Toon posts:

XP blijft opstarten na afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu enkele dagen geleden mijn pc helemaal opnieuw geinstaleerd en alles updates met mijn modem gedownload maar als ik nu afsluit blijft hij opnieuw opstartarten hoe vaak ik ok afsluit hij blijft mar doorgaan...en opnieuw installen is ook weer ***** want ik moet weer alle updates downen aangezien mijn pc ze niet opslaat in en temp map

weet iemand wat ik aan dit probleem zou kunnen doen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/727176#12 heb je al geprobeerd?

[ Voor 42% gewijzigd door blackd op 13-04-2003 20:59 . Reden: verkeerde URL :P ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 09:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ja, dat je te weinig info geeft.
Geef eens ALLES wat in je pc zit aan, met daarbij dus merk, type/model, en de driver die je ervoor gebruikt... Er zijn helaas erg veel oorzaken die hiervoor kunnen zijn en alleen als we ALLES weten (ja, ZELFS het merk van je floppydirve :+) kunnen we je helpen...
Succes met achterhalen (best veel info meestal :) )

offtopic:
Meteen zoiets posten als eerste post komt je aanzien op GoT ook niet ten goede... Fora zijn niet hetzelfde als vraagbaken, in dat geval kun je beter de windows XP helpdesk van Microsoft bellen en _hen_ je probleem voorleggen... Het feit _dat_ je hier weet te komen houdt ik dat je internet hebt, en dus ook _google_ zou kunnen raadplegen

[ Voor 35% gewijzigd door Kippenijzer op 13-04-2003 21:02 ]

Verwijderd

*** Puur wat ik gehoord heb, dus delete it als nie klopt ***

Waar je iedergeval even naar kunt kijken, is de optie "opnieuw opstarten na foutieve afsluiten". Dacht dat ik gehoort had dat deze optie in XP zit, waarschijnlijk onder MSconfig.

Verwijderd

Zoek eens in de search, je zal wel genoeg topics vinden met hetzelfde probleem.

Verwijderd

Misschien even de Advanced Power Management aanvinken... welke OS?

Verwijderd

zikzok, check ff de titel ;)
Pagina: 1