Kwaliteit Norrod geheugen !?

Pagina: 1
Acties:

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 12:45
Ik ben van plan om morgen 2x 128MB PC-133 te gaan halen bij Norrod (Groningen) maar vraag me af of het wel een beetje goed is...

Dus zou ik graag jullie meningen horen :)

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb ook 128mb pc133 van norrod nu... prima geheugen... heb het op 100mhz cas2 draaien. Als je a-merk geheugen wilt kun je het in groningen bij Asci wel kopen, Hyundai of Siemens voor 215 piek per 128mb (cas3 pc133)

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Prepare for unforeseen consequences

• -MAD-
En hoe zit het als het geheugen dood is, doen ze erg moeilijk met ruilen ??

• -MAD-
Die had ik al gezien, want die gast zit nu naast me op school en zei het tegen me :P

Maat die is al weer wat oud (misschien al weer ander geheugen) en stond toch vrij weinig in vond ik, dus hoop hier meer reactie te krijgen :)

Verwijderd

ik heb vorige week 128mb gekocht, en heb er absoluut geen problemen mee....winME wel geloof ik, maar dat kan ook liggen aan mn geOCde proc...

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

bij norrod doen ze meestal niet moeilijk over ruilen. wel bonnetje bewaren, maar zelfs dat ie niet altijd nodig! (maar toch wel heel verstandig om mee te nemen).

• Wortel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-06-2024
Ik had na een jaar ook last van brak geheugen dat ik bij norrod gekocht had, maar gelukkig deden ze daar totaal niet moeilijk over (ik had wel het bonnetje nog).

Ik heb ze zelfs nog een geheugentester (Simmtester.com) gegeven die ze denk ik in zwolle nog steeds wel gebruiken.

Verwijderd

No problemos met Norrod geheugen. Prima service ook trouwens (nee, ik maak geen reclame...) 8-)

• Oviparous
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Norrod doet nooit moeilijk over ruilen, mijn mobo ging kapot (na 10 maanden, dus binnen garantie), ik heen, uitleggen dat er nix gebeurde, ook niet met ander geheugen/proc/vga, kerel ff gekeken en kreeg zo een andere mee. Vriend van me heeft ooit een monster3d gekocht daar, deed het niet, meer terug en kreeg (zonder dat zij 'm gecheckt hadden) een andere mee.

Verwijderd

dat m-tech van norrod is 7.5 ns geheugen.
gaat dus echt niet veel hoger als 133mhz.

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

vorig jaar 128mb 100 gekocht op hcc dagen, perfect geheugen hoor, nooit geen problemen mee gehad, draait met gemak op 112 mhz

openkat.nl al gezien?

• Illusion
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Illusion

(the art of)

een vriend van me kocht ca 3jr geleden ook geheugen bij norrod (lang geleden jah)
het was brak, maar ze deden niet moeilijk over ruilen (bonnetje)

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Pagina: 1