Toon posts:

Hard Disk niet zichtbaar in verkenner

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt maar geen antwoord gevonden

Ik zou voor een collega een extra harde schijf plaatsen van 20gb

Nu leest hij de oude harde schijf niet meer (Seagate U4 (Model ST34311A)

Ik heb hem in mijn eigen computer gehangen, hij herkent hem in de bios en windows XP detecteert hem ook en installeerd hem.

Hij is dus ook zichtbaar in systeem beheer.

Maar ik krijg hem niet te zien in de verkenners.

Via dos opgestart en die ziet hem ook niet.

Hij moet geformateerd zijn en Win95 staat erop. Er staat namelijk ook prive informatie op die ik eraf moet krijgen.

Weer iemand de oplossing om de informatie eraf te krijgen. Ik hoef de hard-disk niet meer te gebruiken erna

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je naast de search ook in de OM FAQ gekeken? Daarin staat namelijk wat je kunt doen als de IDE config niet lekker werkt. Ook staat erin hoe je verloren gaande data kunt redden ..

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet gelijk proberen om te gaan donoren. De harde schijf heb ik al in bijna alle manieren aan de computer gehangen. Ik heb het gevoel dat het probleem ergens anders zit

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:20
Check je bios eens, en lees de FAQ

Engineering

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de FAQ gelezen, ik ben geen newbie. Ik hou niet van standaart verwijzingen naar FAQ en Search. Alsof ik die niet gebruik. Of geef mij een tip of een idee, of typ niets. Maar ik heb geen zin in pseudo slimme quotes.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03 22:54
Het ziet er toch erg naar uit dat de hd niet geformatteerd is. Welke OS heb je?

tvw

Verwijderd

Topicstarter
hij is zeker geformateerd. Er staat zelf een win95 op met compleet software. En juist een directory HENK moet ik eraf hebben. Ik gebruik zelf XP. Maar ik heb het ook al geprobeert met DOS 6.1

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 15:05:
hij is zeker geformateerd. Er staat zelf een win95 op met compleet software. En juist een directory HENK moet ik eraf hebben. Ik gebruik zelf XP. Maar ik heb het ook al geprobeert met DOS 6.1
Correctie: "Hij WAS zeker geformateerd", nu misschien niet meer, en je kunt dat met de manieren die jij gebruikt hebt ook niet zien.

Wat zie je met FDISK of Partition Magic?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03 22:54
Ga eens naar configscherm --> Systeem beheer --> Computerbeheer --> Schijfbeheer. Als het goed is zie je daar de HD staan met bestandssysteem en partities. :) Waarin is de HD geformatteerd volgens XP?

tvw

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:20
als er win95 op staat moet je er ook van kunnen booten, zoniet .......

Engineering

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Nieuwe ide kabel?

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-03 10:02
uuuuuhh
misschien de jumpers over het hoofd gezien ?

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
doublespace?

Houdoe

Pagina: 1