waard om die feature in te bouwen.
En; het is zelf makkelijk terug te zoeken, misschien dat een beginnende gebruiker dat niet direct doorheeft hoe dat gaat.. maarja, dat leer je niet hem door hem zo'n PM te geven :P

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
DataBeest schreef op 09 February 2003 @ 18:00:

[...]

Zo vaak zie ik zo'n topic niet, waarin iemand dat vraagt. Uiteraard komt het wel eens voor dat een gebruiker het niet weer, maar als je kijkt na hoeveel er wordt gemoved, en hoeveel daarvan dit probleem heeft, is het niet de moeite waard om die feature in te bouwen.
En; het is zelf makkelijk terug te zoeken, misschien dat een beginnende gebruiker dat niet direct doorheeft hoe dat gaat.. maarja, dat leer je niet hem door hem zo'n PM te geven :P
Het is te vinden
Het zijn er niet echt gek veel, maar ze zijn er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Resistor schreef op 09 February 2003 @ 17:46:
En ik weet ook wel hoe ik mijn eigen posts terug kan vinden hoor ;)
Sorry,
je kan natuurlijk niet duidelijk genoeg zijn met iemand die n00b in zijn ondertitel heeft.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Webgoodie schreef op 09 februari 2003 @ 18:09:
[...]
Sorry,
je kan natuurlijk niet duidelijk genoeg zijn met iemand die n00b in zijn ondertitel heeft.

offtopic:
Ik weet niet veel van software af, daarom is dat mijn ondertitel, heeft niets met mijn gedrag @ GoT algemeen te maken, ik beheers de search (redelijk) goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Waarschijnlijk een offtopic opmerking maar er hoort toch een link te staan in je profiel naar PM's? Ik weet zeker dat ik een aantal PM's heb gehad maar ik kan die link nu niet meer vinden. Weet iemand of ze niet meer gebruikt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
OpifexMaximus schreef op 10 February 2003 @ 18:56:
Waarschijnlijk een offtopic opmerking maar er hoort toch een link te staan in je profiel naar PM's? Ik weet zeker dat ik een aantal PM's heb gehad maar ik kan die link nu niet meer vinden. Weet iemand of ze niet meer gebruikt worden?
Klopt, komt in 1.8 weer terug neem ik aan die als het goed is "spoedig zijn intrede op GoT zal doen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoi,

Mocht je jouw topic [naam topic] kwijt te zijn geraakt: deze is gemoved naar [forumnaam]

In het vervolg beter opletten :)
Hmm het was echt anders :P
Hoi,

Dank voor de oplettendheid :)
http://gathering.tweakers...list_pushmessages/1/22870

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

ook handig ;)

Not allowed to see these messages (not_allowed)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dan klopt de zin nog steeds niet :X

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik m'n PM's helemaal niet meer kan zien, ik wou ze laatst nog even tellen :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoi,

Mocht je jouw topic "[naam topic]" kwijt te zijn geraakt: deze is gemoved naar [forumnaam].

Dank voor de oplettendheid
Zo dan neem ik aan? :)
Failed to find unconfirmed pushmessages (no_pushmessages)

[ Voor 15% gewijzigd door Spider.007 op 10-02-2003 23:12 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MaRc0 schreef op 10 February 2003 @ 22:24:
[...]

Dan klopt de zin nog steeds niet :X

Ik vind het trouwens wel jammer dat ik m'n PM's helemaal niet meer kan zien, ik wou ze laatst nog even tellen :+
http://gathering.tweakers.net/forum/list_pushmessages/1 ;)
Pagina: 1